Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már nincsen fent,ha majd kicsit kiglancoltam, akkor teszek fel fotót.
A T-max drága, drága alkatrészekkel és sportrobogó lévén bukásokkal és sérülésekkel. Bolond, aki azt hiszi, hogy egy 10 éves gép hibátlan és törésmentes.

A Madisonra már rengetegen telefonáltak, de őszintén szólva, el vagyok keseredve az emberek butaságán, gorombaságán és sóherségén. A múltkor jött egy srác a cicababájával, cabrióban, csilli-villi cuccban, elmondta, hogy kölcsönzője van és oda kellengép, elvitte kipróbálni és visszahozta azzal, hogy a 125-ösei jobban mennek. Erre mondtam neki azt, hogy akkor utazzon el vidékre és vegyott 125-öst.Neeee, nem azért mondtam, satöbbi szöveg után elkezdett ezreseken rágódni... Akkor mondtam neki, hogy pá (nézett nagyot, hogy most akkor mi van?) és felültem a motorra, otthagytam. Okoskodó seggfejek, akik a roncsaik (amik 70 fölött nem mennek, addig meg seggrakéták, mert szarrá van bennük kopva minden és pörög,mint a hülye a ringlispilen) után kezdenek el pofátlan játékba. Utálom az egész procedúrát. Amásik meg a hitegetők, jövök ezerrrel, biztosan jövök, tuti jövök ekkor-akkor, aztán eltűnik, mint akit a föld nyelt el. Aztána bunkók, felhív (bemutatkozássmafu, este 8-kor, hogy a motor érdekelné, mondjak róla valamit...). Ahhh
és és a 500 as Xcitinget is mutassad meg,melyiket vetted meg!?
Most ippen a T-max okkal szemezgetem,mert az nagyon kujo motor!
De 1 még nincs ráá péézem,2 nem nagyon találni ithon csak leharcoltakat,3 vagy nagyon nagyon drágát. De egyszer beszerzek egyet az tutti.
Nem lenne xcitingem meg is venném! tényleg jó árban adod!
Nézegettem anno ezeket..nekem egy dolog nem tetszet benne,h a kormány ki van hozva olyan magasra!
Erre tessék
http://www.hasznaltauto.hu/motor/malaguti/malaguti_madison_250_rendsz
am_akcio-5500786
Melyik a te madisonod mutasd meg,a hírdetést had látom!
m3 jaa lehagytam a (C) bötüt. köbcanti lenne
Ja ige, a 400-ast rengetegen szidják, Morini a blokkja, a karburátora szar és emiatt 5-6 litert is simán benyel! Felejtős, hibrdgép.


OATTIKA: szerintem hagyd ott, árat nem mondanék, de ami ilyen szar állapotban van, abból jó csak ritkán lesz, vagy sok pénzzel lehettalpra állítani. A bovden műszerfalba futó vége szokott kikopni, halál dolog,én úgy tudom.
Én elkerülném, messzire, főleg úgy, hogy 2000 körüli gépet 2005-ösként árulnak, ez már nálam alapból felejtős. Bevállalok dolgokat, de a küllem és műszaki tartalom sokat elárul egy motor előéletéről. Persze, ha 20e-ért ellehet hozni, akkor érdemes elgondolkodni.
250-es Madisonhoz szuper! az alaktrészellátottság. Komolyan. Blokkot még ma is gyártanak, jó áron, burkolatok dögivel bontottan, szóval jó a helyzet. Kymco elmehet a p*** mellette.

Mi az az m3?
Mire akarnád cserélni? Alkatrészileg van hozzá sok minden,mert viszonylag régi modell! Alvázszám általában a sztender melett alatt fölött környékén a vázban beütve,ill táblácsnán! tehát alul keresd!
De..amiket leírtál hibákat arra utalnak,h nem igazán volt vele törődve,szerintem lelekott darab lehet,amit mindenki üt vág,s tovább ad rajta! H nem indult mert régen ált badarság. nekem pl a Super 8 am egész télen ált,beraktam az aksit,pici segítségként befuvás a légszűrőbe hidegindító,s pöcc röff! Gyártási évet megtalálod a műanyagokban! Kis ablakocskák...amit le tudsz pattintani ,kicsavarozni azt leszeded,és a műanyag belső felében bele van ütve az év-hó-nap!
Szia!

