Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az Üllőin nekem minden alkalommal kérés nélkül kicserélték...
Mikor lesz a beavatkozás, remélem hamar ? Nekem a műszerfalat is állítani kellene, furcsák a mutatók mozgásai. Szóval lenne munkája, de én elvinném és hoznám is. Sőt, ott állnék és nézném a műveletet.
Rendben!

Ha pozitív a tapasztalat, akkor mindenképppen ajánlani fogom.
Te viccelsz velem? Itt van egy köpésre Pócsmegyer. Vagy hol van a szaki?
Hú, egy hozzáértő átnézést azt nagyon tudnék díjazni Átnézeted a gépedet és jelezz mindenképpen, kérlek, mert ha pozitív a vélemény, én is meglátogatnám!
Ez egy Kymco BW 50
Xciting 500-asom van nekem is.

A hűtőrendszert is takarítanom kell.

Egyébként most a hidegindítási hibával küszködöm, de megoldani látszik az előzőben leírtak szerint.
Rezonator!

Végül találtam itt nem messze egy szerelőt, aki Kymco-ban otthon van. Elviszi a mocit, megcsinálja és fel is készíti a szezonra.
Elmondta, hogy annak idején egyike volt, aki szerelte össze a xcitingeket. Az új motoroknál már cserélték az automata szivatót, tehát 90%-ra arra teszi a hiba okát. De természetesen belövi és javítja.
Még egy tipushibát mondott: a meghajtóházban kell sűrűn ellenőrizni az olajat, mert az szokott elfogyni. Egyébként baromi jó motornak tartja.
Ha megvan akkor mindenféleképpen jelentkezem
Ennél jobb most nem jut eszembe:)
Te messze vagy. Telefonon meg nehéz lenne javítani.
Nem azt mondom, hogy nem reális, de ha régiónkénti beállítás miatt fogyaszt többet, azt szeretném orvosolni. Ezért vadászok most (előrendeltem már, de az még 1 hét) 108-as főfúvókát (igazából 105-öst és 110-est rendeltem, 108-as nincsen csak KEIHIN-ből, de azt találni lehetetlen). Most ugye 118-as van benne, ezzel a változtatással egy fél litert jó lenne nyerni minimum. Én nem tépem neki ésmost tesztelem a fogyasztását komolyabban, úgyhogy enneka projektnek még az elején járok. Az alapjárati is 40-es, de ez kevésbé aggaszt, egy kicsit állítok a keverékcsavaron. De mi szutyok volt a rendszerben...

Most benzinszűrő kellen, gondolkodom egy légszűrő applikáláson is, GPS tartó is kell, doboz is, plusz néhány apróság. De ezt szeretem, mert legalább ez biztos, hogy meg lesz csinálva és kb annyiban lesz, mint egy "karbantartott" eladó motor.
Milyen gép ez?
Hali!

Kérdezted a fogyasztását az 500-asnak. Nekem nem régóta van meg, de elmentem már vele kb. 2000 km-t. Ez alapján reális az 5 literes fogyasztás.
Karburàtor tisztitàs, beàllitàsok, csavarok meghúzàsa, folyadékok utàntöltése.
megpróbàlom kicseréltetni a vàltóban az olajat.
Meg. Mostantól csak a kymcoval törődöm.

Szóval, KEIHIN karbihoz való fúvókát nem tud valaki elérhetően? Akár bolt, nekem mindegy.
Dobozt kell rátennem, mert csomagtartója habár csalóka, de azért a madison közelébe sem ér. Aztán egy riasztó sem ártana
Mi az átnézés pontosan, arról van valami info? Beállítások, karburátortisztítás, satöbbi...
Mert a többi világos.
Naa ez a beszéd!

Meghallották odafent!
1000 res szervíz:
teljes motor átvizsgálása, hűtőfolyadék utántöltés, fojtás kivétel (kivéve a kipufogónál mert azt mondta az ürge, hogy ha gari időben a katalizátor elromlik és a kipufogóhoz hozzá lett nyúlva akkor nincs gariztatás).
A váltó olajat nem kérdeztem meg hogy cserélik e.....nem ártana szerintem ilyenkor...
És ebben pontosan mi van benne? Mennyiségeket is írhatnál, ha folyadkcseréről beszélünk.
Ma voltam Scooterben 1000 es szervíz egy Kymco BW 50 esre is 12 E Ft.
Ráadásul 2 hétre előre be vannak táblázva
Elvitték a Madisont, jó,hogy mostanság erről beszélgettünk, valaki figyelt odafentről
a legjobb rtész a cikkben:
"Szóval mi a módszer lényege tömören: HAJCSADVAZZEEEE! "
Szerintem ez valamelyik jó hozzá!

http://www.bercsekft.hu/motoro...
Sziasztok.Szükségem lenne egy Kymco Fillyhez(4T) CDI-re.Esetleg nincs valakinek?
Nem tesz semmit, sokáig Én is ly-vel írtam.
Elvileg igen, az más kérdés hogy ilyen esetben állja-e az esetleges meghibásodás költségét a szerviz? Én mindenesetre csak a garancia lejárta után mentem bele a fojtások kivételébe.
húúú elírtam tehát fojtást! :), mielőtt a fejemet veszitek!