nekem anno a huskynál azért kellett bemelegíteni mert hiába volt leülepedve az aljára de nem ott ahol kifolyt volna... plusz azt is nézd, hogy a hideg olaj hogy folyik ki? ami sürü, meg a meleg olaj hogy folyik ki... egyébként azért szokták melegíteni hogy hígabb legyen.. bemelegíted vársz negyedórát vissza is folyik az összes olaj... és meleg marad még.. énis melegítve szoktam cserélni olajat.
Na ja, az meg a másik hogy az olajvezetéknél ismét csak van 2db réz alátét ami megint csak megvetemedhet és folyhat az olaj.Mindegy én maradok ennél a módszernél.
A kilágyitás sem mindig működik mert pl amikor én megvettem, alig birtam kicsavarni a csavarokat alul.Azt hittem bele fogom szakitani, vagy forditott menetes.De szerencsére kijöttek.
Aztán a réz alátétekben ahogy a csavarok anyával együtt vannak gyártva beverődés volt ahogy rá lettek húzva igy az oldalán ahol a csavar feje volt, ott volt egy szintkülönbés.
Kizárt hogy azt kihozta volna a melegités.
Én nem húzom meg alul a csavarokat csak éppenhogy, meg körbedrótozom a csavarokat egymással, mert nekem keresztben a fejük át van fúrva mindegyiknek.Aztán tuti nem csavarodik ki
Viszont a 640-en tán nincsen átfúrva a fejek
Nem azért mondom.Csak a könyvben is benne van hogy ne csak a 3 csavart csavarjuk ki, hanem azt a csavart is ami az olajvezetéket fogja a kupakhoz.Én meg azért szedem le a fékkart mert úgy vezetékestől együtt felhajtom aztán pikk-pakk kint is van.
Nem akarom megkockáztatni hogy esetlegesen túlhúzom és megszakad a menet a kupakban
Én azért szedem le a fékkart, mert nem az olaj vezetéket csavarozom le a fedélről, hanem a fedelet a motorhoz fogó 3 csavart oldom le.
Mondjuk úgy nem próbáltam hogy lenyomom a féket és úgy kijön-e, de elképzelhető.
Amúgy a fékkart meg 1 imbusz fejű csavar fogja
Nem mondta senki hogy csináld. De ez a bevett szokás, sok szakkönyv írja, kárt nem tesz. És tény hogy melegebben jobban folyik az olaj. Mondj valami érvet amellett hogy hidegen cseréljen...
sztem teljesen jól csinálja.. én is így szoktam csak más sorrendben.. és 1 marék réz alátét 200 ft 3 marék 500 abból 4évig cserélsz olajat.. MELEGÍTI A FASZOM! és az olajat igen langyosan kell leengedni mert kijön vele a retek 80% a..
réz alátétet te mindig cserélsz? nem hallottál még kilágyításról?
amugy ez az olajcser egy vicc nekem is ilyen volt dehát minek lett ennyire megvariálva ?
Keresek egybe farokidomot exc-06-ra.
Ha valaki valamit tud jelezze.
A kilágyitás sem mindig működik mert pl amikor én megvettem, alig birtam kicsavarni a csavarokat alul.Azt hittem bele fogom szakitani, vagy forditott menetes.De szerencsére kijöttek.
Aztán a réz alátétekben ahogy a csavarok anyával együtt vannak gyártva beverődés volt ahogy rá lettek húzva igy az oldalán ahol a csavar feje volt, ott volt egy szintkülönbés.
Kizárt hogy azt kihozta volna a melegités.
Én nem húzom meg alul a csavarokat csak éppenhogy, meg körbedrótozom a csavarokat egymással, mert nekem keresztben a fejük át van fúrva mindegyiknek.Aztán tuti nem csavarodik ki
Viszont a 640-en tán nincsen átfúrva a fejek
http://youtu.be/aRvhKbcVVdA
Nem azért mondom.Csak a könyvben is benne van hogy ne csak a 3 csavart csavarjuk ki, hanem azt a csavart is ami az olajvezetéket fogja a kupakhoz.Én meg azért szedem le a fékkart mert úgy vezetékestől együtt felhajtom aztán pikk-pakk kint is van.
Nem akarom megkockáztatni hogy esetlegesen túlhúzom és megszakad a menet a kupakban
Mondjuk úgy nem próbáltam hogy lenyomom a féket és úgy kijön-e, de elképzelhető.
Amúgy a fékkart meg 1 imbusz fejű csavar fogja
ha nincs réz alátét még ez az információ jól jöhet, de én akkor inkább kussolok
amugy ez az olajcser egy vicc nekem is ilyen volt dehát minek lett ennyire megvariálva ?