És ha beteszem mondjuk a B jelű elsősegély dobozt azt is elfogadják? Mert ugye az autóhoz van ,de abban több a cucc is ezért gondoltam,hogy ha motorozok kiveszem a kocsiból azt kész!
6/1990 köhém rendelet írja le, hogy kell nálad lennie.
Nem csak magad miatt kell, hanem, hogy másnak tudj segíteni.
106. §167 (1) A járműveken elsősegélynyújtó felszerelést kell készenlétben tartani, amelynek tartalma a következő:
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár, motoros tricikli és négykerekű segédmotoros kerékpár (mopedautó) esetében:
aa) steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 2 db
ab) steril mull-lap (6 x 6 cm/100 lap): 1 db
ac) kéztisztító/fertőtlenítő lap: 4 db
ad) fóliakesztyű: 1 pár
ae) ragtapasz (1,25 cm x 5 m): 1 tekercs
af) olló (rozsdamentes acélból, 110-150 mm-es): 1 db
ag) polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat (30 ml): 1 db
ah) sebtapasz vágható (6 x 10 cm): 2 db
ai) higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
aj) gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db
ak) elsősegélynyújtás képekben: 1 db
al) tartalomjegyzék: 1 db
b) személygépkocsi, tehergépkocsi, oldalkocsis motorkerékpár, mezőgazdasági vontató és lassú jármű, valamint a kizárólag menetrendszerű helyi járatban közlekedő autóbusz esetén:
ba) steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 4 db
bb) steril gyorskötöző pólya (5 cm x 5 m): 2 db
bc) steril mull-lap (6 x 6 cm/100 lap): 2 db
bd) egyenként csomagolt vágott mullpólya (10 x 5 m): 4 db
be) steril mull-lap (50 cm x 80 cm): 3 db
bf) kéztisztító/fertőtlenítő lap: 4 db
bg) fóliakesztyű: 1 pár
bh) háromszögletű kendő 2 db
bi) biztosítótű (40 mm-es): 4 db
bk) ragtapasz (1,25 cm x 5 m): 1 tekercs
bl) olló (rozsdamentes acélból, 110-150 mm-es): 1 db
bm) polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat (30 ml): 1 db
bn) sebtapasz vágható (6 x 10 cm): 2 db
bo) higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
bp) gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db
bq) elsősegélynyújtás képekben: 1 db
br) tartalomjegyzék: 1 db
c) a nem kizárólag menetrendszerinti járatban közlekedő autóbusz, valamint egyéb olyan jármű esetén, ahol a szállítható személyek száma 10 vagy annál több, továbbá a tűzoltó jármű esetében a b) pontban meghatározott mennyiség négyszerese.
Az ag), illetve bm) pontokban meghatározott polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat helyettesíthető 6 db 1 ml-es ampulla jódpárnával.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott elsősegélynyújtó felszerelés - a tartalmának alkalmazhatóságára vonatkozó lejárati időn belül - helyettesíthető olyan elsősegélynyújtó felszereléssel, amelyet az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam a jármű kategóriájához alkalmazni rendelt, amennyiben azt magyar nyelvű, vagy ábrás elsősegélynyújtási tájékoztatóval ellátták.
(3) Az elsősegélynyújtó felszerelést portól és víztől védett csomagolásban a járművezető számára jól hozzáférhető helyen kell a járművön tartani.
(4) Az elsősegélynyújtó felszerelés (1) bekezdésben meghatározott egyes tartalmi elemei a gyártó által meghatározott időpontig alkalmazhatóak.
(5) Az (1)-(4) bekezdés rendelkezéseit a már forgalomba helyezett járműveken a járműhöz használt bontatlan, lezárt elsősegélynyújtó felszerelés alkalmazhatóságának lejárta esetén, de legkésőbb 2013. január 1. napját követően kell alkalmazni.
Nah emberek ismét elindult a az elsősegély doboz mizéria és a rend őrei büntetnek is rendesen! A kérdés csak az,hogy az 50es robogóhoz kell e A típusú doboz vagy sem?
