Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem anno a huskynál azért kellett bemelegíteni mert hiába volt leülepedve az aljára de nem ott ahol kifolyt volna... plusz azt is nézd, hogy a hideg olaj hogy folyik ki? ami sürü, meg a meleg olaj hogy folyik ki... egyébként azért szokták melegíteni hogy hígabb legyen.. bemelegíted vársz negyedórát vissza is folyik az összes olaj... és meleg marad még.. énis melegítve szoktam cserélni olajat.
Szevasztok!
Keresek egybe farokidomot exc-06-ra.
Ha valaki valamit tud jelezze.
simán kijön.. ja lehet h 1 imbusz csavar fogja csak az úgy kikopik a sok ki-be tekeréstől hogy majd magától lejár..
hát ha szar már persze hogy cserélni kell. de ha csak bekeményedik és még jó akkor fölösleges.
Na ja, az meg a másik hogy az olajvezetéknél ismét csak van 2db réz alátét ami megint csak megvetemedhet és folyhat az olaj.Mindegy én maradok ennél a módszernél.

A kilágyitás sem mindig működik mert pl amikor én megvettem, alig birtam kicsavarni a csavarokat alul.Azt hittem bele fogom szakitani, vagy forditott menetes.De szerencsére kijöttek.
Aztán a réz alátétekben ahogy a csavarok anyával együtt vannak gyártva beverődés volt ahogy rá lettek húzva igy az oldalán ahol a csavar feje volt, ott volt egy szintkülönbés.
Kizárt hogy azt kihozta volna a melegités.
Én nem húzom meg alul a csavarokat csak éppenhogy, meg körbedrótozom a csavarokat egymással, mert nekem keresztben a fejük át van fúrva mindegyiknek.Aztán tuti nem csavarodik ki
Viszont a 640-en tán nincsen átfúrva a fejek
Jaa! értem. meg azok a buzi üreges csavarok is könnyen szakadnak.

http://youtu.be/aRvhKbcVVdA

Nem azért mondom.Csak a könyvben is benne van hogy ne csak a 3 csavart csavarjuk ki, hanem azt a csavart is ami az olajvezetéket fogja a kupakhoz.Én meg azért szedem le a fékkart mert úgy vezetékestől együtt felhajtom aztán pikk-pakk kint is van.
Nem akarom megkockáztatni hogy esetlegesen túlhúzom és megszakad a menet a kupakban
Épp most válaszoltad meg a kérdést, hogy miért kell kicsit bemelegiteni
ja én is mindig levettem az egész deklit. mivel az olaj vezetéken elég nehézkesen jönne ki a szűrő
Én azért szedem le a fékkart, mert nem az olaj vezetéket csavarozom le a fedélről, hanem a fedelet a motorhoz fogó 3 csavart oldom le.
Mondjuk úgy nem próbáltam hogy lenyomom a féket és úgy kijön-e, de elképzelhető.
Amúgy a fékkart meg 1 imbusz fejű csavar fogja
passzolok ti nyertetek éljen a melegolaj
Ja! :d mondjad akkor! na mivan?
Nem mondta senki hogy csináld. De ez a bevett szokás, sok szakkönyv írja, kárt nem tesz. És tény hogy melegebben jobban folyik az olaj. Mondj valami érvet amellett hogy hidegen cseréljen...
Tiszta mosópor reklám.Kiszedi a folt 80%-át Professzorok vagytok látom ebbe nem is vitatkozok
szerintem is.
na akkor ezt kipróbálom! :)
én soha nem szoktam leszedni a fékkart.. :D mi a fasznak simán le lehet szedni az a deklit anélkül is.. :D
pedig érdemes a réz alátétet kilágyítani, a bolti elég kemény nagyon meg kell tépni hogy jól zárjon
Nem azt mondtam hogy ő bonyolította meg , hanem hogy a gyár! Melyik motornál kell leszedni a fékkart meg ilyenek?

ha nincs réz alátét még ez az információ jól jöhet, de én akkor inkább kussolok
sztem teljesen jól csinálja.. én is így szoktam csak más sorrendben.. és 1 marék réz alátét 200 ft 3 marék 500 abból 4évig cserélsz olajat.. MELEGÍTI A FASZOM! és az olajat igen langyosan kell leengedni mert kijön vele a retek 80% a..
Na az lehet látod csak az a bibi hogy csak nyáron van ennyi.Most lehet kitekerném a csavart és az olaj ki se jönne csak ha alágyújtanék
réz alátétet te mindig cserélsz? nem hallottál még kilágyításról?
amugy ez az olajcser egy vicc nekem is ilyen volt dehát minek lett ennyire megvariálva ?
Pisztácia nincs?
Azért tudod hidegen is cserélni az olajat, mert nálad biztos a garázsban 80 fok van