Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha hétvégén lenne akkor mennék én!
Amúgy harkány és lúc közt kibaszott nagy pocsók vannak, belvíz tengerek
Remélem hamarosan befagynak...
ÁÁÁ, én csak bohóckodom!
Nekem 5m a max
Majd egyszer megmutathatnád hogy is kell ezt csinálni!
Rendeljünk 35.000ért h ingyen legyen a posta? Am postával majdnem 3000 lenne, S.ujhelyben bemegyek, rápróbálom a motorra, megnézem meik a fasza azt megveszem pár 100Ftal többé; de kössz azé!
Remélem is:) / Nekem meg olyan lesz lehet mint a jobbfelsö!
--mint itt a legalsó
ilyen tükröm vót E!
lesz még supermotom. érted?
Tomi is ezt mondja neki, énis eztmondom! Értemén h sok baj volt vele, szerelés ügyileg is meg amugyis! Deháth mégiscsak egy KTM, amiben minden lényeges cuccot kicseréltél/helyrepofoztál! Azt mondtad multkor h nincs meg a varázs, banyek novemberbe még "bejáratos" volt mikor mentünk 1 kört... azóta takony idő van, motorozni se lehet 1 jót! Majd lsz varázs ha jön a jóidő! Gondolj csak bele... Kakucs.... Visonta..... 1 kakucsi nap után ülsz a sárgarépa mellett kezedben a hazai barack nedüvel, és témáztok a SuMo-sokkal... hmmm Jaa; ne értsd félre! :) Semmiképp nem akarlak lebeszélni a ződvérüröl!
Nagyon örülnek a skacok (H) Látom RS-t akarsz... mien ez az "extrema" 50? 125? v miért xtrém?:) csak design v...? Ha jól tévedek ez vmi "régebbi" modell...?
Na jó elfogadom! De nem úszod meg! 1szer minimum el kell jönöd ha már oly sokat bizonygattad a tudásod itt a topicon...!
Te-e:)
Nem gazdaságos állatfajta a motor egy csöppet sem!
nem gondolkozok sokat a jövőn mert akkor lemaradok a jelenrőől
Világos, meg az is, h eladhatatlan a ktm normális áron, de vajon a zöldtől milyen nehéz lesz jövőre megszabadulni...?
sokat pörgök cbr-ekkel, megszokni már nem a kiskormányt kellesz hanem csak a gép sajátosságait. bejön a sportmotor is de a nr1 a supermoto.
de most ez lesz .
Egy haverral cseréltünk egy motorozás alkalmával, neki egy új lc4-ese volt nekem akkor volt szintén új a fazer. Alig bírtam lépést tartani vele, kis idő eltelltével leszálltunk a gépekről és fülig érő szájjal vigyorogva mondta,hogy felőle mehetünk így tovább . Nekem ami "szokatlan"volt és nem tetszett a motorban,hogy kemény volt mint egy riga és a kanyarokban igyekezett leesni az útról. Lehet,hogy ügyetlen voltam,de a pajti meg csak húzta neki és én nem akartam lemaradni valahogy nekem nem jött be a motor. Szerintem nem lesz nehéz megbarátkozni a kis kormánnyal .
szerinted nem tudom
Hiányozni fog a magasság, a széleskormány, a nyomaték, meg a sumo-forma...majd meglátod!
megnézem élőben és akkor fogok dönteni.
Persze, úgy értem én is,hogy sok év alatt sok gazdi és hát sok nemtörődöm ember...Remélem sikerül jó üzletet kötni!
Nem a korral van itt baj, a hangsúly az előző tulajokon van. pl a '93-as zxr 250-em sokkal de sokkal jobb volt mint az előző '96-os zx6r-em.
A képes motorban hirdetett zx7r amibe cserét beszámolnak?
Olvastam a 750-es Kawáról egy régebbi tesztet és nagyon dícsérték, egyetlen dolog ami ellene szól az az idő( én nagyon tartanék az előéletétől, sok-sok km és kitudja még mi). Ismered a tulaját, a motort?