Sziasztok! Továbbra is keresem a következő alkatrészeket:
(EXC 250 2T 2000')
- váltókar
- hátsó tengely (keréknél)
erdoracing@citromail.hu
Németh Zoltán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: pds szem meg lengőkar csapágy cseréjéhez kell-e valami célszerszám vagy csak simán préseljem ki őket Válaszokat előre is köszönöm.
2004-ben 6kiló volt a WR-ed?Amúgy hülye volt ez nem vitás hogy ráköltött ennyi pénzt.Inkább eladta volna úgy ahogy van azt rádobja a 6kilót vehetett volna sokkal fiatalabbat
Jóreggelt
Bátyám volt a fasz hogy egyáltalán ráköltött annyit.Nem volt blokkcsere csak a belsejében kicseréltek szinte mindent a kuplungon meg a gyujtáson kívül.A motoron szinte minden évben előjön valami hiba amitöl szerelőnél köt ki.Szóval amihez már sokan hozzányúltak és nem mai darab az nem lesz olyan mint az új
fészen nem volt kint a videó ..ide raktam be a fórumra csak nektek sejtettem,hogy nem az első eset mióta világ a világ,csak na...ilyet szerintem senki be nem tett még a saját motorjáról... én is féltem,hogy majd a sok yamiwr meg a hasonló nickesek lementik a képet és majd galériában tárgyalják,hogy milyen fos a KTM,mert ez is KTM-ben tört el... de nem lett belőle vita,és ennek ellenére is azt mondom,hogy akkor is Ready to RACE! ezek után is lesz még KTM-em,nem úgy mint más,hogy ilyen eset után csak mocskolja a márkát....
Szerintem kérd el tőle,biztos oda adja!
Voltam ma kint,de nem győzi az ember kerülgetni az audis földmérőket meg a favágókat!
(EXC 250 2T 2000')
- váltókar
- hátsó tengely (keréknél)
erdoracing@citromail.hu
Németh Zoltán
Lenne egy kérdésem: pds szem meg lengőkar csapágy cseréjéhez kell-e valami célszerszám vagy csak simán préseljem ki őket Válaszokat előre is köszönöm.
azt ne háborogjatok !
Bátyám volt a fasz hogy egyáltalán ráköltött annyit.Nem volt blokkcsere csak a belsejében kicseréltek szinte mindent a kuplungon meg a gyujtáson kívül.A motoron szinte minden évben előjön valami hiba amitöl szerelőnél köt ki.Szóval amihez már sokan hozzányúltak és nem mai darab az nem lesz olyan mint az új