Két gumi kb. 20 000FT, akku kb. 5 000 Ft ( típustól függően drágább is lehet) , km óra hajtásnál lényeges hogy a spirál szakadt vagy a hajtás rossz, esetleg maga az óra is rossz lehet.

Itt egy viszonyítási alap:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_k_12_50-5576006
Nézegettem ezteket a malagutikat! van ebből 400 as is! De a m3 hoz képest ölég gyenge nem? S ezeknek milyen az alkatrész ellátása-beszerzése? Ezeknek is oly siralmas mint a kymconak?
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni. Beszámításra felajánlottak egy Kymco K12 50-es robogót. Ez a típus elég ritka, alig találtam infót róla a neten, hirdetéseket pedig szinte egyáltalán nem.
Első ránézésre amiket tapasztaltam: akku döglött, gumik már repedeznek, sebességmérő nem működik, ülés ronda vászonnal áthúzva. Beindítani elég nehezen sikerült mert már régen áll és nem nagyon kapott benzint. Karburátor tisztítás után végül beindult. Hangja szép tiszta és elég jól is megy (más robogót nemigen próbálgattam eddig), óra 9000-et mutat, de mivel nem működik, már lehet, hogy ez van rajta több éve. Állítólag 2006-os, de ahogy olvasgattam inkább tenném 2000 elé az évjáratát (hol van rajta a gyártási év?).
Szerintetek mennyit adjak egy ilyenért, kb mennyibe kerülne az említett hibák orvoslása és mire kell még figyelnem a vásárlásnál? A válaszokat előre is köszönöm.
Marokmelegítő. Jópofa dolog, szakimnak ugyanez a SAITO van, Ő imádja, nekem kevésbé lényeges. Ahogy az ülésfűtés. TUCANO (lábzsák), az a fontos!
Még nem adtam el a Madisont, árulom. Rohadt jó gép, de a sok ingázás miatt kell a kénylem és az, ha meghúzom neki 100-nál, akkor meginduljon. Meg elég sokat rohangálok, túrázgatunk (ami a mai benzinárak mellett lehet, hogy csökkenni fog) és oda nem árt egy kis plusz. Meg rohadtul tetszett az XCiting
Ahham,tényleg az!
ez mi?

A fene ahogy nézegetem a ebay-on háát nem olyan ! Az xciting kulcs husszútolló a többi ..pl people-Dink..az meg rövidebb! Mi a pi nek kel ilyen agyament kucsot csártani..ÁááÁáááÁÁáá
Valaki Help!

Kellene szereznem hozzá 1 db kulcsot,mert csak 1 van!
Olasz ebay-on van is,de nem akarnak Magyar honba szállítani!

http://www.ebay.it/itm/CHIAVE-...


Na ponn 1 ilyen kéne! Itthon a világon nincs ilyen hosszú tollú kulcs!
Azt nem tom,h pl a people 250-nak is ugyan ez van?

Akinek volt van 250 es people ne kíméljen infóv terén!
Faja, nagyon pöpec lett.
Olyan 3 körül eszik. 130Km/h t már mentem vele,de ott már nem éreztem stabilnak a gépet!110-15 ig stabil. Gyárilag 122Km/h ir végnek,de azt tulviszi simán.
Egyébként az 500 as tényleg jobb szerintem! Én ugy voltam vele,h munkába járni akarnám,ott meg fontos a fogyasztás. Nekem a Kocsim is 5 Litert eszik,Megan 15 dci 106 lovas,6 gang,tehát nem jól jönne ki ha a motor,amit azéret vettem,h hamarabb-olcsobban tudjak bejárni,ugyan azt egye mint a kocsim!
Sógim -nak van az 500R tip,ku jol megy bírom nagyon!

Egyébként a madison 250 nem volt jó gép? Vagy miért adtad el?
Annó nézegettem azt is!
Érdekes és egyben tanulságos szitu. Neked méreg, de jó, hogy ennyire precíz vagy és utánamésza dolgoknak. AZért lehet,hogy a kuplungrugók már nyúltak annyit, hogy emiatt kicsit megváltoztak ott hátul a gyári állapotok.

