Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Csibe! A csatlakozókhoz annyit tudok hozzátenni, hogy most vettem egy svájcból behozott people-t, elég sokat használták télen, ez minden fém elemen meglátszik. Most rakom rendbe és én is meglepődtem, hogy a csatlakozók teljesen hibátlan állapotban vannak. Még ott is, ahol a gumi szigetelés szakadt. A gyári újként vett agilitynél sem voltak tisztábbak. Pedig nem hiszem, hogy bárki szétszedte volna őket. Vagyis nem kell félni!
Szia Csibe még valamit minden kezdet nehéz nekem is de egyébként majdnem minden robogónál rejteget valamit az idomzat ez egy ilyen sport ha naponta ezt csinálod akkor sokkal könnyebb szinte gyerekjátékká válik az idő és a tapasztalat gyarapodásával!
Szia Csibe! Tudod én naponta szerelem ezeket így énnekem ez nem nehéz és nem is lehet hidd el van ettől kacifántosabb idomzat a csatlakozókkal még soha nem volt gond továbbá ehhez türelem kell néha nem is kevés de a motorszelelés türelmet és egy kis rutint kíván ha minden nap benne vagy akkor az más tészta én innen nézem a dolgokat ezért elnézésedet kérem nekem könnyű másnak nem ez igaz.Továbbá az enyém is 50-es és imádom!
És itt jön a legjobb a szimering meg a főtengely enyhén berágódva de semmi pánik van minden ami kell
A továbbiak
Az újabb kezelt beteg beázott blokk és az abból eredő károk
Annyit még hozzátennék, hogy a futóműve szerintem nagyon sportos, ami nem kedvez a magyar utakon való gondtalan motorozásnak. Ugye a 12" kereke nem éppen a gidres-gödrös utak barátja.
Szia rezonátor!

Nem tudom szereltél-e már Grand-Dink idomokat le és fel, de nekem a Te véleményeddel szemben az a gyakorlati tapasztalatom, hogy a létező legnehezebb módon vannak rögzítve az elemek a robogón. Nagyon sok pici műanyag fülecskével bonyolították az egymáshoz kapcsolódást és a kacifántos illesztések időnként az idegösszeomlás határára sodorják a gyanútlan felhasználót egy szerelés során. Némely elemet például egyedül szinte lehetetlen a helyére igazítani, az orridom az egyik ilyen elem. Akkor még meg sem említettem a fényszóróval történő rögzítését a vázhoz. Az első izzócsere maga a borzalom, de a többi világítótest sem felhasználóbarát. Az oldalidomok levétele sem éppen egyszerű, ha szereltél ilyent tudnod kellene. Ne kábítsuk el a kezdőket a könnyű szerelhetőséggel, még akkor sem ha ez nem igaz.
A villamos csatlakozókról is eltérő a véleményem, némely csatlakozó hanyagul van rögzítve és nincs védve a felcsapódó víz ellen így melegágya az összerohadásnak. Havonta meg ugye nem szedegeti széjjel az átlag felhasználó csak azért, hogy befújkálja.

Na egy szó mint száz, nekem ilyen robogóm van, igaz csak 50-s méretben, azonban a kasztnija ugyanaz mint a nagyoknak, úgy hogy nem a levegőbe beszélek. Szerintem ez így korrekt, majd a leendő kolléga eldöntheti, hogy megfelel-e így is az elvárásainak.

