Mivel a tiéd garis elektronikus fojtás van benne azt ott vetesd ki ahol vetted mert náluk kell hogy legyen hozzá a cucc meg olajat is cseréltess de nem valami hordós szart hanem valami normális olajat tegyenek bele a kivett fojtást a kezedbe tegyék ehhez ragaszkodjál és ott legyél amíg csinálják a zizegést nézesd meg ha nem világos hogy mi az és ha úgy érzed süketelnek akkor azonnal hívjál fel mert engem nem tudnak átbaszni hallottam én már sok májer dumát ezért résen légy a stempli dolog meg folyamatban van ha megvan akkor kiteszem ide úgy is
Na viccet félretéve a gari ideje alatt nem szívesen piszkálok bele senkiébe sem kivéve ha a gazdája ragaszkodik hozzá vagy ha szervi szól hogy szar van a palacsintába és alkossak valamit elég gyakran meg szoktak kérni hivatalosan én ipari aggregátorok hazai szak és garanciális szervize vagyok meg még sok minden épp csak akasztott ember nem
Nem értek hozzá, hogy ez hogy megy, úgyhogy bocs a kérdésért, de akkor ez hivatalos lesz? Vagyis elfogadják, mint érvényes szervizelést? Egyébként egy ilyen 1000 km-es szervizelésnél milyen anyagi kiadásra számítsak? Gondolom le kell cserélni a folyadékokat, és ki kell iktatni a fojtást is. Ráadásul jó lenne megnézni, hogy mi az a zizegés...
Ramy te vagy a xciting hazai nagykövete Sogron kolléga meg a quannon hazai nagykövete na meg remélem megnyugodtál hogy sikerült megállapítanom a baj okát így interurbán
Nekem Quannon-om van, bár még csak alig 500 km van benne. A motor szép és nagytestű, szóval nem egy szobabicikli, mint a Honda CBR. Az anyagok jó minőségűnek tűnnek rajta, eddig még nem volt vele bajom. A műszerfal nagyon ott van, mivel a féldigitális kivitel magába foglalja azt is, hogy van beépített óra, olajszintmérő, stb. A lámpák fantasztikusak, arról csak szuperlativuszokban lehet beszélni. Ráadásul a gép nagyon kényelmes, mivel a mérete miatt nem leszel rajta összepréselve. Ehhez jön még, hogy széles a kormány, ami megint csak komfortosabbá teszi a motort. Jól irányítható, kezes kis jószág. És akkor lássuk a negatívumokat: Mivel viszonylag nagytestű, ezért nehezebben is gyorsul, mint egy CBR. A végsebessége szélcsendben ugyan 120 körül van, de ha szembeszéllel mész, akkor csak nehezen lehet 110-re felimádkozni. Reálisabb inkább a 100 km/h. A teleszkópok keménysége nem állítható, bár anélkül is kényelmes a motor. Télen, -2 fok alatt elég nehezen indul, -7 körül pedig egyenesen küzdeni kell vele, hogy beröffenjen. Ez alatt azt értem, hogy kb. 2-3 percig köszörülni kell az önindítót, mire hajlandó elindulni. Betolni sem egyszerű mutatvány, mivel azért ez nem egy kis motor, mint a CBR. Az alkatrészellátásról annyit, hogy a főalkatrészeket be lehet szerezni, kb. fele annyiért, mintha Honda-hoz vennéd. Viszont mivel ez egy viszonylag új termék a Kymco-nál, ezért pl. olyan alkatrészt, mint a hátsó csomagtartó konzol, nem kapsz hozzá. Bármi mást igen. Fojtás: Van benne, és sebességhez kötött. Nekem 110 km/h-nál leszabályoz a motor, ami gondolom az 1000 km-es szerviznél kikerül belőle. Ha van kérdésed, írj nyugodtan, ha tudok, válaszolok!
Köszi a segítséget.A fehér nekem is nagyon fekete ló volt.Túl szép volt hogy igaz legyen.De a veszprémit nagyon megnézném.Lehet hogy hétfőn felhívom a motor kereskedést és megkérdezem őket a papírok miatt.Remélem segítenek ebben, mert nem nagyon akarok pár száz km-t lemenni egy szarért.