Na igen, túl sok negatívumot nem tudok elmondani a motorról. Mondjuk az is igaz, hogy még csak 2000 km-t mentem vele. Közben eszembe jutott még, hogy a visszapillantók sportmotorosan kicsi rúdon vannak, így magad mögé nem látsz be, csak a melletted lévő sávokra. Ráadásul jobb ötlet lett volna, ha a visszapillantót nem a fejidomra, hanem a kormányra teszik, mert így a kormány elfordításával nem fordul együtt a visszapillantó tükör. Tudom, hogy egy sporttúránál ez nem szempont, de azért jobb, ha mindent elmondok! Ami még fontos lehet, hogy a rugózása elég lágy a motornak, ezért ha utast szállítasz, akkor fel kell készülnöd arra, hogy az első világítás felemelkedik kissé. Szintén nem ártott volna, ha kap a gép gyárilag egy középsztendert, mert csak oldalsztender van rajta. Na most már tényleg nem tudok olyat mondani, ami hátrány, vagy hiányosság lehetne. Az biztos, hogy nekem az eddigi tapasztalatom az, hogy ezek a hiányosságok eltörpülnek a motor jó tulajdonságai mellett. Azon meg már csak én mulatok, hogy a minap beálltam a piros lámpánál egy Honda CBF125-ös mellé, és olyan érzésem volt, mintha egy robogó mellett álltam volna. Én imádom, hogy B125-es vezethetek egy olyan gépet, ami kinézetre 400-as
Hello! :)
Örülök, a részletes leírásnak, de azt mondtad, hogy vannak hátrányai?
óóó csak ennyi hátránya lenne? az egyáltalán nem sok :) mivel az én magasságomhoz és súlyomhoz ideális :) (170 cm és 60kg) na ehhez tökéletes :D
az a baj, megnézném én, de mivel nyíregyháza van nekem közel így nem hinném hogy kipróbálhatnám , illetve megnézhetném, viszont nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, a gyors és korrekt választ egyaránt! :)
aminek örülök, hogy ez vezethető B125tel :D:D
Ezt úgy veszem, hogy engem szólítottál meg!
Múlt év végén vettem egy Quannont, amiben most 2000 km van. A motornak vannak előnyei és hátrányai is, de ez mindennel így van. Az előnye, hogy gyönyörű nagytestű motor, amiről első ránézésre mindenki azt hiszi, hogy 250-es, vagy 400-as. Ráadásul nagyon kényelmes gép, igényes kidolgozással, műszerfallal, és nagyon jó lámpákkal. A fékekkel sincs gond, a rugózása pedig jónak mondható, ha nem vagy túl nehéz. Az egyik ismerősöm 120 kg felett van, és amikor ő ráült, akkor pl. csattant a végpontján a középső lengéscsillapító rugó. A hátránya a motornak az, hogy mivel nagytestű (legalább nem néz ki biciklinek, mint a CBF125), ezért nagyobb is a légellenállása. Az én tapasztalatom az, hogy a végsebesség nagyban függ a szembeszéltől és az út dőlésétől is. A kb. 100-105 km/h sebességet bármikor tudja, de ha közepesen erős szembeszél van, akkor itt meg is áll, nem gyorsul tovább. Szélcsendben 120-122 km/h-t még elbír, de ha lejtős úton mész, esetleg hátszéllel, akkor is a vége 128 km/h. Ott már elkezd rángatni, nem tetszik neki a megerőltetés. Az alkatrészellátásról annyit, hogy még nem kellett hozzá vennem cserealkatrészt, de a kereskedő azt mondta, hogy simán be tud szerezni mindent. Ez alól kivétel pl. a hátsó csomagtartó konzol, mivel azt a Kymco nem gyártja, vagy legalábbis nem hozza Európába. Egy újabb érdekesség, hogy a kipufogódob nagyon hajlamos a felhevülésre. Egy komolyabb dob ugyebár nem éget, de ez igen. Viszont legalább szép krómozott, nagy, és jó hangot ad a motornak. Ja igen, a hangja. Hát az verhetetlen a 125-ösök között! A fogyasztása nekem kb. 3,2-3,5 l/100 km, ami egész barátinak mondható... szerintem.
