nekem főként városi használatra kellene, ezért is nézek 250-eseket... 125köbcenti a közel 100 kilómhoz gyenge, a 400, 500-asok meg már 4-5 liter körül esznek.
Szóval egy viszonylag nagy testű robogó kellene (hogy elférjek rajta), 200-250 körüli köbcentivel.
A japánok ezek alapján ki is estek, mert nagyon kicsik, ráadásul drágák is szerintem.
Ami árban, méretben szóba jöhetne, legalábbis amiket ránézésre megfelelőnek látok:
- kmyco xciting
- aprilia atlantic
- piaggio x8
árban pedig 400-500 körül szánnék rá átiratással együtt.
Ne hidd,a futárkodás nem egy "élvezem, mert motorozhatok) meló. Ismerős is így kezdte, egy hónap alatt megváltozott a véleménye. Persze ez itt Budapestre igaz. Ráadásul elég komolyan igénybe veszi a gépet. Haver amúgy már abbahagyta nem olyan régen, mert elege lett.
Természetesen ettől még lehet normális körzeted és normális főnököd és jó motorod
Aúúú.
Rosszat mondok. Egyik sem jó futárkodásra, az xcitingot lezúzzák 2 hónap alatt, a T-max felejtős minden szempontból. Oda egy max 150-es ócska gép kell, amit berhelhet az ember nap mint nap. Van haver a területen, mesélt ezt-azt, agyrém. Én nem fognék bele soha, mert jópofának tűnik,de nap alatt akkora szarba lehet lépni, hogy csak nyög az ember.
Ez full rendben van!
karbis 2.tulaj,kintről hozott,de nagyon tutti állapotú!
Na meg most lehet el sem adom,mert megszünt a melóm! (Ollé Tönkre ment vállalkozó lettem) és miven nem nagyon van ebben a teves országban meló,lehet futárkodni fogok vagy mit tom én,s akkor kell a 250 xciting! mert ugyi a másik nagy az 50ccm es meg kicsi! ÁáÁáá én má azt sem tom mi lesz!
lehet az 500 as adom el a végén!
illetve lenne néhány kérdésem, ha nem baj:
- látom az adatlapodon, hogy eredetileg ezüst volt, miért festetted át?
- ahogy számoltam, 2013-ig kellene, hogy műszakija legyen... de mivel 2014ig van, gondolom kintről behozott gép. Második tulaj vagy?
- karburátoros vagy injektoros?
Bocs a sok kérdésért, de szeretnék egy jó, megbízható robogót, úgyhogy inkább informálódok.
Számomra az a lényeg, hogy műszakilag legyen rendben, mert régebben már átéltem, hogy megvolt a robesz, de az előző tulaj hanyagsága miatt sokat állt a szervízben... szóval motor volt, de motorozni nem tudtam.
Üdv
Eléggé elhasználódott már a gyári légszűrő szivacsom, és inkább azon gondolkodok hogy veszek egy sportlégszűrőt helyette.
Például ezt: http://www.ebay.co.uk/itm/2906...
Csak annyi lesz a dolgom, hogy karburátorról leszedem azt a nagy fekete dobozt, amiben van a nagy légszűrő szivacs, és ezt a sportlégszűrőt meg bilinccsel felerősítem a helyére?
Ennyi?
A korszerű két ütemű motorkerékpárokba teljesen szintetikus hamu mentes olaj kell bele mert különben elég hamar elmegy legelni a katalizátor tehát nem mindegy hogy mit öntesz bele
na jó csak poén volt (úgy szedtem a képet a google-bol)az enyém még nem így néz ki! De rajta vagyok! De elébb a műszaki résznek kell rendben lennie.
Enyém is fekete,de ez darab már olyan 2008 körüli darab lehet,az oly 1.5 mill ft kb! De meg tudom csinálni az enyémet is,h így nézzen ki.
Csak kipu,matrica,ülésvarrás kell.kész is! Szín forma tök uez!
De marhára megy ez a gép egyébként,nem gondoltam volna!
Ez az? Hát nekem a közel gyári állapotok tetszenek. Meg a te xciting-od, az is szép, de ez nagyon "ki ha én nem" fényezés és kialakítás. Kiállításon a helye . De biztos megy, mint a golyó
Szóval egy viszonylag nagy testű robogó kellene (hogy elférjek rajta), 200-250 körüli köbcentivel.
A japánok ezek alapján ki is estek, mert nagyon kicsik, ráadásul drágák is szerintem.
Ami árban, méretben szóba jöhetne, legalábbis amiket ránézésre megfelelőnek látok:
- kmyco xciting
- aprilia atlantic
- piaggio x8
árban pedig 400-500 körül szánnék rá átiratással együtt.