Erről esetleg van vmi véleményed?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250
-5595474
A visszapillantó tükör nem zavar hogy nem a kormányon van?Én azért nézek csak olyanokat amiknek a kormányon van.Esetleg vmi tipushibárol tudsz?A csapágy ok.Egyébb megnézés.Inditásnál a csörgésen kivül.Kipufi, stb?
makiet nézz! Ráülsz a mocira(nem stenderen)! tehát ülsz rajta ,behuzod a jobb oldali első féket,s megnyomogatod a tellót! Rugóztatod! ha lóg a kormánycsapágy,igy meghallod,ha kotyog!
Picit kotyog nem baj!Szerintem minden moci pár éves korában,ezeken az utakon ,már kap annyit,h az eleje picit kotyogni fog!(de csakk picic,ha nagyon az gáz)! Hidegen ha beínditod,ne cseregjez-zeregjen semmi! Én pont most szívok picit mert a variátorban a csuszka(ezek ilyen pici bakalit szarok) megkoptak,és alapjáraton hidegen be cseregnek,a variátor házak!
Az első kék színű mci ,hhát nem tom..az már injektoros! Motorkereskedés! (magyar okmányokkal)! Ezeket a mocikat kintről hozzák be,s kb a jelenlegi kilóméterekkek. (18000) de akkor ugye még nincs forgalomba helyezve ithon! Szerintem több van abban,mint amit ír! Meg kell nézni a származását,h esetleg ithon lett vége ujjonan és ugy akkor jo lehet! Ha szintén kinti(anno) és már ithon futott,és ugy vették be c serébe,akkor több lehet a kilóméter!
A második az gyanus,több téren is! 1 a 2009es 300cm3 moci az már tuttira csak injektoros lehet,és nem 20 lovas!
2 a 2009 es xciting-en már ujabb fejidomja-lámpái vannak. (ez még a régebbi)
Az első fék tárcsája az már viszont az ujabb,cirádás tipus!
Hasidom fejidom találkozásánál nincs matrica rajta! Kéne legyen -főleg ha szinte 2 éves gép! pl ( 250Ri)
Ez elvileg az xciting R változat-de az nem lehet karbis!
A müszerfala(ha jól látom) fehér-az viszont az R változaté! De ugye ijektoros-nak kéne legyen! Elöl a fejidomban a két légterelő beömlő-nek pirosnak kéne lennie! Ezé nem az!
Gyanitom,h hason melót végeztek vele mint én az enyémmel! Magyarán sima xcitinget xciting R dizajnra csináltam át!
Mutatom....
Ilyenből --ilyen lett..
na szóval én az enyémet 280E ft ért vettem 95E ft az átírás,üzembehelyezés... 400E ft körül reális az ár!
Fekvő minarelli Block-os! A people 250 ben ugyan ez a van! Magyarán a mocijához van minden!
Az ebay.it minden van hozzá garmadával.......
nekem tetcik,egyszerű elég jo minőségű anyagokból összerakott gép!
Pont ma kaptam szana a kuplungját-variátort...japán csapágyak vannak benne gyárilag! Joo ez na!
Sziasztok!
Most készülök Kymco Quannon-t 125-t venni. Megbízható moci? Utána olvasgattam és a keleti márkák közül ez tűnik a legbiztatóbbnak, sok rosszat eddig nem találtam róla. De azért mégiscsak tőletek kérdezném meg mik a tapasztalatok. Alkatrész beszerzés/szervizelés mennyire megoldott? Gondolom az újakban van fojtás. Nem akarom hosszú utakra használni, de egyszer kétszer lehet hogy rákényszerülök egy 250 km-es útra. Arról tudnátok mesélni hogy hogyan viselkedik hosszú úton? Meg amit érdemesnek tartotok elmondani róla azt szívesen venném.
Köszönöm!
Jártam a menyországban! A következő történt velem. 3 napos tilalom következtében a CSeh köztársaság Brno város vendégszeretetét élveztem egyszer csak sms hol vagyok válaszolok oké öt perc és ott vagyok (egy magyar cimbora aki cseh lány vett el és kint él) kérdem hova megyünk? Válasz a menyországba mondom oké tövig nyomd a gázt!Odaérünk nézem az objektumot mondom neki te ez csak 3/4 menyország válasz nyugi az út túloldalán ott a hiányzó rész mondom neki az nem ér mert nincs egybe az egész át kell mennem az út túloldalára röhögve válaszolt alagút van a két épület között hát tévedtem A menyország paraméterei: pince lőtér feljebb étterem nigth klub disco panzió edző terem alagúton megközelíthető fedett gokart és motoros pálya szóval igazi férfi menyország fegyverek kurvák zene kaja box és motorok ki sem kell lépni a férfi embernek a napfényre minden helyben van meg kell állapítanom hogy a csehek tudnak élni!