Remélem mindent leírtam, de ha kérdésed van, akkor írj nyugodtan. Ha Budapesten jársz, akkor találkozhatunk is. Be tudsz jönni a melóhelyemre és megnézheted, kipróbálhatod a vasat. Már ha van hozzá jogsid Ha esetleg Pilisen jársz, az is megoldás, csak hát mostanában nagyon ritkán vagyok itthon. Ezért egyszerűbb Bp.
sziasztok.
mi a velemenyetek a kymco quannon tipusu motorrol, kb 2008-2011 evjaratra gondolnek itt elsosorba:-)
milyen az alkatresz ellatas, mennyibe kerul a szervizeles, mennyire lehet porgetni, stb...
minden erdekel:-D
koszonom a segitseget elore is
Más.
Tegnap meghajtottam a gépet, elmentem egy Pilis körre, kb160km-t tekeregtem és a gép 4,6-ot fogyasztott. Nem rossz, még egy kis finomhangolás (még a 118-as főfúvókával voltam), és elégedett leszek. sajnos olybá tűnik, hogy a városi napi 2 használatkor a rövid távok megbosszulják magukat, mert mire bemelegszik a gép, addigra itthon vagyok, így simán 5,5-et is benyel. A nyárra kíváncsi leszek .
No aztán önmagamnak mivel tartozom?
1 Pl,legyen akkor autós téma! Én ugy gondolom,sőőt tapasztalom látom ,nap mint nap(h oly emberek vezetnek-van jogosítványuk,akiknek igen nagy gond ,h eljussanak A--ból B--be a Gk val! És vezetnek! Én lehet segg részegen 1 kézzel 1 lábbal háttal a volánnak jobban elviszem a gépet mint azok! Ön magammal akkor kellen elszámolnom,számot vetnem,ha tudnám,h abszoludte analfabéta lennék a bármi jármű vezetéséhez,de mégis tenném! nem mindíg a papír a mérvadó! persze szabály szerint az! De én a a tudást részesítem előnyben(már ha számot kell vetnem önmagammal) Nem minden nap tesz az ember hasonlót(de néha így sikerül) de ettől én tudok jól aludni!
Háát ha beválalós vagy ráülsz azt hozod! Azzé rendszámoit valahonnan tegyél rá! legutóbb Pécs-Bp uton toltam ezt a dolgot minden nélkül! De hivatalosan nyema!
na ja tényleg nagyon félelmetes lehetsz 50ccm-es robival!
Igen nekem nem volt jó élményem velük! Ill nem a szerelővel,hanem az értékesítési résszel! Hónapja " kb írtam is itt,h megszivatott az ember,alkatrész beszerzés terén! Hétfőre itt van-pénteken jöhetsz érte,jahh igen jaja azaz emlékszem,hétfőre itt van..és így tovább! 3 hónapig! Aztán meguntam és elküldtem a pi..melegebb éghajlatra! Szerelési spillerség! "" Hmm ha nem találsz normális embert,mindenki ,hiteget,szarakszik,és látod,h egy gagyi 5 forintos problémából motor generált akar csinálni,na akkar megelégeled,és azt mondod! A fas..mat megcsinálom én azt annyi! tehát ennyi a történetem!
Hát csodákat ne várjál. Az Innova körváltós, a DR pedig 5 gangos ha jól tudom. Az MZ, ETZ-k már a múlté anno én is nyúztam őket eleget. A CVT váltós gépek többet kérnek benyából, bár az injektoros 125-ök tényleg tudják a 2,5l/100-on mindezt közel dupla áron. Tegnap tankoltam 3,3 -t számoltam nem kímélős üzemmódban. Két évig használtam egy (OFF) Keevay Outlookot az tudta stabilan a 2,8-t, de nem volt olyan nyomatékos mint a People. Egyébként elérhető az Innova utódja NF 110 Wave na ennek a fogyasztásáról csodákat regélnek akinek ez a legfontosabb. A Kymcok megbízhatósága és strapabírása kiemelkedő, ezért használják a futárszolgálatok, kölcsönzők is előszeretettel. Most értem vissza a Velencei tótól a gépezet stabilan tudja az óra szerinti 90-t de esetenként a 100 sem gond és jó az egyenes futása.
Korzso!
