Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem egészen igy van!
A kenése szarabb az ásványinak-de sűrűbb!
Pl annó a Ladába,h ne legyen kartergáza,fáradt olajat raktunk!
csendes lett ,kartergáz eltünt.
ahogy rezó írja szétkapni megnézni! ha szelep szim az nem nagy cucc!
De a dugónál van kopás azt is meglátod,ha szétkapod!
De ezt Rezó mindjá(gondolom) le szakmaizza neked,hogyan kell tenni ezt!
na ja ,csak ammennyit megszüntett arra a 2 hétre kb,azzal egyetemben annyiba kerül,h simán veszel belőle 1-2 liter olajat.
Ha nincs más megoldás akkor szét kell kapni a blokkot és meg kell nézni hogy mi a baja
Szia!
Szerintem az ásványi olajak vékonyabbak üzemi körülmények között mint a szintetikusak... Eredetileg full ásványi olajat vettem bele(az lenne bele való) és azzal nagyon fémhangja volt és jobban ette. Most félszintivel járok és sokkal csöndesebb és sokkal kevesebbet is eszik belőle. ezért gondolnám hogy ha elfogy a következő full szinti lesz...
Elég az ÁDI legalább örök mint a szegénység
Nem a vízkozítás a lényeg hanem a teljesítmény szint amit a gyártó előír a motorhoz attól csak magasabb teljesítmény szintű olajat lehet használni megvan adva hogy milyen teljesítményű illetve vizkozítású kenő olaj kell a motorba pl5w 50 vagy 5w 60 lehet mineral semi sintetic full sintetic meg kell nézni a gépkönyben
Azt én sem mondtam, hogy megszüntetni, legfeljebb mérsékelni fogja
Amit ír adalék..pl wins-stp...az is oly sűrű mint a méz! ja és sza.t sem ér!
Kb 2-3 hétig meggátolja az olajfogyást amig a sűrű anyag nem törik meg(felhígul) utána ugyan ugy az olajjal egyetemben felzabálja!

(kis történet ezekről stp wins...) az USA hadseregben fejlesztették ki,h háborúban mikor megy az akármilyek Gk,és akna robban a karterja leszakad. felülről beleborírta a flakont és a sűrű anyag miközben nagyon lassan folyik alá,tud tovább menni a motor!

csodák nincsenek! ha valami elkopott,előregedett(szimering-lehúzó gyűrű-kompressio gyűrű) akkor azt javitani kell! a többi ideig óráig segit csak!

Én azt gondolom,miven nem tul új a verdád,sűrű olajjal kellene megpróbálnod! ásványi bázisú olajjal! az előnye,h olcsó! de talán a sűrűsége miatt kevésbé fog fogyni az olajad!
H csövek lennének félredugva nem hinném! A blokkból csak ugy tud elmenni az olaj,ha repedt a blokk,vagy az égéstérbe jut(elég) a kompressió-és a olajlehúzó gyűrű melett,avagy a szelepszár szimeringek melett(az a jobbik eset) felkerül elég.
Üdv!

