Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt néztük mi a ktm be mikor rendeltem a cuccokat... de itthon vettem észre, hogy oda van írva, hogy 12Kw! és alul a "tolattyú ütközés" gondolom akkor ez a fojtott verzió.

és ott van mellette a nyitott verzió is és ahhoz írja az OBDTN tűt.

no mind1 majd nemsokára jön Zooze és megaszondja a frankót.

amúgy most voltam egy kicsit supermotyüzni, kíváncsiságból földobtam az 50 es lánckereket hátra az így mán sok egy kicsit.
Ha valakit érdekel eladó KTM EXC 250-300 saválló hátsó dob sérülésmentes 2004-2007 ig
valamint EXC 450 2006os gyári tank sérülésmentes tanksapkával
egy Új Shift mez L-XL
motoremelőbak
UFO felnött páncél exc 2004-2007 ig teljes idomgarniturák
OBDVT az EU, és az USA Racing 525 azzal van szerelve, de a manualba nem a járatós tűt adják meg, hanem azt, amivel majd használni fogod.
hát szomorú
itt a manualba azt irja, hogy az exc 7 days 39 es karbival OBDTN tűvel felülről 2. horony

az exc 12kw os 39 es karbi OBDTV tű felülről a 3. ban...

csak pont most pakolgattam a motor cuccait és megtaláltam a gyári tolattyú ütközőt meg a gyári tűt amivel gyárilag fojtottan jön. És az a tű is OBDTV. És a Zsemberyben is azt rendeltek hozzá.
30ért a komplett?felső rész meg a bowden a motorig?
A 525 EXC Six days modell volt nyitott dobbal tudtommal, abba OBDTR tű van, az 525 SX modellbe meg OBDTP. De az EXC-n 39-es, az SX-n 41 FCR volt. De majd a zoozee kijavít, ha valami hülyeséget írtam volna....
Csak próbálok a pénzemhez jutni...
Ronis Zooze vagy Girffe

az 525 exc be milyen tű való?
Ha jól értelmezem a karbúrációs táblázatban akkor az OBDVT az a fojtott verzióé és OBDTN kell a nyitott ba...

jól sejtem?
felcsaptál alkatrész kereskedőnek?
Na, emberek, lett egy 2T EXC-re való (2007-ig) fekete, 11 literes tankom eladó. Használt állapotú, tehát karcok vannak rajta, de amúgy hibátlan. Tanksapka van hozzá, benzincsap nincs. Képet este tudok prezentálni róla.
30000 Ft.
Elmeséljem milyen egy kereskedésben lévő motor élete

Először mikor beszámolják/vagy beviszik bizományba/ a boltvezető az aki kipróbálja ( érts szarrá küldi).
Utána jön mindegyik alkalmazott beleérve a szerelőket.
Majd mikor már vége a "minden csoda 3napig tart " dolognak akkor a boltnál fel lelhető leglustább alkalmazott fogja azt a motort boltba rohangálósnak befogni.




így vegyél kereskedésből motort
Nem azt kérdezték, hogy hol dolgozol.... Meg ezzel inkább ne dicsekedj.
akkor mesélj
Fasza

és van rá vmi esély, hogy az országban lesz vmi verseny amit érdemes megnézni.
Nekem műanyag volt a végében gyárilag
Az 2007-ben halt ki...de már a supermoto-nak is vége...
Ott dolgozom:)
csőő fiúk!
a TM-ket kezdtem el nézni a parillánál elég jó az áruk mi a véleményetek a 2t Tm en 250 és 300-ról? esetleg valakinek van-e tapasztalata?
A Monorni versenyen kívül lesz mostanában vmi qvad verseny?

olyan hogy super qvad létezik még vagy kihalt sportág lett M.O:-n?
nekem az jutott eszembe, hogy az alu dugót kivenni a végéről, és a belsejébe egy 6 os köracélt keresztbe belepontozni avival. és arra már egy sima fogóval is rá lehet fogni... szerintem
valamit én is alkotok majd vele.
én nem akarom szerelni mert enyém jo, de volt ismerős akinek eresztett ott fent -bent,de csak kicsit, (zsir ujj motorrol beszélünk) még észre venni sem volt egyszerű,, azmeg hogy egy vizcső cseréhez is célszerszám kell, na hagyjuk... egy vicc..
Én úgy csináltam hogy esztergáltattam a tengely végébe egy dugót keresztbe furattal, abba meg jól beleragasztottam epoxival egy törött fúrószárat
van a könyvben egy kép hogy az uszo éle párhuzamosan álljon az uszoház aljával, és olyankor kéne tudnod mérni 60 fokot, de ez a modszer a gyakorlatban egy baromság....

az elöbb pot erröl firkáltam hogy én is kűzdöttem vele tegnap hogy leellenőrizzem, de ugy hűlyeség ahogy van ...

olvastam pár kinti forumot ott is voltak ebböl nagy anyázások...

egy gyári ujjnak kéne tudni az uszoháztol mért milliméter szintjét, akkor egyszerüen és pontosan be lehetne lőni...