Köszönöm az információt,akkor nem piszkálom.Pár éve volt egy 125-ös honda inovám annak gyönyörű hangja volt és 2,5-nél nem tudtam többet megetetni vele,még két személlyel sem.2009-ben vettem egy új suzuki dr 125sm-et,pöpec hangja volt a fogyasztása 2,8-3,2-közötti.Ezt a motort a fiam tavaj elkunyerálta.Ezután kezdtem nézegetni a kymcókat,először én is azt hittem,hogy kínai de utánajártam és gondoltam kipróbálom.Egyébként az enyém is kék mint a tiéd,nincs vele problémám,csak a hangja elég gagyi.A fogyasztása remélem csökkenni fog,jó 20-éve a 250-s ETZ-im is megálltak 4-4,5-böl,pedig a kettő között óriási a különbség.Üdv!SONCI!
Sonci!
Ne nyúlj hozzá, járasd, 300 km az semmi.
Kiput szétberhelni 4T esetén ésszel kell, az le van méretezve.
Ha teljesen kibelezed a szelepek megéghetnek, valamint a teljesítmény csak minimálisan fog emelkedni, mondjuk a hangja jobb lesz. Az esetleges megoldás gyári sport kipu, jelzem az ára 300 euro. Én még nem nyúltam hozzá, valszeg nem fogom piszkálni, másfelé kacsintgatok. Tehát járasd 1500 km után ha nem tetszik lehet másban gondolkodni.
Nem csak magad miatt kell, hanem, hogy másnak tudj segíteni.
106. §167 (1) A járműveken elsősegélynyújtó felszerelést kell készenlétben tartani, amelynek tartalma a következő:
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár, motoros tricikli és négykerekű segédmotoros kerékpár (mopedautó) esetében:
aa) steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 2 db
ab) steril mull-lap (6 x 6 cm/100 lap): 1 db
ac) kéztisztító/fertőtlenítő lap: 4 db
ad) fóliakesztyű: 1 pár
ae) ragtapasz (1,25 cm x 5 m): 1 tekercs
af) olló (rozsdamentes acélból, 110-150 mm-es): 1 db
ag) polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat (30 ml): 1 db
ah) sebtapasz vágható (6 x 10 cm): 2 db
ai) higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
aj) gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db
ak) elsősegélynyújtás képekben: 1 db
al) tartalomjegyzék: 1 db
b) személygépkocsi, tehergépkocsi, oldalkocsis motorkerékpár, mezőgazdasági vontató és lassú jármű, valamint a kizárólag menetrendszerű helyi járatban közlekedő autóbusz esetén:
ba) steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 4 db
bb) steril gyorskötöző pólya (5 cm x 5 m): 2 db
bc) steril mull-lap (6 x 6 cm/100 lap): 2 db
bd) egyenként csomagolt vágott mullpólya (10 x 5 m): 4 db
be) steril mull-lap (50 cm x 80 cm): 3 db
bf) kéztisztító/fertőtlenítő lap: 4 db
bg) fóliakesztyű: 1 pár
bh) háromszögletű kendő 2 db
bi) biztosítótű (40 mm-es): 4 db
bk) ragtapasz (1,25 cm x 5 m): 1 tekercs
bl) olló (rozsdamentes acélból, 110-150 mm-es): 1 db
bm) polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat (30 ml): 1 db
bn) sebtapasz vágható (6 x 10 cm): 2 db
bo) higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
bp) gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db
bq) elsősegélynyújtás képekben: 1 db
br) tartalomjegyzék: 1 db
c) a nem kizárólag menetrendszerinti járatban közlekedő autóbusz, valamint egyéb olyan jármű esetén, ahol a szállítható személyek száma 10 vagy annál több, továbbá a tűzoltó jármű esetében a b) pontban meghatározott mennyiség négyszerese.
Az ag), illetve bm) pontokban meghatározott polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat helyettesíthető 6 db 1 ml-es ampulla jódpárnával.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott elsősegélynyújtó felszerelés - a tartalmának alkalmazhatóságára vonatkozó lejárati időn belül - helyettesíthető olyan elsősegélynyújtó felszereléssel, amelyet az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam a jármű kategóriájához alkalmazni rendelt, amennyiben azt magyar nyelvű, vagy ábrás elsősegélynyújtási tájékoztatóval ellátták.
(3) Az elsősegélynyújtó felszerelést portól és víztől védett csomagolásban a járművezető számára jól hozzáférhető helyen kell a járművön tartani.
(4) Az elsősegélynyújtó felszerelés (1) bekezdésben meghatározott egyes tartalmi elemei a gyártó által meghatározott időpontig alkalmazhatóak.
