Az normális, hogy alapjáraton pár másodperc után kigyullad a töltés jelző lámpa, majd amikor elindulok a robogóval, akkor szintén pár másodperc elteltével elalszik. Olyan, mint ha alapjáraton nem lenne töltés. Ugyanakkor a világítás abszolút egyenletes és nem ingadozik a fényereje. Érdemes ezzel foglalkozni, vagy ez amolyan típusjelenség?
(Xciting 250i)
A fojtások pedig a variátorban elhelyezett vállas csapszeg cseréje simára, kipufogón a vakcsövet levágni és behegeszteni, karburátorban a főfúvókát cserélni de ez nem biztos hogy mindenképpen szükséges mert tavaly egy robogón nem cseréltük és úgy is elég jól ment. Esetleg még a kipufogó csatlakozásnál lehet szűkítés amit el kell távolítani.
Sziasztok. Boldog Kymco Bet Win 50es tulaj lettem, és sok kérdésem lenne hozzá. Pl a 4 helyen elhelyezett folytás eltávolitása érdekelne már 4600km van benne 2 tulaja vagyok. Szalon álapotban vettem. És 60-65km/h megy azért gondolom afolytást. A kipun a szekunder levegöt hogyan kell lekötni? le vágom és be hegesztem? Valamint érdekelne a gyári karbi tipusa fuvokák mérete, valamint variátor/szij gyári méretei. Köszönöm.
én már egyszer rommá szedtem. ugy vettem,h ez meg az meeg amaz ki van cserélve. na én szanaszedtem megnéztem,s tényleg. a gondom az,h elég sok minőségi szerszám kellene hozzá,nekem szedett vedett készletem va. mindent meoldok de van mikor egy komolyabb csavar egy órámba tellik mire sikerül .
Emberek! Egyébként már ha ez a kymcó fórum! Én állítom ,h pl a kymcó jobb minőségű csavarokat használ,mint a yamaha! Szana szedtem már azt is ezt is,tapasztalatból mondom! yamaha csavarok sem rosszak minőségre,de pl az össz csavar feje oxidálódva van,főleg amihez nem nyultak pláne! kymcónál nem voltak. csak,h dícsérjem a kymcót! Műszaki megoldások terén azért be kell vallani egen csak előréb járnak yamaháék!
Én folyton szerelek, nálam ez genetika
Én kimegyek hozzá Érdre szinte minden héten, ott dumálunk és helyretesz, ha baromságot mondok. De szerintem Ő is szívesen belenézne a T-max-ba, hát még én
Ok,akkor ha egyszer ugy alakitjuk ,h szerelünk akkor összehozzuk!
Bár minden működik ,nincs hiba! De tudod azt nem ártana megnézni azért.
Kérdezd majd meg,h van é neki olyan gyertyakulcsa ,ami hosszú vékony csövecske.
Nem optikai, de nem is ez a lényeg, mert a henger és dugó az ugyebár adott, nagy szakmaiságot nem igényel, levesz-feltesz és ennyi, de valahol a tömítés hibádzott. 100e ft-os kár, plusz a meló meg idegesség, és az, hogy kénytelen most autóval járni.
Van szakim, igaz, de t-maxal még nem foglalkozott, Mondjuk a gyertyacsere nem fogna ki rajta, de lehet, hogy bontani kellene. Ha meglátogatnád, én is kimennék
Azt írtad,h malossi henger-dugó.. az nem optikai!
Appropóó! neked van van egy naon jó szerelőd ugyi,jól emlékszem!
Lehet majd kellene nekem segítség! (mert a T-max- ban ugy vannak a gyertyák,h marhára nem lehet hozzáférni,és nem vagyok ellátva Űber szerszámokkal!
Ő optikailag alakította át a gépet, tudod, ez a hosszított verzió, gázrugók, ültetés, satöbbi.
A hengert cserélnie kellett, mert a régi (a gyári) már odavolt, de a tömítés hibája miatt behalt az olajzás.
Igen én is valami hasonlót gondoltam futás terén! de pl tök érdekes,h erről senki nem beszél sehol!
Malossi ! Na igen azzal az a gáz szerintem,h a gyártó megkonstruál valamit tesztekkel,sok év tapasztalatával,h az hogyan ,mennyit fusson! Erre jön a Tuning,és az az felborithatja az eggyensúly egészét! Ok,h megnoveli a teljesítmény meg fuu de jó,de minek a rovására!
Én pl ha motort veszek,de akár autónál is,csak kizárólag gyári lehet! A tuning piszka nem vezet jóra a végén soha! Ill vezet,élvezet,és jó sok lóvé!
Pl: ha száguldozni akarok,akkor nem veszek egy 50ccm-es robit,és szarrá tuningolom...hanem veszek egy 800-1000 speed gépet azt nyomom! Ezt valahogy soha nem értettem,mire jó az,h valaki legyárt valamit valamire,de én ,ÁÁ nem arra akarom használni amire való,hanem 2 kategóriával feljebb.
Ha tényleg feltételezzük, hogy minden karbantartást időben és minőségben megkapnak, akkor a 250-es el kell menjen 100e km-t, az 500-as 120-130e-t. Persze ez konstrukciófüggő, de az én madisonomban simán volt vagy 60-70e km és semmi baja nem volt a korán kívül, eredeti blokkal és hengerrel, nem ette az olajat, satöbbi. Japán.
