Annyit probalj ki legyszi, hogy allo helyzet, ures, alapjarat, es rantasz egy hirtelent a gazra csuklobol, ha erre nem reagal rosszul, torpanassal, akkor le a kalappal:) (minden gyari?)
2006 450 EXC, elvileg olvasgattam mas forumokon, hogy masoknal is torpan hirtelen gazrantasra, es erre lenne megoldas a honda crf membran es az o-gyuru, ezek a gyorsitopumpa spriccet olyanra allitjak, hogy ne torpanjon, hanem harapjon a gep.
Köszi , ha az is megfelel akkor jó. Először én is erre gondoltam, csak azt hittem ez is valami méreten kívüli gyűrű . Jobbnak láttam ,ha előbb kérdezek.
Irtad, hogy szarul lehet bekarburalva, de elvileg gyari fuvokak, gyari ertekeen a tu, egyedul a keverekcsavar van 1,25 helyett 1,75on, gyorsitopumpabeallitasok is gyariak, TPS is gyari, szoval masra nem tudok gondolni, minthogy ez ilyen.
vmeik nap írtad, hogy a gáz jeladóval bajlódsz( az a kis fekete potméter)
csak érdekesség képen , mik a tünetek ha az rossz? vagy épp nem oda van állítva ahol kéne lennie?
nekem egy nagyon minimálisat torpan be. egy pillanatra befullad, de utána elindul mint állat.
most 1,5 re tettem a keverék csavart, délután meglátom, hogy mi a stájsz.
hét közepe fele megjön az új tű+kehelycső+fuvóka. akkor szétszedem és átnézem még1x a beállításokat, meg 1,75 re teszem a keverék csavart próbaképpen.
arra emlékszem, hogy mikor megvettem akkor 2,5 re volt kinyitva a csavar, de azt sokaltam ( mondjuk akkor emlékeim szerint nem is durrogott)
Engem a gyertyapipa szopatott meg ilyen jelenséggel.Meg volt repedve azt nagyobb gázra félrebaszta a szikrát.De lehet karbi miatt is.Szépen végig kell játszani a hibalehetőségeket
Szoval EXCsek, ha hirtelen rantotok a gazra mondjuk uresben allva, akkor nem fullad le? Nekem fullad, oklendezik, leall:), de csak ha hirtelen rantok ra.
az amúgy... de mégcsak 572 üzemóránál járok vele...és vigyázós vagyok
ha nem lenne publikus : zsolav@gmail.com
persze hidegen kicsit torpan bár leállni nem áll le már akkor sem..
ja a mérete az fontos meg az anyaga is ....de szerintem lehet ezt kapni.
annak ha minden jó akkor nem hogy leállni nem szabad hanem megtorpanni se...
milyen motor ? esetleg évjárat ?
Irtad, hogy szarul lehet bekarburalva, de elvileg gyari fuvokak, gyari ertekeen a tu, egyedul a keverekcsavar van 1,25 helyett 1,75on, gyorsitopumpabeallitasok is gyariak, TPS is gyari, szoval masra nem tudok gondolni, minthogy ez ilyen.
A képen látható, kijelölt tömítő gyűrűkre lenne szükségem.
Kapható nálatok?
vmeik nap írtad, hogy a gáz jeladóval bajlódsz( az a kis fekete potméter)
csak érdekesség képen , mik a tünetek ha az rossz? vagy épp nem oda van állítva ahol kéne lennie?
most 1,5 re tettem a keverék csavart, délután meglátom, hogy mi a stájsz.
hét közepe fele megjön az új tű+kehelycső+fuvóka. akkor szétszedem és átnézem még1x a beállításokat, meg 1,75 re teszem a keverék csavart próbaképpen.
arra emlékszem, hogy mikor megvettem akkor 2,5 re volt kinyitva a csavar, de azt sokaltam ( mondjuk akkor emlékeim szerint nem is durrogott)
meleg motornál persze ha minden jó nem szabad lennie abszolút...
http://www.sportmotor.hu/motor...