(5) Az (1)-(4) bekezdés rendelkezéseit a már forgalomba helyezett járműveken a járműhöz használt bontatlan, lezárt elsősegélynyújtó felszerelés alkalmazhatóságának lejárta esetén, de legkésőbb 2013. január 1. napját követően kell alkalmazni.
Örülök, a részletes leírásnak, de azt mondtad, hogy vannak hátrányai?
óóó csak ennyi hátránya lenne? az egyáltalán nem sok :) mivel az én magasságomhoz és súlyomhoz ideális :) (170 cm és 60kg) na ehhez tökéletes :D
az a baj, megnézném én, de mivel nyíregyháza van nekem közel így nem hinném hogy kipróbálhatnám , illetve megnézhetném, viszont nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, a gyors és korrekt választ egyaránt! :)
aminek örülök, hogy ez vezethető B125tel :D:D
Ezt úgy veszem, hogy engem szólítottál meg!
Múlt év végén vettem egy Quannont, amiben most 2000 km van. A motornak vannak előnyei és hátrányai is, de ez mindennel így van. Az előnye, hogy gyönyörű nagytestű motor, amiről első ránézésre mindenki azt hiszi, hogy 250-es, vagy 400-as. Ráadásul nagyon kényelmes gép, igényes kidolgozással, műszerfallal, és nagyon jó lámpákkal. A fékekkel sincs gond, a rugózása pedig jónak mondható, ha nem vagy túl nehéz. Az egyik ismerősöm 120 kg felett van, és amikor ő ráült, akkor pl. csattant a végpontján a középső lengéscsillapító rugó. A hátránya a motornak az, hogy mivel nagytestű (legalább nem néz ki biciklinek, mint a CBF125), ezért nagyobb is a légellenállása. Az én tapasztalatom az, hogy a végsebesség nagyban függ a szembeszéltől és az út dőlésétől is. A kb. 100-105 km/h sebességet bármikor tudja, de ha közepesen erős szembeszél van, akkor itt meg is áll, nem gyorsul tovább. Szélcsendben 120-122 km/h-t még elbír, de ha lejtős úton mész, esetleg hátszéllel, akkor is a vége 128 km/h. Ott már elkezd rángatni, nem tetszik neki a megerőltetés. Az alkatrészellátásról annyit, hogy még nem kellett hozzá vennem cserealkatrészt, de a kereskedő azt mondta, hogy simán be tud szerezni mindent. Ez alól kivétel pl. a hátsó csomagtartó konzol, mivel azt a Kymco nem gyártja, vagy legalábbis nem hozza Európába. Egy újabb érdekesség, hogy a kipufogódob nagyon hajlamos a felhevülésre. Egy komolyabb dob ugyebár nem éget, de ez igen. Viszont legalább szép krómozott, nagy, és jó hangot ad a motornak. Ja igen, a hangja. Hát az verhetetlen a 125-ösök között! A fogyasztása nekem kb. 3,2-3,5 l/100 km, ami egész barátinak mondható... szerintem.
Remélem mindent leírtam, de ha kérdésed van, akkor írj nyugodtan. Ha Budapesten jársz, akkor találkozhatunk is. Be tudsz jönni a melóhelyemre és megnézheted, kipróbálhatod a vasat. Már ha van hozzá jogsid Ha esetleg Pilisen jársz, az is megoldás, csak hát mostanában nagyon ritkán vagyok itthon. Ezért egyszerűbb Bp.
mi a velemenyetek a kymco quannon tipusu motorrol, kb 2008-2011 evjaratra gondolnek itt elsosorba:-)
milyen az alkatresz ellatas, mennyibe kerul a szervizeles, mennyire lehet porgetni, stb...
minden erdekel:-D
koszonom a segitseget elore is
Más.
Tegnap meghajtottam a gépet, elmentem egy Pilis körre, kb160km-t tekeregtem és a gép 4,6-ot fogyasztott. Nem rossz, még egy kis finomhangolás (még a 118-as főfúvókával voltam), és elégedett leszek. sajnos olybá tűnik, hogy a városi napi 2 használatkor a rövid távok megbosszulják magukat, mert mire bemelegszik a gép, addigra itthon vagyok, így simán 5,5-et is benyel. A nyárra kíváncsi leszek .
