Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem főként városi használatra kellene, ezért is nézek 250-eseket... 125köbcenti a közel 100 kilómhoz gyenge, a 400, 500-asok meg már 4-5 liter körül esznek.

Szóval egy viszonylag nagy testű robogó kellene (hogy elférjek rajta), 200-250 körüli köbcentivel.

A japánok ezek alapján ki is estek, mert nagyon kicsik, ráadásul drágák is szerintem.

Ami árban, méretben szóba jöhetne, legalábbis amiket ránézésre megfelelőnek látok:
- kmyco xciting
- aprilia atlantic
- piaggio x8

árban pedig 400-500 körül szánnék rá átiratással együtt.
Piaggio blokkos mindegyik, alkatrész ellátottság király, technika X. Én nem kedvelem, de ettől még lehet jót kifogni elmenni vele messzire és vissza.
ahogy én tudom, a piaggio és az aprilia közös irányítás alatt van. A blokkja például ugyanaz mint az atlanticnak.

Szerintem megnézem, aztán meglátom milyen állapotban van.

Azért még ha el akarod adni a kymco-t szólj!
Ne hidd,a futárkodás nem egy "élvezem, mert motorozhatok) meló. Ismerős is így kezdte, egy hónap alatt megváltozott a véleménye. Persze ez itt Budapestre igaz. Ráadásul elég komolyan igénybe veszi a gépet. Haver amúgy már abbahagyta nem olyan régen, mert elege lett.
Természetesen ettől még lehet normális körzeted és normális főnököd és jó motorod
Szerintem nem hangzik rosszul!
Én nem tom a piaggio hogy smint,milyen minőség..alkatrész..!
na igen de ez más munka ,vagy akár sima közlekedésnél is fent áll!
ok, sajnálom. Mind a munkád, mind azt hogy nem adod el...

Amúgy találtam itt a környéken egy szép gépet, legalábbis nekem tetszik:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/piaggio_x_8-5631372

Mit gondoltok így első ránézésre?
Elsősorban japán márka vagy a kymco jönne szóba a megbízhatóság miatt, de ez az x8 annyira szép.
Azt, hogy havert egy nap alatt csapták el és borították fel címnél a gépét. Addig nem volt semmi gond, de azt a napot azóta is emlegeti. Sokba fájt.
őŐ őŐ Mi,szarba lépni meg mi? na ezt nem érteni madzsar?
Kifejted,h ez nálad mit takar?
Aúúú.
Rosszat mondok. Egyik sem jó futárkodásra, az xcitingot lezúzzák 2 hónap alatt, a T-max felejtős minden szempontból. Oda egy max 150-es ócska gép kell, amit berhelhet az ember nap mint nap. Van haver a területen, mesélt ezt-azt, agyrém. Én nem fognék bele soha, mert jópofának tűnik,de nap alatt akkora szarba lehet lépni, hogy csak nyög az ember.
Szia!

Ez full rendben van!
karbis 2.tulaj,kintről hozott,de nagyon tutti állapotú!
Na meg most lehet el sem adom,mert megszünt a melóm! (Ollé Tönkre ment vállalkozó lettem) és miven nem nagyon van ebben a teves országban meló,lehet futárkodni fogok vagy mit tom én,s akkor kell a 250 xciting! mert ugyi a másik nagy az 50ccm es meg kicsi! ÁáÁáá én má azt sem tom mi lesz!
lehet az 500 as adom el a végén!
szia!

Tetszik az xcitingod... eladó még?

illetve lenne néhány kérdésem, ha nem baj:
- látom az adatlapodon, hogy eredetileg ezüst volt, miért festetted át?
- ahogy számoltam, 2013-ig kellene, hogy műszakija legyen... de mivel 2014ig van, gondolom kintről behozott gép. Második tulaj vagy?
- karburátoros vagy injektoros?

Bocs a sok kérdésért, de szeretnék egy jó, megbízható robogót, úgyhogy inkább informálódok.

Számomra az a lényeg, hogy műszakilag legyen rendben, mert régebben már átéltem, hogy megvolt a robesz, de az előző tulaj hanyagsága miatt sokat állt a szervízben... szóval motor volt, de motorozni nem tudtam.
Ha szerencséd van és a motor tolerálja, akkor igen. Általában ilyenkor újra kell karburálni és hozzáállítani a több levegőhöz a benzinkeveréket.
Üdv
Eléggé elhasználódott már a gyári légszűrő szivacsom, és inkább azon gondolkodok hogy veszek egy sportlégszűrőt helyette.
Például ezt: http://www.ebay.co.uk/itm/2906...

Csak annyi lesz a dolgom, hogy karburátorról leszedem azt a nagy fekete dobozt, amiben van a nagy légszűrő szivacs, és ezt a sportlégszűrőt meg bilinccsel felerősítem a helyére?
Ennyi?

Kymco Super 9 full gyári
pedíg szinte de! fekete ezüst gyárilag! Ku jol néz ki!
Annyi ,h a fékszerkezet lesz piros -arany helyett matrica de még nem tom..apróságok!
Igaz! Mindenkinek van bogara, csak néhányan vagyunk normálisak...
De ne azt akard mondani, hogy gyári képében marad?
A csípődés az igaz! de kinek nincs manapság?

Ezzt má nem kell festeni mee tök jó!
Szerintem neked az a becsípődésed, hogy a lehető legtöbb piacon lévő nagyrobogót átfess még a szezon elején....
ÁRULÓ!
A korszerű két ütemű motorkerékpárokba teljesen szintetikus hamu mentes olaj kell bele mert különben elég hamar elmegy legelni a katalizátor tehát nem mindegy hogy mit öntesz bele
na jó csak poén volt (úgy szedtem a képet a google-bol)az enyém még nem így néz ki! De rajta vagyok! De elébb a műszaki résznek kell rendben lennie.
Enyém is fekete,de ez darab már olyan 2008 körüli darab lehet,az oly 1.5 mill ft kb! De meg tudom csinálni az enyémet is,h így nézzen ki.
Csak kipu,matrica,ülésvarrás kell.kész is! Szín forma tök uez!
De marhára megy ez a gép egyébként,nem gondoltam volna!
Azért nem semmi hangja lehet, ez a kipuf nagyon komoly, nem lehetett két forint. Az ülés detto.

Ha nem vagyok indiszkrét, egy körülbelüli árat írhatnál a masináról.
Ez az? Hát nekem a közel gyári állapotok tetszenek. Meg a te xciting-od, az is szép, de ez nagyon "ki ha én nem" fényezés és kialakítás. Kiállításon a helye . De biztos megy, mint a golyó

Elnézést a szókimondásomért, remélem nem baj.
Jaahh s a a fehérke még a piacon!
Osz máá le is van festődve őllég szépen!