Egyrészt hogy szokjam azt, h egyszerre kezelem egy ujjal a kuplungot, eggyel meg a féket, mert ez nagyon fontos pl kormányon ülve kerónál, neaggyisten ugyanígy körbe-körbe, deaznekem még nemmegy. Másrészt így olyankor is tudsz fékolni pl kanyarban, amikor a jobb lábad a betonyon úsztatod.
De terepen volt a leghasznosabb a drz-n, a tokaji hegyről lefelé a turista útvonalon, tiszta köves-mohás takony, na ott, amikor mindkét lábad lent, h szájra ne ess, és közben meredek lefele, mint állat, és nem csak az elejét tudod fékezni, ami megintcsak szájraesést eredményezhet...
Nem muszáj robesz munkahengert kerítened, megteszi egy régebbi, vagy újabb sportgép elsőfék pumpája, fejjel lefelé fordítva, aza lényeg, h külön olajtartályos legyen! Kis 125-ös kétütemű gyorsaságikon is gyakori(Gilera sp, Aprilia...).
Már persze ha kormányhátsófékről beszélünk...
ja és persze h egész nap motoroztam
Reggel még nagy volt, mentem csát felé a felüljárón, és olyan volt mintha csak a semmiben mentem volna, mert akkora köd volt fenn-lenn-jobbra-balra, h csak magam előtt láttam köbö 5 méter utat
De este váááh komolyan volt már pár alkalom, mikor halálfélelmem volt...
hátnemvolt vicces, igenis rémiszően ijesztő volt
Amúgy meg nem ponty...
És nem a kormányra akasztottam, hanem magam mögé tettem, bukóhálóval.. vagyis így terveztem, de miutána még ugrált, gumipókkal is adtam neki, nehogy leverje a vesém mire odaérek
De váááá Papinál (fanatisztikus hungarszki utak....) így is már a seggemre cuppant az egész szatyor
fuuuujjjjjjjjjj élőhal váááhhhh
délután megyek énis motorolni