1 Pl,legyen akkor autós téma! Én ugy gondolom,sőőt tapasztalom látom ,nap mint nap(h oly emberek vezetnek-van jogosítványuk,akiknek igen nagy gond ,h eljussanak A--ból B--be a Gk val! És vezetnek! Én lehet segg részegen 1 kézzel 1 lábbal háttal a volánnak jobban elviszem a gépet mint azok! Ön magammal akkor kellen elszámolnom,számot vetnem,ha tudnám,h abszoludte analfabéta lennék a bármi jármű vezetéséhez,de mégis tenném! nem mindíg a papír a mérvadó! persze szabály szerint az! De én a a tudást részesítem előnyben(már ha számot kell vetnem önmagammal) Nem minden nap tesz az ember hasonlót(de néha így sikerül) de ettől én tudok jól aludni!
Jó hallania a jót!
na ja tényleg nagyon félelmetes lehetsz 50ccm-es robival!
Igen nekem nem volt jó élményem velük! Ill nem a szerelővel,hanem az értékesítési résszel! Hónapja " kb írtam is itt,h megszivatott az ember,alkatrész beszerzés terén! Hétfőre itt van-pénteken jöhetsz érte,jahh igen jaja azaz emlékszem,hétfőre itt van..és így tovább! 3 hónapig! Aztán meguntam és elküldtem a pi..melegebb éghajlatra! Szerelési spillerség! "" Hmm ha nem találsz normális embert,mindenki ,hiteget,szarakszik,és látod,h egy gagyi 5 forintos problémából motor generált akar csinálni,na akkar megelégeled,és azt mondod! A fas..mat megcsinálom én azt annyi! tehát ennyi a történetem!
Heló Korzso!
Köszi a reagálásod,remélhetőleg jön a jóidő úgyhogy nyeregbe.Mindenkinek széles utat,gumifákat.
Hát csodákat ne várjál. Az Innova körváltós, a DR pedig 5 gangos ha jól tudom. Az MZ, ETZ-k már a múlté anno én is nyúztam őket eleget. A CVT váltós gépek többet kérnek benyából, bár az injektoros 125-ök tényleg tudják a 2,5l/100-on mindezt közel dupla áron. Tegnap tankoltam 3,3 -t számoltam nem kímélős üzemmódban. Két évig használtam egy (OFF) Keevay Outlookot az tudta stabilan a 2,8-t, de nem volt olyan nyomatékos mint a People. Egyébként elérhető az Innova utódja NF 110 Wave na ennek a fogyasztásáról csodákat regélnek akinek ez a legfontosabb. A Kymcok megbízhatósága és strapabírása kiemelkedő, ezért használják a futárszolgálatok, kölcsönzők is előszeretettel. Most értem vissza a Velencei tótól a gépezet stabilan tudja az óra szerinti 90-t de esetenként a 100 sem gond és jó az egyenes futása.
Széles utat
Köszönöm az információt,akkor nem piszkálom.Pár éve volt egy 125-ös honda inovám annak gyönyörű hangja volt és 2,5-nél nem tudtam többet megetetni vele,még két személlyel sem.2009-ben vettem egy új suzuki dr 125sm-et,pöpec hangja volt a fogyasztása 2,8-3,2-közötti.Ezt a motort a fiam tavaj elkunyerálta.Ezután kezdtem nézegetni a kymcókat,először én is azt hittem,hogy kínai de utánajártam és gondoltam kipróbálom.Egyébként az enyém is kék mint a tiéd,nincs vele problémám,csak a hangja elég gagyi.A fogyasztása remélem csökkenni fog,jó 20-éve a 250-s ETZ-im is megálltak 4-4,5-böl,pedig a kettő között óriási a különbség.Üdv!SONCI!
Ne nyúlj hozzá, járasd, 300 km az semmi.
Kiput szétberhelni 4T esetén ésszel kell, az le van méretezve.
Ha teljesen kibelezed a szelepek megéghetnek, valamint a teljesítmény csak minimálisan fog emelkedni, mondjuk a hangja jobb lesz. Az esetleges megoldás gyári sport kipu, jelzem az ára 300 euro. Én még nem nyúltam hozzá, valszeg nem fogom piszkálni, másfelé kacsintgatok. Tehát járasd 1500 km után ha nem tetszik lehet másban gondolkodni.
Széles utat mindenkinek!