Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Futómű, kezelhetőség, üléspozíció, súlyelosztás,meg a rúgózatlan tömeg csökkentése ez nagyon fontos. Amúgy nem árulok el kulisszákat mert akkor nem birok veled.........
Akkor másképpen fogalmazok. 1mm gázmarkolat tekerés kevesebb lóerőt szabadít az útra... Ez engem megnyugtat,nem akarok 60 lóerőről 200-ra váltani. Előbb említett komám tavalyelőtt egy Hayabusával volt itthon,tavaly egy R1-el. És azt mondta,az R1 sokkal durvább. Pedig a még folytatlan Busája volt,de egyenletesebb teljesítményleadással bírt,mint az R1.
Mesélj már!Mi jót alakítasz rajta?Már így is nagyon erős vas!
Cső! Meg bizony és meg is marad!
Már csinálom a nyárra. Tudod egy két finomság..............!
Oxi,értem én,ha az ember eleve vackot vesz,mi érheti még, gondolván,innen már csak jobb lehet. Pedig... Igazat megvallva kissé belefáradtam már abba,hogy más szarából én csináljak jól funkcionáló cuccost,legyen az bármi is. Teherautómat is 130-ért vettem,most olyan 7 körül érhet. Nem a típus ára ment így fel,a belerakott rengeteg új cucc,meg több száz óra meló. Milliomos meg csak úgy lehetek,ahogy még pár millió Magyar férfi társam. Komám kint él UK-ban már negyedik éve,de ő sem nagyon találkozott még kinn sem ennyi idő távlatából se 500-assal. Pedig motoros ám ő is,kiszúrná messziről...
Mi újság mester úr?Meg van még az R1?
A Ducatin biztos!
Nekem kb 3an nézték a motort,mivel magamnak vettem é stetszet egyből,és én vakon megvettem volna,de vittem olyat aki máskép nézi mint én.2 szezon mögöttem,és nagy baja nem volt.A szokásos kopó dolgok meg elkopnak egy Ducatin is.
Nem igaz a mostaniak sokkal finomabban kezelhetők mint a régiek!
Tudod,megjár az embernek néha valami jó is, nem mindig csak a sz..r,úgyhogy azon leszek.
De szeresük ha durog!
Az inyektoros motor is durrog amúgy ,ha motorféken egy pici gázt ráraksz.
Amúgy a karbis motoroknak sem kellene azért.
Akkor neked egyVJ22-es SP-d volt. Nem is csodálom,hogy nosztalgiázol itt utána.Talán(ha nem) a legjobb széria volt az... Kormánytelónak én is hasznát vettem volna már párszor. Ezek a jó magyar utak borzalmas sokszor hoznak hülye helyzetbe ezen a kis könnyű motoron... ZXR? Nekem bőven elég lesz,én már nem akarok bizonyítani senkinek, és amúgy is,ezek a régi sportgépek még sokkal jobban adagolhatóak,mint a mostani idegbeteg dögök...
Szikra,mi még karbis motorokkal járunk.Az tud durogni.
Én azért fordulok mindig hozzá,bármi bajom van a géppel,mert nem a blokk csere az első gondolata.Velem trafót generátort akartak cseréltetni,hagyne mondjam milyen összeg.Felajánlotta,hogy vigyem le megszakérti.Nem kellet hozzá se feszabályzó,se trafó.Megcsinálta és azóta is pipec.És azon kivül hogy megcsinálta letakaritotta,kipolirozgatot rajta pár dolgot,mikor megláttam majd el ájultam.Más szerelő meg az olajos kéznyomát is otthon vakarhatod.Na nem fényezem mert nem szereti.
Az nagy baj ha már durrog!
Ja...még kis aprót összemaszekolhatna...mi baja lehet....
Misi ám!Mondom neki mé nem foglalkozik vele,télen ugy se motorozunk.Meg szereti is csinálni.
Valóban! Misi polírozta?
Nézd meg a képeimet,a kiput tuti látni valahol.És ma ide tettem fotót a dobról.Szerintem meglátod a különbséget rövidebb,meg ki van polirozva.Lecsuszik a légy róla.
Ebből adódott a konfliktusa.Biztos vágja.
Nem vészes.Csak ha közelről nézed akkor venni észre.THX!
Annó jártam az északira jó volt még az út,és lehetet menni.Nem volt ennyi motor.Szóval az rgv vel piritok,még tetszet is ahogy mentem,mondom magamba de jó vagyok,erre lapon Jana ugy huzott mint állat.Haza is mente riva fakadva
Ugye mindenki kitudja milyen Jana.
Vágod szelem lovas?
Szerintem megoldható,csak elkéne jutatni a célszemélyhez,majd beszélek vele.Ha nem nagyom nélyen van karcolva tuti kitudja szedni belőle.Ha tul mély kilehet polirozni de a karc látszódik.
Ahha... Emlékszem jött vele a Gombához...akkor volt valami 400km benne...még járatta...Nem tudtam aludni utána annyira rágyorsultam a gépre...