Uram a hideg nem akadály én minden nap csavarom a gázt a gépen mert kell és jól esik a májamnak thermo ruha van fázás nincs! GURULJ AMÍG BÍRSZ !Lazán kell csinálni a dolgokat jelmondatom kaja pia szex drog kémkedés bunyó balhé a sorrend mindegy de ha a helyszínről tudsz valamit akkor hívj !
Üdv Mindenkinek!
Tavaly tavasszal a család (asszony használja a kocsit a gyerek miatt) és a benzin árak miatt vettem egy használt robogót munkába járás miatt. (Utálok buszozni és a parkolásért se kell fizetnem )Majd elkapott ez a motoros mizéria, főleg nyáron piszkosul jó volt szabadon robogni az utakon.Így őszre sikerült annyi pénzt összeszedni hogy beiratkozzak A korlátlanra.Sajna még nem fejeztem be nemsokára folytatom tovább, már csak a forgalmi van.Szóval motorkat nézek már vagy 2-3 hónapja.Mivel elsősorban munkába járásról van szó így inkább arra fogom használni.Ez kb 8-9 km távolság egy megyeszékhelyen.Tehát oda-vissza durván legyen 20 km.Esetleg nyáron gondoltam kis kiruccanást de csak országon belül.Sokan mondták a 400-as mocikat de szerintem felesleges, elég lenne nekem egy 250 is.Robogót szeretnék nem akarok streetfighterezni (vagy h is kell leírni).Az ár max 500 e kemény magyar valuta lenne.A Kymco Xciting 250 gondolkodok nagyon.Esetleg véleményt tudnátok róla mondani?Ramy1 Neked úgy tudom egy ilyen géped van esetleg pár infót mondanál.Mit kell néznem stb,tipushiba.
Köszönöm előre is a választ!Elnézést ha hosszúra sikerült az írásom.
Amúgy ezeket a gépeket néztem ki. :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250-5302504
ht
tp://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250-5594328
Lehet, bár szerintem először jön a fenyegetéses káromkodásos azannyázás, utána ha bejött a jóidő, akkor jön a , csak hogy bűnbocsánatot nyerjek az előbbiért!
Na ma megjárattam a Gépsárkányt,mentem vele 40 km-t! Juj de jó volt!130 Km/h-t vitte!
jaa s a Xciting 250 ről van szó! Éééés máá megin ku hideg van..de unom má!
Nem szeretnék neki negatív reklámot csinálni, mert a B-s jogsit a feleségem és a sógornőm is nála tette le, ráadásul van ismerősöm, aki az A-s jogsit csinálta meg ott. Mindannyian nagyon elégedettek voltak vele, és azt mondják, hogy egy kifejezetten segítőkész és türelmes oktató, aki addig nem nyugszik, míg valóban meg nem tanítja vezetni az embert. Ezt viszont benézte alaposan!
Na ez máá azzért jobban hangzik!
De tényleg annyira meg tudják szívatni az ember ,az élet területén bármely ponton,az ily balga egyének!
Ő álít valamit te meg megszívod,ha nem vagy résen!
Most gondold el ,ha letetted volna így a vizsgát,utána meg pillogtál volna,h kezdheted ujból! Juuj de bosszantóó!
csináljunk neki reklámot! Melyik is ez a cég ahol ennyire jól képzett oktatók v annak? Csak,h nehogy valaki oda tévedjen,s jól megszívja!
Feltelefonáltam a közlkedési hatóságot, ahol néhány percnyi röhögés, és "Mancika, hallottál már ekkora marhaságot?" után közölték, hogy természetesen le lehet tenni a vizsgát manuális váltóval is, sőt, úgy éri meg, mert akkor mind manuális, mind automata váltós motort vezethet az ember. Azután felhívtam az oktatót, aki közölte, hogy a világon mindenki hülye, csak ő az okos, úgyhogy a dolog úgy van, ahogy ő gondolja. Ne ekkor hívtam egy másik oktatót, akihez beiratkoztam, mert valamilyen rejtélyes oknál fogva ő nem hallott az előző oktató teóriájáról. Szerintem azért, mert ugyebár ő a hülyék közé tartozik, hiszen csak az előző az okos!
Rezo!
Te szervizelheted a gépemet az 1000 km-esen? Már úgy értem, hogy be tudsz pecsételni hivatalosan a szervizkönybe? Mert ha igen, akkor hozzád viszem!