Viszont a gép nagyon jól néz ki. Mennyit fogyaszt, mennyit megy végre? Én rengeteget agyaltam, hogy mi legyen a Madison 250-esem utáni motorom. Míg ezen agyaltam, szereztem egy 250-es People-t (detto ez a blokk, ugyebár), és nekem nagyon tetszett a karakterisztikája, jobban ment, mint a malaguti. Aztán elképzetem ezt a 250-est az Xcitingban, és azt mondtam, hogy ez alattam már ha váltok, kevés lesz. Ezért lett 500-as a gép. Alkatrész majdnem zéró hozzá, de úgy hallottam, hogy atombiztos (ez a 250-es is), de a sok ingázás miatt nem árt, ha van alattam tartalék és nincsen 80-90%-on hajtva a gép.
Most egy kicsit én is csinosítok rajta, rászerelek egy dobozt, a műszerfalát bekalibráltatom és a fogyasztását kicsit leszorítom 4,5 környékéra, és akkor kezdek boldog lenni. Ez évben mennénk Alpokba, Szlovákokhoz túrázni, addigra megleszek vele, remélem. Mondjuk olyan tip.top nem lesz, mint a tied, mert újrafújni nem fogom
Háát kis kálváriát futottam be szervízügyileg!
kezdtem a fényezéssel! addíg is (volt neki kicsi csergő hangja mikor hidegen beindítottam a mocit) Szétkaptam,igazából minden rendben volt vele. De akkor is zavart az a csergő hang! Találgattam mi lehet. 1 vario-ban a csuszka,és a görgők kopása eredményezhet ily hangot,(bár ebben nem volot kopott) ugy véltem picit azért kotyognak benne,de inkább csak a csuszka. Kicseréltem! Akkor is csereg! na mondom mi a pi lehet? Egész hajtás leszerel.(h nem é a hotor vezér lánca teszi) de nem.beindít csergés megszünt! Hajtás vissza megint csereg! Szétkapot állapotban,járó motornál fül odarak,halgatózik na honnan is jöhet!? Hang hátulról jött! na mondom ez baró,mert ugye a kuplungban nem igazán van semmi ami csreghet,tehát akkor marad a váltó! na sebaj..szétkap(sokat anyázik) össz csapágy kiszed! (itt hozzátenném seni ne áljon neki mert nagy szívás,és speckó csapágy kihuzó kell hozzá) na mind,megoldottam kiszedtem. Nem is voltak szarok a csapányak!) Ill én azt gondoltam picit lógnak,de az ujjat megvásárolva látom ,h apszoludte nem,annyit szinte az uj is lóg. Mikor a váltó szét volt kapva(magyarán se fogaskerék semmi) de azért a váltó főtengőjét benthagytam + a másik oldalon a hajtást/vario. Akkor beidít(mert ugye nem lehetne cseregnie így) s láss csodát csergett így is! ÁááÁááá na mind csapágyak kicserél váltó összerak.!. Leszedtem a kuplung rész,és tüzetesebben nézegetve rájöttem a bibire! Semmi baja neki Kb 90% állapotú! És most jön a szivatás! Ezekben a kuplungokban vsn ugyi 3 pofa amit kupl rugók huznak össze,és a hajtástól fordulatszám növekedésekor nyitnak,tapadnak,s igy jön létre a hajtás! na ezek a pofácskák magán a szerkezeten fekszenek alap állapotban(ami ugye fém) és hideg alapjáraton ezek cseregnek be) fém a fémmel! Más gépeken szoktak tenni e pofácskák nyugalmi helyzetében ütközőt,h azon üljön, gumi vagy műagyag ,h nem a fém a fémmel legyen,s nem cseregjen! (Gyárilag nincs benne)! Ez ilyen!

Persze lehet,h maga a kuplung szerkezetben a pofácskákat visszahuzó rugó, 5-6 év alatt valamelyest meggyengült,és azért van ez! De oly minimális lehet a gyengülés,h másban nem venni észre! Hibátlanul teszi a dolgát! De mind ezek ellenére,elmebeteg precíz lévén ki fogom cserélni azokat is gyári újra!