Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja megfigyeltem hogy ha supermotozok akkor nekem is nagyobbakat durrog bár lehet azért van mert jobban használom a motorféket.Amúgy az én dobom gyári rajta csak kivan nyitva úgy hogy fojamatosan szűkül benne a perf-cső a vége olyan átmérő mint a gyárié.Így nincs akkora hangja de jobban lép mint azzal a buzi fojtással benne.
Nekem nyitva van a gyári dob és egész szépeket szokott szólni. Olyan parasztvakítós a motor. Városban mindenki oda figyel rá de endúrózás közben egy idő után már idegesítő.
Szelepekre ránézek kb 5 órája állítottam.

Karbiban minden gyári értékre van állítva beleértve a levegő csavar is. de majd akkor ránézek arra is.
A durrogás az szelepbeállítással+keverékcsavar állítással minimálisra csökkenthető, ha a tű gyári szinten van.
De szokott durrogni nekem is.Annyira nem idegesít mert elég halkan csinálja.
Hali

neked motorféken nem durrog vissza a motor? nekem egyre jobban csinálja és kezd idegesíteni...
A picsába! Akkor lefújva a menet? Sajnálom nagyon
Pedig vártam már,hogy tanuljak motorozni
Jóreggelt
Ma nagyon érzem a motorozásszagot
Mészi ha kell első fejidom akkor eladóvá vált úgyhogy szólj ha még kell!2006-os gyári egyenesen az 525-ről
Sziasztok itt a tavasz mindenkinek kész a motorja tapasztalatból tudom mindig a fék az utolsó ami javításra esetleg fel újításra kerül esetleg aki még nem nyúlt hozzá a fékhez azoknak kis segítség a jó fék megválasztásához mellesleg tárcsák gyártását vállalom bármilyen motorhoz nem csak a minták hanem saját elképzeléseitek alapján is elérhetőség az adatlapomon msn : kopaszfeju@hotmail.com
most hétvégén?

én lemondtam a menetet részemröl, havat mond és hasonlok meg rá 1-2 hétre jönnének a fehérváriak is inkább akkor megyek,mint most egyedül..
Lehet esőre azaz csöcsre futunk
hova? mikor? miért? kivel?
Hy! Eddig ti mennyien mentek?
nekem anno volt egy CRF-X motorom ujjonan vettem , abban kötelezően kellett cserélni a gyorsito membránt boyesenre, mert az egy telifék -befordul-odabasz után folyton befulladt..

iszonyat alul karburálják az emisszio miatt.

kapott nagyobb fuvokát, gyorsito membrán csere, meg egy titán pro-circuit rendszer, és már majdnem olyan jo volt mint elötte a CRF-R modell, abbol volt három is azok sose csináltak ilyen idegesitő torpanást.

de hogy exc-re is kéne azt nem hiszem, itt van a környéken pár de egyik se fullad hirtelen gázra.

lehet inkább karburácios gond lesz..
Hali,

Próbált már itt valaki o-gyűrűs módosítást vagy honda crf gyorsítómembrános módosítást EXC karbihoz?
Tapasztalat? Eltűnt a fulladás hirtelen gázra?

Üdv. Gábor
Kösz ülésem lenne de segédváz az sincs mind már elkelt!úgy hogy én ara küldök kereső kutyát!
De ma pont mondtam ákosnak,h ha felhoznám akkor hűtőventi, meg még pár apróságot veszek rá megint 40-50ezer...most is ráköltök kb annyit...nem lenne ezzel gond, de suli mellett húzós...hátha alakul vmi meló ebbena hónapban és akkor leeht róla szó,h felkerül
Akkor lehet hogy nem is térdét szívták le!

Most belegondoltam,ahogy balettozik a fodros kis ruhájába!
Múlthéten leszívták a térdét...ma már balettozott ÁKI
Motorodat miért nem hozod már ide? Szombaton voltam én is,de nem volt ott!
próbáltam ma 1 ien szar sisakot....
Nem...csak vettem ma gázbovdent,fékbetétet, első fogaskereket azt akkor mondta,h vannak cuccai
Új üzletkötő van az Ákosnál?
Köszi,továbbítottam,majd megmondják hogy kell-e.