Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a karburálási segédlet. A maualban van leírás róla, hogy hogyan kell állítani...
A vázban menő vízcső szerelése például...minek akarod szerelni? Örök darab...egyébként a hozzávaló szerszámmal 2 perc volt szétszedni...
jahh a multkor pont azt nézegettem hogy lehetne ráhegeszteni egy olyan darab kacatot ...
Van két manualom is hozzá. Egyik owners másik service. De a karbibeállításokról csak annyi szó esik, h milyen főfuvi kell bizonyos tengerszint feletti magasságoknál, meg hogy a beállító csavarokat hova állítsd, valamint a síber pozicója. Ez karburálás.
De arról, hogy a benzinszintnek hol kell lennie, arról semmit sem ír egyik sem. Átlapoztam az egészet komolyan. Nem zaklatni akarom én itt az embereket, csak be akarom lőni, hogy balos mandínereknél ne folyjon már el a fél tankom...
Azért köszi!
Vagy hogy a páverparc-os elsőtengely-kihúzó készség a fél millával olcsóbb Husqvarnán gyárilag rajta volt már évekkel ezelőtt...
Én a dekompresszor karra is így vagyok. A lehető legbuzibb helyre tették. Tuti, hogy az első nagyobb esésnél törik.

a km jeladó menetes rögzítése is hagy némi kívánni valót maga után
Esetleg megpróbálhatod a túlfolyót ledugózni .

szerintem keress a neten hozzá vmi service manualt abban egész jól le van írva/rajzolva, hogy miként kell. Egyszerűbb mintha itt vki elmagyarázná.
Kösziiiii
Tesóm éppen ugyan ezzel jött...majd jobbra kanyarodsz...
ötlet: - Ne döntsd balra...
szerintem ebben a listában nincs semmi tulzo...

inkább az illetékesek végig olvashatnák és javitgathatnák a problémákat,

sajnos sok dolog van a KTM-nél aminél pl érezni a szándékosságot, gondolok itt az emlitett villanyakra, (persze tudom hogy annyira übergagyi volt hogy a 2011-es modelleken már alapbol jo van)
de ezt sok éven keresztűl adták igy és ha jot akartál ami nem tekeredik el keresztbe egy sima bedőléskor akkor megvetted a három csavaros mart arany szinűt..

csak példaként mondom hogy gasgas-on alapbol szériaként olyan van ezer éve.

vagya szándékosság ékes példája a lánckivezető munkahenger védő kis arany alu kütyü... pl egy 2,5 milkás motoron elvárnám hogy szériában legyen ilyen a gyárnak kb 100 ft/ db lenne előállitani.

és akkor még nem emlitettem a nagyon dizájnos, de semmi fényt nem ado fejidomot, azzal a vicces cseresznye égős biluxal ami folyton szakad...
Ugorjunk erről!
állisd 60 fokra ahogy a könyv irja,

föleg ha tudsz mérni 60 fokot.
Látom sikerült a tökéletes motort megvenned...
Ne felejtsünk el szót ejteni a hatmillió darabból összetákolt légszűrőházról, amibe minden oldalról ömlik befelé a víz, por, sár...érdekes módon ezt a kis gagyi DR250-esen, meg az ezeréves konstrukciójú 625 SC-n is meg tudták oldani úgy hogy az már-már tökéletes...
Azért kissé tulzó a lista, de sok igazság van benne. Nem is azt hirdetik, hogy ez egy tökéletes gép, hanem azt, hogy rediturész....
El tudja nekem valaki magyarázni, hogy állítsam be a benzinszintet a karbiban?
Tűszelep + benzincsap tökéletes, mégis ha balra döntöm a motort, akkor brutálisan ömlik a nafta a túlfolyón. Jobbra döntöm, akkor nincs ilyen probléma...
Valakinek ötlet? (előre is köszönöm a válaszokat)
én sokkal kritikusabb vagyok a KTM -el mint ahogy a többi márkával is...