Nekem Quannon-om van, bár még csak alig 500 km van benne. A motor szép és nagytestű, szóval nem egy szobabicikli, mint a Honda CBR. Az anyagok jó minőségűnek tűnnek rajta, eddig még nem volt vele bajom. A műszerfal nagyon ott van, mivel a féldigitális kivitel magába foglalja azt is, hogy van beépített óra, olajszintmérő, stb. A lámpák fantasztikusak, arról csak szuperlativuszokban lehet beszélni. Ráadásul a gép nagyon kényelmes, mivel a mérete miatt nem leszel rajta összepréselve. Ehhez jön még, hogy széles a kormány, ami megint csak komfortosabbá teszi a motort. Jól irányítható, kezes kis jószág. És akkor lássuk a negatívumokat: Mivel viszonylag nagytestű, ezért nehezebben is gyorsul, mint egy CBR. A végsebessége szélcsendben ugyan 120 körül van, de ha szembeszéllel mész, akkor csak nehezen lehet 110-re felimádkozni. Reálisabb inkább a 100 km/h. A teleszkópok keménysége nem állítható, bár anélkül is kényelmes a motor. Télen, -2 fok alatt elég nehezen indul, -7 körül pedig egyenesen küzdeni kell vele, hogy beröffenjen. Ez alatt azt értem, hogy kb. 2-3 percig köszörülni kell az önindítót, mire hajlandó elindulni. Betolni sem egyszerű mutatvány, mivel azért ez nem egy kis motor, mint a CBR. Az alkatrészellátásról annyit, hogy a főalkatrészeket be lehet szerezni, kb. fele annyiért, mintha Honda-hoz vennéd. Viszont mivel ez egy viszonylag új termék a Kymco-nál, ezért pl. olyan alkatrészt, mint a hátsó csomagtartó konzol, nem kapsz hozzá. Bármi mást igen. Fojtás: Van benne, és sebességhez kötött. Nekem 110 km/h-nál leszabályoz a motor, ami gondolom az 1000 km-es szerviznél kikerül belőle. Ha van kérdésed, írj nyugodtan, ha tudok, válaszolok!
Erről esetleg van vmi véleményed?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250
-5595474
A visszapillantó tükör nem zavar hogy nem a kormányon van?Én azért nézek csak olyanokat amiknek a kormányon van.Esetleg vmi tipushibárol tudsz?A csapágy ok.Egyébb megnézés.Inditásnál a csörgésen kivül.Kipufi, stb?
Köszi a segítséget és az eddigi választ.
A motorod nagyon jól néz ki!
Szerintem ár arány értékben jó motor!
makiet nézz! Ráülsz a mocira(nem stenderen)! tehát ülsz rajta ,behuzod a jobb oldali első féket,s megnyomogatod a tellót! Rugóztatod! ha lóg a kormánycsapágy,igy meghallod,ha kotyog!
Picit kotyog nem baj!Szerintem minden moci pár éves korában,ezeken az utakon ,már kap annyit,h az eleje picit kotyogni fog!(de csakk picic,ha nagyon az gáz)! Hidegen ha beínditod,ne cseregjez-zeregjen semmi! Én pont most szívok picit mert a variátorban a csuszka(ezek ilyen pici bakalit szarok) megkoptak,és alapjáraton hidegen be cseregnek,a variátor házak!
Az első kék színű mci ,hhát nem tom..az már injektoros! Motorkereskedés! (magyar okmányokkal)! Ezeket a mocikat kintről hozzák be,s kb a jelenlegi kilóméterekkek. (18000) de akkor ugye még nincs forgalomba helyezve ithon! Szerintem több van abban,mint amit ír! Meg kell nézni a származását,h esetleg ithon lett vége ujjonan és ugy akkor jo lehet! Ha szintén kinti(anno) és már ithon futott,és ugy vették be c serébe,akkor több lehet a kilóméter!
A második az gyanus,több téren is! 1 a 2009es 300cm3 moci az már tuttira csak injektoros lehet,és nem 20 lovas!
2 a 2009 es xciting-en már ujabb fejidomja-lámpái vannak. (ez még a régebbi)
Az első fék tárcsája az már viszont az ujabb,cirádás tipus!
Hasidom fejidom találkozásánál nincs matrica rajta! Kéne legyen -főleg ha szinte 2 éves gép! pl ( 250Ri)
Ez elvileg az xciting R változat-de az nem lehet karbis!
