sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2 ütemű robogóhoz Ti milyen olajat javasoltok!? Mert észrevettem, hogy induláskor felvillan egy picit, gondoltam megnézem mennyi van benne! Hát elég kevéske sajnos! Viszont nem tudom milyet kellene vennem!
Tegnap szétkaptam. Kiderült, hogy az eredeti 108-as főfúvóka és 380-as alapjárati helyett 118(?)-as és 40-es van benne. Most vadászom a helyes méretű egységeket.
AZ R-ese már injektoros, ez addig szuper, míg jól működik, de ha gond van vele, akkor nem irigylem. Jó gép, szép is
Akilométeróra-spirált és a fordulatszámmérő-spirál csatlakozásait ellenőrizted már? A régi gépemen jelentkezett ez a hiba (bár az egy 2T volt), ugyanis a spirálház végén lévő fém becsatlakozás kijjebb csúszott egy-két milimétert, amitől elment a kijelző beállítása.
Találtam. Igaz még nincsen raktáron, de Kymco illetőségű alkatrészes. Most hajóztatják be, utángyártott nincsen hazai elérhetőségként, nem nagyon viszik az 500-as Xciting légszűrőket, egész magyarországon ha van 10db berendelve, akkor sokat mondok. EZek után kíváncsi lennék a "karbantartott" gépekre, mert én 3-4 hónap alatt beleteszek a motorba egy csereperiódust.
Na mindegy, az ára 10k körüli! Ahogy néztem, a kymco Movie 125-ös légszűrője detto az a méret, csak a háza más, egy kis ügyeskedéssel szerintem berakható, végső megoldásként. Vagy kivágható az eredeti papírharmonika és be lehet rakni spéci szűrőközeget, ezt láttam már külföldi oldalon.
Más. Kíváncsi lennék 500-as kollégák véleményére fogyasztást illetően. Ma karburátor állítás, gyertyacsere és szelepállítás van soron. Olybá tűnik, hogy vegyesben olyan 5 litert fogyaszt a gép, azért megnézem, hogy lehet-e valamit finomítani a rendszeren.
Köszönöm, de az, hogy EBAY-ezzek egy légszűrő miatt, eléggé kiakaszt. Annyi Kymco robogó van idehaza is az utakon, hogy csak na, de a disztribútor szarik a király kategóriára. Nonszensz...
Annyi pontosítás, hogy a km óra inkább olyan 20-30km/h-t csal, szóval nem hatványozottan, hanem úgy sztenderden, persze akkor is mutat, mikor 50-el megyek óra szerint, de akkor kb a tényleges a 30-35, de mikor maxon 170-et mutat, akkor olyan 145 a vége, GPS-el mérve. Könyveljem el ilyennek?
A gép amúgy műszakilag egyébiránt rendben van, de ez az "apróság" eléggé idegesít. A fogyasztása olyan 5 liter körüli, erre mondja a mester, hogy mit várok egy 500-as karbis blokktól? Egyébként 2005-ös a gép.
Alkatrészhez. Én is vadásztam pl légszűrőre, de az halott ügy volt. Látom, más is megszenved vele. Írogattam hivatalos forgalmazóknak is, de szinte mindenhol szartak a fejemre. Ilyenkor mit lehet tenni? Benzinben kimostam a szűrőt, mert olyan okádék volt, hogy már kellett valamit csinálnom. Most azon agyalok, ha nem sikerül beszerezni egy szűrőt, akkor csinálok bele autósszűrőből, jobb lehetőség nem adódik.
Új emberként becsatlakoznék hozzátok
A hónapban vettem egy xcitng 500-as gépet, és a szakimmal kicsit átnéztük, mert pl a műszerfal mutatói elég érdekesen dolgoznak.
Az még elmegy, hogy 2800-as alapfordulatot jelez (pedig 1500-1600 körül van) és a kilométerszámláló lazán 30%-al többet mutat, de a tankszintjelző elég furcsán dolgozik. A hőfokjelző jó. A fő gondom, hogy nullázni kellene valahogyan a mutatókat, hogy tudják pontosan a zéró és max kitéréseket, de ezt nem teszi, akkor sem, ha lehúzom az akkuról és visszadugom ON-ba a gyújtást.
A másik, hogy tankbetöltő karimát keresek (ez úgy tudom, hogy sztenderd áru a használtpiacon) és gyújtáskapcsoló külső elemet (amin a piktogramok vannak) sem ártana beújítani.
Helló!
arra lennék kiváncsi miért fogyaszt sokat a people s 50-es 2 ütemű robogóm .
jelenleg 6.4et kajál,
erő van benne, gyorsul is,csakhát a fogyasztás..
vagy honnan kezdjem a hibakeresést?
Azt nem is figyeltem hogy csak malossihoz jó, bár a leírás szerint olyan mint a gyári. Márkakereskedésnél nem érdeklődtél, tudom hogy elég drágán szerzik be az alkatrészeket.
Mit csináltál rajta, csak fényezés, vagy a műszaki tartalom is változott?