a tökéletlenségeknél még lehetne sorolni:

- azt a barom tanksapkát, amit ha kicsit teli öntesz a benzingőz azonnal elkezd szivárogni a kis benyomos műanyag mellett..ráadásul előfordul hogy egy esésnél leugrik...
- azokat a vicces kis tűsarus csatlakozokat, amiknek szokott bajuk lenni nem kevés...
- azt hűlye mélyitet gumibakos hűtő felfogatást.
-azt az idiotát aki kitalálta hogy a hűtö tulfolyo csövét bele kell vezetni a váznyakba, had dolgozzon a forro gőz után a rozsda ott belűl...,
-és akkor a hűtő felső összekötö csovéröl ami átmegy a vázon,+meg arrol a belső alu csöröl már ne is szoljunk, na ahoz kell egy hudini hogy kicserélje...
-a benzincsap idiota elhelyezését, hacsak egy centivel előrébb teszi a paraszt már simán rámegy a váztol, igy meg van kis kinlodás felrakáskor.
-a korom felete tankot amibe akkora a sötétség mint sok ember fejében, még saccolásra sincs lehetőség hol áll a benya.
-azokat a belső torznyilásu csavarokat amik felfogják a váznyulványt, nehogy má egy normál krovával, neagy isten egy imbuszal le tudja tekerni a halando.
-és akkor még nem emlitettem a csavarhuzoval kapirgálsz a hátso sárvédőben a retekben mire megtalálod az űlés felfogo csavart.
-a 300-as öninditoja ugy vicc ahogy van,
-a kinai gagyi öntött villabefogok, fuu fejbe lőném aki ilyet rak manapság egy motorra.
-az hogy az also munkahenger védőt,(ami lánc kivezető is szakadáskor) meg kell venned 14 ezerért ha nem akarsz bajt magadnak.

szoval van még mit csiszolni a teknikán.. ennyit a tökéletességröl..
Múlt héten néztem én is pont az úszószintet.
Tényleg nagy hülyeség, mert nem pontos amit megadtak, de ez van. Mindenben nem lehet tökéletes a ktm
de ami a legjobban felkurt az a 60 fokos mérés, még a sematikus könyves ábrán is pontosan 40 fok van, és élőben is anyit lehet mérni

ahoz hogy ott 60 fokot mérj ahoz ugy el kéne az uszo emelő lemezét görbiteni hogy az már vicc lenne,

mondjuk biztos hozzá nem nyulok csak számomra nehezen érthető hogy a mérnők emberek hogy tudnak ilyen hűlyeségeket lerajzolni..
egyszer nézd meg érdekesség képpen,

amikor beállitod a párhuzamot az uszo és az uszoház alja között abban a tartományban az uszo sulya a tűszelepnek azt a kis beépitett rugos pöckét mozgatja, na ebböl hogy a faszba lehetne megállapitani hogy tul folyott-e már a cucc a karbiban, vagy kevés folyott bele.

komolyan mondom ugy hűjék ahogy vannak, megadták volna miliméterben uszoház peremétöl mérve azt annyi,

igy meg egy nagy büdős semmi...
mer az úgy túl egyszerű lett volna
köszi
Mindenki beteg mostanában?
ránéztem erre a ktm-es karbi uszo szint ellenörzésre amita könyv ir az a 60 fok-os verzio, na az ugy vicc ahogy van...

meg az az ökör aki kitalálta na az se volt teljesen normális, eleve ha beállitod ugy a karbit ahogy a könyv is irja hogy az uszo éle párhuzamos a karbiház élével és ugy mérj arra az adott pontra 60 fokot az fizikailag lehetetlen...

amugy a sematikus képen is 40 fok van , és pont annyit lehet mérni életben is

már csak azt nem értem miért nem birták megadni az uszoház tetejétöl miliméterben mint minden más normális motoron...