Futómű, kezelhetőség, üléspozíció, súlyelosztás,meg a rúgózatlan tömeg csökkentése ez nagyon fontos. Amúgy nem árulok el kulisszákat mert akkor nem birok veled.........
Akkor másképpen fogalmazok. 1mm gázmarkolat tekerés kevesebb lóerőt szabadít az útra... Ez engem megnyugtat,nem akarok 60 lóerőről 200-ra váltani. Előbb említett komám tavalyelőtt egy Hayabusával volt itthon,tavaly egy R1-el. És azt mondta,az R1 sokkal durvább. Pedig a még folytatlan Busája volt,de egyenletesebb teljesítményleadással bírt,mint az R1.
Oxi,értem én,ha az ember eleve vackot vesz,mi érheti még, gondolván,innen már csak jobb lehet. Pedig... Igazat megvallva kissé belefáradtam már abba,hogy más szarából én csináljak jól funkcionáló cuccost,legyen az bármi is. Teherautómat is 130-ért vettem,most olyan 7 körül érhet. Nem a típus ára ment így fel,a belerakott rengeteg új cucc,meg több száz óra meló. Milliomos meg csak úgy lehetek,ahogy még pár millió Magyar férfi társam. Komám kint él UK-ban már negyedik éve,de ő sem nagyon találkozott még kinn sem ennyi idő távlatából se 500-assal. Pedig motoros ám ő is,kiszúrná messziről...
Nekem kb 3an nézték a motort,mivel magamnak vettem é stetszet egyből,és én vakon megvettem volna,de vittem olyat aki máskép nézi mint én.2 szezon mögöttem,és nagy baja nem volt.A szokásos kopó dolgok meg elkopnak egy Ducatin is.
Akkor neked egyVJ22-es SP-d volt. Nem is csodálom,hogy nosztalgiázol itt utána.Talán(ha nem) a legjobb széria volt az... Kormánytelónak én is hasznát vettem volna már párszor. Ezek a jó magyar utak borzalmas sokszor hoznak hülye helyzetbe ezen a kis könnyű motoron... ZXR? Nekem bőven elég lesz,én már nem akarok bizonyítani senkinek, és amúgy is,ezek a régi sportgépek még sokkal jobban adagolhatóak,mint a mostani idegbeteg dögök...
Én azért fordulok mindig hozzá,bármi bajom van a géppel,mert nem a blokk csere az első gondolata.Velem trafót generátort akartak cseréltetni,hagyne mondjam milyen összeg.Felajánlotta,hogy vigyem le megszakérti.Nem kellet hozzá se feszabályzó,se trafó.Megcsinálta és azóta is pipec.És azon kivül hogy megcsinálta letakaritotta,kipolirozgatot rajta pár dolgot,mikor megláttam majd el ájultam.Más szerelő meg az olajos kéznyomát is otthon vakarhatod.Na nem fényezem mert nem szereti.
Nézd meg a képeimet,a kiput tuti látni valahol.És ma ide tettem fotót a dobról.Szerintem meglátod a különbséget rövidebb,meg ki van polirozva.Lecsuszik a légy róla.
Annó jártam az északira jó volt még az út,és lehetet menni.Nem volt ennyi motor.Szóval az rgv vel piritok,még tetszet is ahogy mentem,mondom magamba de jó vagyok,erre lapon Jana ugy huzott mint állat.Haza is mente riva fakadva
Ugye mindenki kitudja milyen Jana.
Vágod szelem lovas?
Szerintem megoldható,csak elkéne jutatni a célszemélyhez,majd beszélek vele.Ha nem nagyom nélyen van karcolva tuti kitudja szedni belőle.Ha tul mély kilehet polirozni de a karc látszódik.
Már csinálom a nyárra. Tudod egy két finomság..............!
Amúgy a karbis motoroknak sem kellene azért.
Ugye mindenki kitudja milyen Jana.
Vágod szelem lovas?