Ja megfigyeltem hogy ha supermotozok akkor nekem is nagyobbakat durrog bár lehet azért van mert jobban használom a motorféket.Amúgy az én dobom gyári rajta csak kivan nyitva úgy hogy fojamatosan szűkül benne a perf-cső a vége olyan átmérő mint a gyárié.Így nincs akkora hangja de jobban lép mint azzal a buzi fojtással benne.
Nekem nyitva van a gyári dob és egész szépeket szokott szólni. Olyan parasztvakítós a motor. Városban mindenki oda figyel rá de endúrózás közben egy idő után már idegesítő.
Sziasztok itt a tavasz mindenkinek kész a motorja tapasztalatból tudom mindig a fék az utolsó ami javításra esetleg fel újításra kerül esetleg aki még nem nyúlt hozzá a fékhez azoknak kis segítség a jó fék megválasztásához mellesleg tárcsák gyártását vállalom bármilyen motorhoz nem csak a minták hanem saját elképzeléseitek alapján is elérhetőség az adatlapomon msn : kopaszfeju@hotmail.com
nekem anno volt egy CRF-X motorom ujjonan vettem , abban kötelezően kellett cserélni a gyorsito membránt boyesenre, mert az egy telifék -befordul-odabasz után folyton befulladt..
iszonyat alul karburálják az emisszio miatt.
kapott nagyobb fuvokát, gyorsito membrán csere, meg egy titán pro-circuit rendszer, és már majdnem olyan jo volt mint elötte a CRF-R modell, abbol volt három is azok sose csináltak ilyen idegesitő torpanást.
de hogy exc-re is kéne azt nem hiszem, itt van a környéken pár de egyik se fullad hirtelen gázra.
De ma pont mondtam ákosnak,h ha felhoznám akkor hűtőventi, meg még pár apróságot veszek rá megint 40-50ezer...most is ráköltök kb annyit...nem lenne ezzel gond, de suli mellett húzós...hátha alakul vmi meló ebbena hónapban és akkor leeht róla szó,h felkerül
Karbiban minden gyári értékre van állítva beleértve a levegő csavar is. de majd akkor ránézek arra is.
neked motorféken nem durrog vissza a motor? nekem egyre jobban csinálja és kezd idegesíteni...
Pedig vártam már,hogy tanuljak motorozni
Ma nagyon érzem a motorozásszagot
Mészi ha kell első fejidom akkor eladóvá vált úgyhogy szólj ha még kell!2006-os gyári egyenesen az 525-ről
én lemondtam a menetet részemröl, havat mond és hasonlok meg rá 1-2 hétre jönnének a fehérváriak is inkább akkor megyek,mint most egyedül..
iszonyat alul karburálják az emisszio miatt.
kapott nagyobb fuvokát, gyorsito membrán csere, meg egy titán pro-circuit rendszer, és már majdnem olyan jo volt mint elötte a CRF-R modell, abbol volt három is azok sose csináltak ilyen idegesitő torpanást.
de hogy exc-re is kéne azt nem hiszem, itt van a környéken pár de egyik se fullad hirtelen gázra.
lehet inkább karburácios gond lesz..
Próbált már itt valaki o-gyűrűs módosítást vagy honda crf gyorsítómembrános módosítást EXC karbihoz?
Tapasztalat? Eltűnt a fulladás hirtelen gázra?
Üdv. Gábor
Most belegondoltam,ahogy balettozik a fodros kis ruhájába!