te várjáá már a full sintetic az 10w50 es! És nem vastagabb hanem hígabb! Azért fejlesztették ki h az uuj kostrukciós motorok minden viszonylatban tökéletes kenést kapjanak! Pl hideg időben a motor fél fordulatnál már felkapja az olajat,(mert híg)és már keni is amit kell ! De ha pl uezt az olajat 1 régi tip motorhoz használnád nem tenne jót neki! nem olyan tökéletes az olajlehúzása a szimeringezése,kompressio gyűrűzése..ez által enné ezt a típusú olajat! Régebbi kostrukcióknak pl sűrűb olaj kell.
10kW=13,6LE :))
Igen gond lehet ha nem megfelelő teljesítmény szintű a az olaj mert "megtörik" és úgy megeszi mint én a hamburgert de ez minden motoros járműre igaz ha a kamionomba nem jóféle olaj van akkor féltávnál rendesen csipegeti később pedig zabálja az ócska olajat
Szia!
A gyertyát tényleg meg kéne néznem, mert mióta megvettem meg se néztem:S most 10w40 félszintetikus sl/cf van benne, de a következőbe kipróbálom a fullszintetikust mivel az kicsit vastagabb is és nagyobb a teljesítményszintje is...
Szia ÁDI hát 15 le nem a világ !
Szia! Krisztián szereld ki a gyertyát nézd meg mit mutat továbbá húzd le a karter szellőző csövet nézd meg nincs e eldugulva pöccintcsed be a gépet és lehúzott csővel nézd meg hogy nyomja e az olajat továbbá milyen olajat használsz?
Rég jártam erre :( Quannon még megvan, és köszöni jólvan, megyeget! :) Gyári karbit leejtettem tavaly, összetörött, így egy 28as van rajta, de semmi különbség, gyengének érzem így is :( 100körül nagyon elfogy az erő
Mi a helyzet emberek? :))
Sonci
Korzso!Köszönöm a válaszodat,sokat segítettél.A bejáratás tényleg nagyon fontos,remélem lesz türelmem az első 1000km-en.
Sonci! Még nincs benne sok km, talán most van bejáratva.
Elején a szokottnál is nyersebbnek tűnt, ilyenkor kell a türelem, meghálálja. 3,5 -ös fogyival kezdtem, most finoman 3 -on belül lehet tartani, de ez ritka 125 -nél. Én 80% -ban főúton, országúton használom már nem igen kímélve, így 3,2. A nyomatéka ebben a kategóriában igen jó, a vége lehetne több, óra szerint max 110, a valóságban 100 körül lehet, mint a legtöbb hasonló gépnek, de nem erre való. Valós 85-90 -et szépen tartja, szerintem akármeddig. A kis digit kijelző jópofa, sötétben szép a műszerfal, bár az üzemanyagmérő mint a legtöbb kymcoban elég pontatlan. Ha marad, kipucolom a kiput, így igen béna a hangja, ez nekem számít. Szerintem korrekt gép, ár/értékben is, ezt eddig csak a kymcoról mondhatom, el mint márkáról.

Széles utat!
Úgy legyen!
Hááááát, nagyon lutri de próbáld meg átmosni a motort és adj neki egy kis adalékot.

Csutkára leengeded az olajat, veszel valami gyenge minőségűt egy két ezerért. Feltöltöd, meghajtod 10-20 km-en, leengeded csutkára, feltöltöd még egyszer 10-20 km után leengeded csutkára. Veszel jó minőségű motorolajat és adalékot (boltban lehet kapni kifejezetten olajfogyasztás ellen), feltöltöd és imádkozol, hogy ne egyen több olajat
Hát igen ez a bajom, hogy 0 fok alatt is indítás után azonnal nyélgáz és 0 füst... ja meg olyat is próbáltam, hogy nagy lejtőn lefele végig motorfék és a lejtő alján nyélgáz... ott sem volt 1 gramm füstje sem... úgyhogy fogalmam sincs hova tűnik az olaj, mert az egész motor alja por száraz... és olyan szabályosan fogy, hogy nem is kell néznem a nívót hanem csak a kilóméteróra szerint öntögetem... na most mivan ja és ez a jelenég a megvásárlása óta fennáll és közel 20 000km et mentem vele hibamentesen leszámítva ezt:S
Én 250-es Majestyvel jártam, így a hibára nem jöttem rá mert időközben elvitték. Szétbontás nélkül nem fogod tudni megállapítani a hiba okát. Egyébként ha szerencséd van, csak az olajlehúzó gyűrű mozdult el, de valamennyit úgy is füstölnie kéne. Hidegindításnál nagy gázfröccsre sem látsz semmit?
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Van egy 2002-es 150ccm kymco piplim és eléggé eszi az olajat.
A bajom csak az, hogy egyátalán nem füstöl és nem is tűnik gyengének (110-et megy) viszont az olajat "megeszi" de, hogy hova tűnik nem tudom:S 1000km-enként olajcse és ezalatt rátöltök még 6dl-t. Talán még a karter szellőzésére tudok gondolni, hogy valami cső rossz helyre van dugva? igazából szét kéne szednem de jó idő van:D és nem akarom valakinek van valami ötlete?
Üdv Korzso!
Mennyi a fogyasztása a gépednek és mennyit megy végre,köszi.
NBa én most megyek s megcsavarom a gázmarkolatot a gépen!