Tapasztalatokat írtam, már párszor, az ár egy 50-es agility esetében kb5800, ez egy 2000-es szerviz, ebben van olajscere, hajtóműben is, hajtás tisztítás, vario ellenőrzés, általános átnézés, próbkör, meg amit kifogásolsz. Ezen felül alkatrészár, ha kopás vagy csereidő van. Pl gyertya, görgők.
Az 1000 es szervizről lenne kérdésem.
Én Érden vettem a mocit (Kymco BW50) de Pesten szervizeltetném.
A Scootert ajánlották.
Volt már valaki náluk? Milyen tapasztalat? Milyen árban van kb. az 1000 es szerviz? Mire kell odafigyelni?
Már egy kicsit zavar, hogy a kereszteződéseknél alig akar emegindulni....
kymco Super 8 -ban csak a 4T-s modelben van CDI fojtás!
A 2T-ben csak a variátor-ban az a vállas csőtengely kell vál nélkülire cserélni+ a kipufogó csonk-nál kivenni a folytó gyűrűt,s kész!
A super8 4T-ben mind ezek+ a CDI folytás is van!
így kell csinálni.. (rózyaszín+ lila vezeték nyissz)!
A 2T-ben alapból ez a 2 vezeték nincs berakva! magyarán nincs fordulatszám limit!
ÉÉés ésés nagyon köszi az infót a Matrica gyártóról!
A jó a dologban az,h emailban elmeséled(fotók miegymás) mit szeretnél..3 nap alatt megcsinálja,el is küldi levélben! S csak mind ez után kell kifizetned,póstán vagy utalva!
Szóval nagyon korekt a skac! És ócsó is!
Hát az elég valószínűtlen. Másként nehéz lenne magyarázni, hogy 109 km/h-nál megy a gép, mint az álom, 110-nél viszont hirtelen elveszi a gázt és visszalassul kb. 90-re.
Nem, az Üllői úton még nem jártam. Ahol viszont vettem a motort, ott kategórikusan azt állították, hogy nincs benne gyári fojtás. Tehát már most félek, hogy mi lesz az 1000 km-es szervizen
Ha már a folytás....
Nekem adták a motorhoz a nagyobb fúvókát és a sima csőtengelyt, mondván vigyem magammal az 1000-es szervizre. Külön pénz nélkül ki is cserélték és a kivett cuccokat ua zacsiban vissza is adták.
Én nem vagdostam-kötögettem a CDI-t, hanem a szervizben vettem egy nyitottat, ezt engedték előtte kipróbálni és semmi beleszólása nem volt a gariba. Ráadásul mondták is, hogy húzzam neki, semmi baja nem lesz ettől...
Karburátoros a motor, igen. Ha majd azt mondják, hogy valami hibás a motoron, és nem a fojtás miatt torpan meg, akkor egyrészt felhívlak, hogy ordítós-kurvanyázós-rohaggyatokmeges stílusban kérd meg őket szépen, hogy végezzék a dolgukat! Másrészt meg közlöm majd velük, hogy ha szar valami rajta, akkor a garancia terhére nagyon gyorsan ugorjanak neki és szereljék meg!
Hoztam be jó pár motort Rotterdamból (NL) a következő dolgokat adják hozzá gyárilag nyitott cdi szerszám készlet ha vállas csőtengely van benne akkor a simát mellékelik hozzá a cdi vel együtt és benne van a papirokban hogy mekkora fő fúvóka kell bele de azt nem adják hozzá
25 éve szerelek motorokat egyszerűen nem tudom megunni mikor megismerkedtem a párommal közöltem vele motorokat szerelek és szerelni is fogok a téma tabu nem firtatni való kategória ha kellek neki az csak a motorokkal együtt lehetséges elfogadta sőt ő is szereti a motorokat és már van egy saját robogója is
Azért érdekes a korlátozások megszüntetése mert például azt sem tudom a mai napig hogy a variátorban kicserélt csőtengely például jár-e az újonnan vásárolt motorhoz vagy csak a szerviz nem adja át. Vagy hogy a porlasztóban cserélendő fúvókát már meg se említsem. Persze azért a garanciával csak csínján mert egy esetleges motorsérülésnél jó mélyen bele lehet nyúlni a zsebbe. De említhetném a tavalyi esetet amikor nem szervizbe vitték a robogót fojtáskivételre hanem egy maszek szerelőhöz, aztán csak rászorult a delikvens a segítségre és persze nézett nagyot amikor meglódult alatta a robogó. A pénze az meg .......
Ez a fojtás kiiktatás téma ez az ami nem lehet a szervizek szerint csak jó drágán volt rá példa gyerek jön haza a szervizből hogy ki van szedve a fojtás a motorból megyek vele egy próbakört hát semmi változás mondom a gazdának hogy mit csináltak rajta hát nem tudja de hamar megvolt egy napig volt nálam a motor mire mindent kiiktattam rajta utána ment is mint a veszedelem próba utám azt mondta a gazda hogy bas.......meg a garanciájukat inkább szereljem én
http://youtu.be/oE5-XIr1VUs