Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Hát nem kérdeztem mivel foglalkozik.És hogy honnan szerválta.Rendszám nem volt rajta,ugy hogy csak ott használta vagy közúton,aszt nem tudom.Volt fent egy szép gixer 400,bár az nem tud többet a 250 2üteműnél.
Köszönöm!
Csak 170et?Olyan gépeket lehet venni 1-1.5 milkáért hogy elhagyod a hajad.Sajna semminek nincs ára.Vadi uj zx10est 2.6 ért veszel igaz 2008 as.de szalonból garival 0 kilométerrel.2008-ban meg 3 fölött vették.Azok menyit buktak.4 üteműt vegyél,nézd meg nagyon,és hidd el az rgv után nagy változás lesz.Nekem is az volt,és hát a próbakör után azon gondolkodtam,hogy kell e ekkora gép,és kell.Ma már néha keveslem,de végsősoron elég.Meg azt gondold át mire kell a gép.És olyat vegyél.Ha javasolhatok egy tipust
Ebay-en én is láttam párat,volt,ami egész jó kezdő licittel indult. De mi lett a záró ár? Óóóó 2000-ben? Ugyan mivel kellett foglalkozni "szegény"gazdijának,hogy már akkor beújítson egy ilyet?
Kösz cimbi,ennek a komának a telefonszáma már azóta megvan,amikor még 670-ért árulta...Én akkor jót beszélgettem vele,kidumáltuk a gépet rendesen,amennyire így távolból lehet, ismerem... Egy probléma azért van vele. Másfél év alatt 170-et bukott az árából,és még így sem vitték el. Nem mondom,hogy szar,de ha megveszi az ember,mikorra adja el? Ha mégis mennie kell, és főleg,mennyiért.
jahh és Happy Birth Szikra!
remélem nem újítasz be egy pár Marchesini Magnézium felnire mert elájulok egyből....
Amit én láttam a neten,mind angol rendszámos volt.Élőben kunmadarason láttam 2000ben egy 500-as rgv-t.Előtte se utánna se.
I wish very very happy birthday kind SZIKRA!
Szép darab csak hát hosszabb a dob mint az egész motor
Nem tudom,újabb,nagyobb vasakon milyen fék van,Borsy haverom(ZX10) párszor már lebaszott,hogy olyanokat fékezzek már,hogy ők is tudják lereagálni mögöttem. Enyémmel meg vagyok elégedve.(még így,Goldfren betétekkel is)
Valóban nem alábecsülendő!Ilyet nem is tennénk!Egyik motoros cimbimnek(őrláng) volt ilyen mint a tiéd.Ki is próbáltam fent a hegyen hát tényleg egy más világ(nem rossz értelemben)Élvezetes volt vele gurulni a könnyű súlya miatt de nekem a féke egy kicsit kevés volt.
Asszem 1198 kivétel talán ez alól. Issszonyat mély...
Mondjad csak, szívesen meghallgatom a véleményedet. De én úgy tapasztaltam hogy a karbis gépeknek más a hangjuk. Volt karbis és injektoros VFR-em (750/800), CBR900/929 és valahogy a karbisok mélyebb tónusú és ércesebb hangot adnak, kipuffantótól függetlenül.
Nekem is annyit mondogatták már a motoros haverok,hogy kinőttem már ezt a motort,való igaz,az ereje már nem jelent nagy újságot,de a könnyűsége kárpótol a szűkös lóerőkért. No meg az a tisztelet,amit ez a kis vacak már kivívott magának a motorostásadalomban.(meg az a pár megnyúlt ábrázat a "nagyok"gazdáitól,akik elsőre alábecsülik )
Majd egy kicsit kipótolom!Úgy is megyek hozzád lassan!
Nagyon sok pénz!
Azért ezzel szivesen vitatkoznék. De nem érdemes hagyjuk!
Nem akarok vitatkozni.
Nekem másak az elvárásaim a motorokkal szemben mint neked,de ez nem baj sőt! Azt szeretem ha odabaszok neki,történik valami,bár kezdek hozzászokni a mostani erőhöz.
Majd több maszekot vállalsz!
Azért a karbis gépeknek szebb a hangjuk is, az injektor kiöli azt a basszust a kipufogóhangból amit a karbisok tudnak.
Jól gondolod,nem onnan van! Felhívott,s el mondtam Őrlángnak is... de nem haragudott,nyilván már sikerült neki túladnia rajta..