Na nehogy azt hidd, hogy isolator volt.
A kapálógépből raktam át még évekkel ezelőtt, négyütemű motorhoz való, de ment vele mindig. De egyszer minden elhasználódik.
Amúgy én még mindig simsonozok. De egy közel sem gyári állapotú géppel. Pályamotorrá alakítom át, már kész a hengerem is rá. 60-as, 11ezres fordulaton ad le 13pacit.:) De alatta persze kb. gyengébb mint egy gyári motor..
A nézegetés még a simsonos múlt miatt van.
Múltkor megszivatott kicsit, azt hittem valami baja van, mert nem nagyon akart beindulni. Aztán kiderült a 20 éves gyertya kimúlt végelgyengülésben.
Max. kap egy márkásabb sportszűrőt.:) De semmi mást nem akarok. Amúgy kicsit fehér volt a gyertya amit kiszedtem, az meg arra utal, hogy kevesell kicsit. Ez nem éppen tetszik nekem bejáratós időszakban, de hát nem vettem észre hogy kevesellne, megy szépen, 90nel kimegy a világból is!:)
Kösz. Nem hiszem, hogy lecserélem, már 230km van benne, és eddig szuperul üzemelt. Még szebb is a hangja mint mikor újkorában volt. Sztem az eredeti blokkja tutkó gyárihibás volt alapból.
Na csibe kész a motor!:) Képzeld kapott egy zsíír új komplett blokkot, új akksit, állják az átirás költségeit is, és még tele is tankolták!:) Nagyon szépen megy, öröm vele menni, komolyan mondom . Ma már 150km tert bele is vágtam:) Beleraktam az Iridium os gyertyát is. Nagyon szépen és simán jár vele a motor. Ja amúgy kapott új karbit is, és így már szépen ketyereg alapjáraton is!:)
Na ma délelőtt felhívtam megint a Pécsi forgalmazót, és beszéltem a főnökkel. Megjött az alkatrész amire vártak, hétfőn reggel megy a motorért Graz ba. És aztmondja hogy az osztrákok rosszan nemszokták visszadni a motort. Kiváncsi vagyok!:)
Bár az enyém sem gyári, az idő vasfoga ugye megtette a magáét, de nincs azért lepusztulva.