A megbízhatóságával viszont egyetértek, mert tényleg nem sok probléma adódik ezzel a típussal, ahogy a többi Kymco-val sem. A karbantartás meg minden motorra vonatkozik, mert az elhanyagolása megbosszulja magát.
Mr pocsos kéretik az adatlap kitöltése tiszteld meg közösségünket vele előre is köszönöm!
Szia !A magam részéről meg vagyok elégedve a kymco általános minőségével úgy mint a felhasznált fémek és az elektonikai komponensekkel Maguk a konstrukciók is viszonylag egyszerűek feleslegesen és indokolatlanul nincsenek agyon bonyolítva ami előnyös a mindennapokban . A használt motor vásárlása itt hazánkban sajnos egyre jobban hasonlít az orosz ruletthez! Ebből kifolyólag nagyon alaposan át kell vizsgálni a kiszemelt motort a megvétel előtt mert tipikus jelenséggé vált kis hazánkban hogy kezd haldoklani a motor akkor a gondos gazda nem akar költeni rá és inkább eladja persze ezzel semmi gond nem lenne ha az általános állapotot tükrözné a vétel ár mert akkor megérné megvenni a rossz állapotú gépet is hiszen a vétel árhoz hozzáadnánk a felújítás költségét és még akkor is jól járnánk hisz így lehetne egy megfelelően jó állapotba felhozott felújított motorunk Tanácsom:ha nem vagy jártas a kiszemelt modellt illetően akkor feltétlenül vegyél magad mellé a kiszemelt típust ismerő szakembert így sok kellemetlenségtől mented meg magadat mert a kívülről szép állapot semmit sem jelent attól még a blokk lehet hogy nem ér egy kalap sza...t sem Egyéb iránt az általad kiszemelt modell jó választás kellően nagy a mérete igen kényelmes akár hosszú távon is megfelelő a szélvédelme a sisak tartó kellően nagy a futó műve pontos és véleményem szerint stabil jól hangolt(robogó mértékkel mérve) a váz szerkezete erős és stabil jó minőségű akár anyagában akár ha a hegesztések minőségét tekintem kiállja a jó minőséggel szemben támasztott követelményeket maradéktalanul! Idomzat:a felhasznált anyagok jók még akkor is ha a távolkeleti gyártóknak ez nem erős oldaluk ezen a modellen véleményem szerint kellően erős és jól illesztett mentes a zavaró zörgésektől és robogós szemmel mérve viszonylag könnyen le és felszerelhető ami kimondottan pozitív tulajdonság de ez csak nálam számít jobban hiszen én ezen motorok javításával és szervizelésével foglalkozom és nekem egy némely modell idomzata igen csak meg tudja keseríteni az életem! Villamos hálózat: Jól méretezett kellően stabil és megbízható komponensekből van összeállítva nincs túl bonyolítva megbízható a beépített elektromos vezetékek kellően vastagok szigetelésük is kiváló a csatlakozások is jók nem nagyon szokott hiba előfordulni a töltő rendszer is stabil megbízható a gyújtó rendszer is jó megbízható! Motorblokk: a felhasznált anyagok (alumínium és acél) kiváló minőségű kiáll minden kritikát maga a konstrukció mentes a gyermek betegségektől kiforrott és stabil megbízható feltéve ha a gazda kellően jól ápolta (megfelelő minőségű kenő anyag betartva a szerviz intervallumokat cserélve volt rendszeresen illetve gondot fordított a levegő szűrő rendszeres cseréjére illetve a tisztítására) a motorblokkba gyárilag felhasznált tömítések és szimmeringek szintén nagyon jó minőség anyagában is és tartósságában is! Alkatrész árak: véleményem szerint elérhető árban vannak főleg ha a konkurens "nívósabb"márkák árait nézem ehhez a modellhez hazánkban sok bontott alkatrész is fellelhető üzemeltetése a motornak a kopó alkatrészeket tekintve olcsó -közepes ár kategória körül mozog persze alkatrész vétel előtt alaposan körül kell nézni a piacon mert adott esetben elég nagy az árak közötti szórás ! Fogyasztás:általában 3,5-4,5 l/100km között mozog de ez nagyban függ a jobb kéz tevékenységétől és a vérmérséklettől Összegezve jó választás a kiszemelt típus kiforrott jó motor ha bármi segítség kell bátran írj szívesen segítek!
sziasztok. Robogó vásárlás előtt állok, igazából kinézet nem számít, ami fontos az ár, fogyasztás és városi tempós használat. Grand dink 250et (200 ezer körül mozog az ára) néztem ami megfelel ezen kritériumoknak. Esetleg másik típust tudnátok ajánlani. Illetve megbízható ez a gyártó is 2000es évjárattól? Illetve alkatrészárak elfogadhatóak? segítséget és a választ köszönöm
Ez a karburátor csere nagyon bejött reggel hidegen egy pöccintésre indul a motor és megy mint a veszedelem Imádom a motoromat még kap egy víz mentes szivar gyújtót meg egy GPS tartót és pazar a masina!
Még vár egy kis finomhangolás meg a kormányra fel és kivezetett szívató bovden működtető karjának a végleges kialakítása aztán próba út majd a variátor is összehangolom a karbival de ez gyorsan megvan és következik a fényezés alul ezüst felül pedig a felső idomon látható metál kék színt kapja meg a motor
1.kép próba hogy elfér e az új karbi 2kép.egy kis csendélet 3kép nagy vonalakban ki alalkult a lényeg 4.kép én meló közben 5.kép minden a helyén!
De én kirúgtam páros lábbal és jó döntés volt!
Tán mégse, mert az van a motoromban és nem akarom a halálát!
Halál a gyári karburátorra!
Javaslom hogy minden honda blokkos kymco-ból páros lábbal rúgjuk ki az eredeti japó karbit! Sőt KÖVETELEM!
Mielőtt valaki követelőzni kezdene képek holnap mert ez a büdös fényképező gép sztrájkba lépett
A holnapi nap folyamán még meg kell oldanom a szívató bovden elhelyezését és akkor már csak a fényezés van hátra!
Szép az élet ma végre volt időm felbővítettem a szívó csonkot 19mm-re levágtam az eredeti karburátor rögzítő füleket a cső síkjának megfelelően majd szépen reszelővel körbereszeltem míg egy szép csővéget nem kaptam ezáltal lehetővé vált egy DELLORTO PHBN 16mm-es mechanikus szívatóval ellátott karburátor felszerelése a változás megdöbbentő!
Jól sikerült az eredeti karburátor egy kupac fos ehhez képest 1200 f/p stabil alapjárat veszi a lapot mint a vihar ja és hidegen egy pöcc és indul is és simán összestimmelt az eredeti légszűrő házzal is felszereltem a frissen fényezett oldal deklit is az összhatás nagyon baba!
Üdv!HONDA Dió AF-18 is jó,3-4 ezer ft.
Sziasztok!

Kymco kb 50 állóhengereshez keresek cdi-t
Van valakinek?

Köszönöm

Üdv
Meg kell nézni hogy nem szorul e a variátor
Te elvileg ha nincs benne bemaródás akkor csak az szokott lenni a baj hogy a csőtengely egy kicsit szorul(kicsi kosz)vagy a csúszkát vagy csúszkákat mivel használt valamelyiket nem úgy tette vissza ahogy az eredendően volt és "bekopott"a helyére mert a vezető befelé szélesedik és a műanyag csúszka ahhoz kopott hozzá és ha fordítva teszed vissza akkor lehet hogy szorosan jár a helyén de persze ezt látnom kellene mert az úgy lenne az igazi