Haver most csinálta meg gyönyörű japán tuningosra a honda Jazz-ét, 300-as Malossi hengerrel-dugóval, ment vele pár napot és elszállt, mert meghalt az olajpumpa. Jó mi? Teljesen kivan most, megértem, Nicasil a bevonat, dobhatja el. Pedig ő érti a dolgát, de valami elszállt odabent és kész.
Igazából csak azzal nem voltam tisztában, hogy ki kell-e vonni a forgalomból és úgy hazahozni vagy csak adásvételi, forgalmi, törzskönyv és jöhetek is vele haza.
Amúgy nem az ár miatt veszem kint, hanem mert ebből a típusból itthon jelenleg nincs olyan, ami sérülésmentes és szervizkönyves is. A km nem annyira fontos, inkább az állapot. Bár kint a compact bmw-t főként második, harmadik autónak használják, szóval 140-200 ezer közötti km-est ki lehet fogni és remélem ki is fogok
Írjatok vélemény,h szerintetek egy 500 as vagy 250 ccm es motor mennyi kilómétert tud elfutni? Persze ezt úgy értem,h normális műszaki odafigyelés melett! Engem ez Pl érdekelne,de erre sehol semmi infó a googleban! Egy autó akár 3-400E Km-t is el tud futni! És egy motor? Márkát is írjatok(mit tom én kymco-suzuki-honda-yamaha-gilera...
De pl gondolj bele,egy külföldi eladó mi a bánatnak árulná ugy az autóját,h feltünteti a + regadó költségét! Hiszen lehet,h nálük nem is az van,vagy más a tarifa,avagy nincs is! Ebben az esetben akkor ki kelle raknia az árat vagy 15 féle képen,attól függően,h mely ország vásárlója akarja megvenni! na ne! Igen az igaz,h lehet bukni a dolgon! Azért vannak a minden féle kalkulátorok,h az emberke pontosan ki tudja számolni mi mennyibe fog kerülni! évjárattól-teljesítménytől-Eur-kat 2-3-4 besorolástól-értéktől függően! lehetnek árulkodó jelek ja! De ha ugy mész ki vásárolni,h 12e km legyen benne,csak szak-márkaszervízben szervízelt,gyári rendszámtáblával,full sérülésmentesen,novi gumikkal,1/10 ed árban persze..lehet az életbe nem talász autót! Mérlegelni kell,az ár arány értéket -állapottal,kilóméterrel,járulékos költségek árával,utazás költségét...mindent h megéri e! lehet találni,de nem egyszerű feladat! nem úgy megy ,h óó kimegyek az beleülök hozom,kész! Ez(autókereskedés) külön szakma! Aki tudja,nyilván azért tudja mert abból él! ha nem tudod,megcsinálhatod..de meg is szívhatod,ha hibázol,valamit ellszámolsz,vagy nem jól számolsz-avagy nem oly a verda mint a hírdetésben..! Elvégre ott is csak emberek élnek,és eladni akarnak,és igen a szart is!
Az 10x éve volt már! De egyébként szerintem ugyan ugy mint motoroknál! Kimész megveszed! 2 nyelvű adásvételi legyen!(ha nincs megszívod mert fordítatni kell)xx100 ft. Forgalmi(alváz-motorszámot leellenörzöd szín stimmeljen) behozod. (1(elviszed első forgalomba helyezésre-eredetiség vizsga(KPm vizsga))) + (2(Vámhivatal regadó!)) Mikor ezek megvannak (3(okmágyiroda forgalmi névreírás,rendszám kiváltás ,+ apeh vagyonosodási illeték-kész! ))
A googleban találsz regadó+ forgalamoba helyezési kalkulátort! Abba beütöd a paramétereket,s kiadja mennyibe kerül a cucc!
hát ja, megvette, azt csinál vele amit akar...engem nem zavar különösebben, csak gondoltam rákérdezek
amúgy lenne egy más jellegű kérdésem, nem motoros, szóval a többiektől elnézést...
szóval korábban írtad, hogy hoztál be kintről egy mazda xedost...biztos benne vagy a témában:
a motor projektről most letettem egy időre, nyárra viszont összejönne a pénz egy autóra (bmw 316 compact-ot szeretnék, már régóta tetszik, és most meg tudnám venni)
szóval a kérdés, hogy pontosan hogy működik a behozatal?
Lábán hoznám be, és ha jól tudom, csak annyit kell tennem, hogy 2 nyelvű adásvételit viszek, a tulajjal kivonatom a forgalomból, kiváltok egy ideiglenes rendszámot, aztán irány haza... ennyi lenne?
Tegnap megvettem első robogómat ami egy Xciting 250i.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy hol lehet hozzá kapni olaj- és levegőszűrőt?
Levegőszűrő még csak akad 1-2 darab az ebay-en, de olajszűrőt csak az 500-hoz ír mindenhol.
Segítségeteket előre is köszönöm.
sziasztok
még régebben írtam hogy van egy új 50cm3-is 4 ütemű super 8am nekem nagyon megfelel egyedül a hangjával nem tudok kibékülni nem tudjátok hogy lehet-e rá kapni valami hangosabb esetleg sportkipufogót?
na s azért gondolj bele,ezek a tételek, amit leírtál nem akkora bevételi űber ,h a kereskedő összetörje magát,1 órát bogarászva mit hogyan mennyi mikor! Gonolom igy szóban írtad a kérdésed nekik nem cikszámmal.
(Xciting 250i)