A müszerfala(ha jól látom) fehér-az viszont az R változaté! De ugye ijektoros-nak kéne legyen! Elöl a fejidomban a két légterelő beömlő-nek pirosnak kéne lennie! Ezé nem az!
Gyanitom,h hason melót végeztek vele mint én az enyémmel! Magyarán sima xcitinget xciting R dizajnra csináltam át!
Mutatom....
Ilyenből --ilyen lett..
na szóval én az enyémet 280E ft ért vettem 95E ft az átírás,üzembehelyezés... 400E ft körül reális az ár!
Fekvő minarelli Block-os! A people 250 ben ugyan ez a van! Magyarán a mocijához van minden!
Az ebay.it minden van hozzá garmadával.......
nekem tetcik,egyszerű elég jo minőségű anyagokból összerakott gép!
Pont ma kaptam szana a kuplungját-variátort...japán csapágyak vannak benne gyárilag! Joo ez na!
Most készülök Kymco Quannon-t 125-t venni. Megbízható moci? Utána olvasgattam és a keleti márkák közül ez tűnik a legbiztatóbbnak, sok rosszat eddig nem találtam róla. De azért mégiscsak tőletek kérdezném meg mik a tapasztalatok. Alkatrész beszerzés/szervizelés mennyire megoldott? Gondolom az újakban van fojtás. Nem akarom hosszú utakra használni, de egyszer kétszer lehet hogy rákényszerülök egy 250 km-es útra. Arról tudnátok mesélni hogy hogyan viselkedik hosszú úton? Meg amit érdemesnek tartotok elmondani róla azt szívesen venném.
Köszönöm!
Tavaly tavasszal a család (asszony használja a kocsit a gyerek miatt) és a benzin árak miatt vettem egy használt robogót munkába járás miatt. (Utálok buszozni és a parkolásért se kell fizetnem )Majd elkapott ez a motoros mizéria, főleg nyáron piszkosul jó volt szabadon robogni az utakon.Így őszre sikerült annyi pénzt összeszedni hogy beiratkozzak A korlátlanra.Sajna még nem fejeztem be nemsokára folytatom tovább, már csak a forgalmi van.Szóval motorkat nézek már vagy 2-3 hónapja.Mivel elsősorban munkába járásról van szó így inkább arra fogom használni.Ez kb 8-9 km távolság egy megyeszékhelyen.Tehát oda-vissza durván legyen 20 km.Esetleg nyáron gondoltam kis kiruccanást de csak országon belül.Sokan mondták a 400-as mocikat de szerintem felesleges, elég lenne nekem egy 250 is.Robogót szeretnék nem akarok streetfighterezni (vagy h is kell leírni).Az ár max 500 e kemény magyar valuta lenne.A Kymco Xciting 250 gondolkodok nagyon.Esetleg véleményt tudnátok róla mondani?Ramy1 Neked úgy tudom egy ilyen géped van esetleg pár infót mondanál.Mit kell néznem stb,tipushiba.
Köszönöm előre is a választ!Elnézést ha hosszúra sikerült az írásom.
Amúgy ezeket a gépeket néztem ki. :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250-5302504
ht
tp://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250-5594328
vagy inkább ezt kéne csinálni..
jaa s a Xciting 250 ről van szó! Éééés máá megin ku hideg van..de unom má!
De tényleg annyira meg tudják szívatni az ember ,az élet területén bármely ponton,az ily balga egyének!
Ő álít valamit te meg megszívod,ha nem vagy résen!
Most gondold el ,ha letetted volna így a vizsgát,utána meg pillogtál volna,h kezdheted ujból! Juuj de bosszantóó!
csináljunk neki reklámot! Melyik is ez a cég ahol ennyire jól képzett oktatók v annak? Csak,h nehogy valaki oda tévedjen,s jól megszívja!
Feltelefonáltam a közlkedési hatóságot, ahol néhány percnyi röhögés, és "Mancika, hallottál már ekkora marhaságot?" után közölték, hogy természetesen le lehet tenni a vizsgát manuális váltóval is, sőt, úgy éri meg, mert akkor mind manuális, mind automata váltós motort vezethet az ember. Azután felhívtam az oktatót, aki közölte, hogy a világon mindenki hülye, csak ő az okos, úgyhogy a dolog úgy van, ahogy ő gondolja. Ne ekkor hívtam egy másik oktatót, akihez beiratkoztam, mert valamilyen rejtélyes oknál fogva ő nem hallott az előző oktató teóriájáról. Szerintem azért, mert ugyebár ő a hülyék közé tartozik, hiszen csak az előző az okos!