nem magyarázkodom, előttünk már kitalálták az okosak hogy melegen cserélünk olajat ezért és ezért aztán hogy Te hogyan csinálod az a Te dolgod ha valami nem jó akkor csak nem pereled be magad hogy nem a manual szerint szervizelted a motorodat
Biztos így van ahogy mondod de az bizonyisten hogy én hidegen melegen cseréltem már olajat és mindig ugyanannyi jött belőle akkor ez valami csoda vagy micsoda? Hidegen is ugyanolyan híg mint melegen legalább is nekem igen aztán kitudja megint lehet csak nálam van ez így
olajat mindig meleg motornál cserélünk, a meleg olaj hígabb mint a hideg, és az olaj lebegteti a szennyeződéseket ergo így kifolyik majdnem minden olaj és minden szennyeződés sehogy sem tudod kicsúrgatni az összes olajat 1.2 deci benne marad, nézz meg egy manual ahol írja hogy olaj cserekor mennyi olaj kell bele és amikor szét-össze szerelés után mennyi olaj kell
ha nincsenek szétbaszva akkor nem kell cserélni,elég ha addig melegíti míg vörösen izzik aztán hagyja kihülni és olyan mint az új fölöslegesen ne dobjunk ki pénzt
Csak egy kérdés?
Mi a tökömnek kell bemelegíteni az olajat?Ha járatod felkapja az olajat egy csomó alkatrész meg a szivattyú ezért nem megy ki mind a régi olajból.Hidegen le van ülepedve szépen a karter alján le lehet engedni azt bele az újat.Vagyis én így gondolom.
Bemelegited az olajat.Majd utána alul kicsavarod a blokk alján a nagy 19-es csavart és a kisebb 13-asat.
Az imbusz fejűt NEHOGY kicsavard.
A blokkból kifolyt az olaj.A másik oldalon leszeded a fékkart, majd van mögötte egy papir olajszűrő.3 csavar fogja, kiveszed és az újat visszarakod, majd visszacsavarozod.A blokkot a berúgó felőli oldalon feltöltheted 1.3-1.4 liter olajjal.
Aztán a váz elől leszeded a takaró műanyagot, mögötte van a nagyobb olajszűrő.Azt lecsavarod, majd van egy imbusz csavar fejjel lefelé a vázban.Azt kicsavarod és kifolyik még 7dl olaj.Mostmár ott sincs olaj.
Visszacsavarod a csavart, majd az új szűrőt is felrakod.
Fent a váznyaknál a jobb oldalon van egy 17-es csavar.Ott betöltöd a 7dl olajat.Visszacsavarod a csavart, de ne szoritsd még meg.
Inditsd be a motort, majd a váznál fent a csavart ahol betöltötted a vázba az olajat csavard ki hogy a levegőt kinyomja magából.Ha már olajat nyom akkor csavard be.
Cseréld le a réz alátéteket a csavaroknál, a 2 alsónál és a váznál is, mert lehet folyni fog ha nem cseréled le.
Megpróbálom mégegyszer hátha most valaki válaszol is! :)
Sziasztok! Valaki le tudná írni lépésről lépésre, hogy kell olajat cserélni a Ktm Lc4 640 2005 mociba?! Mi a kódja az olaj szűröknek milyen olajat kell és mi a folyamat... Nagy segítség lenne! Előre is köszönöm! :)
Hát ha valaki nem cigánykodik annyit, akkor de! Sajnos rettenet keveset megyek mostanság vele... Ráadásul a kolléga akivel a környéken tudunk menni az most éppen térdműtétes! Darabig biztosan nem motorozik. Másik lehetőség Janiékhoz elmenni kocsival és ott hajtani, de az majdnem egész napos elfoglaltság. Sajnos 12-ben vagy 2* sikerült összehozni!
Egy SX 6 gangos váltóval lehet hogy jó lenne helyette... Patvarcra ki tudok szaladni a pályára 1 óra alatt kikészítem magamat, és kész. Ha meg 2* eljutok endúrózni azt a 2 napot végigkínlódom a 6 sebességgel...
De nem ragaszkodom az eladásához mindenáron!
Király gép ez!
és csak 1 olajszűrő van benne ami 600ft
ha vannak itt-ott fém részek az az olajszűrőben lesznek
Mi a tökömnek kell bemelegíteni az olajat?Ha járatod felkapja az olajat egy csomó alkatrész meg a szivattyú ezért nem megy ki mind a régi olajból.Hidegen le van ülepedve szépen a karter alján le lehet engedni azt bele az újat.Vagyis én így gondolom.
Az imbusz fejűt NEHOGY kicsavard.
A blokkból kifolyt az olaj.A másik oldalon leszeded a fékkart, majd van mögötte egy papir olajszűrő.3 csavar fogja, kiveszed és az újat visszarakod, majd visszacsavarozod.A blokkot a berúgó felőli oldalon feltöltheted 1.3-1.4 liter olajjal.
Aztán a váz elől leszeded a takaró műanyagot, mögötte van a nagyobb olajszűrő.Azt lecsavarod, majd van egy imbusz csavar fejjel lefelé a vázban.Azt kicsavarod és kifolyik még 7dl olaj.Mostmár ott sincs olaj.
Visszacsavarod a csavart, majd az új szűrőt is felrakod.
Fent a váznyaknál a jobb oldalon van egy 17-es csavar.Ott betöltöd a 7dl olajat.Visszacsavarod a csavart, de ne szoritsd még meg.
Inditsd be a motort, majd a váznál fent a csavart ahol betöltötted a vázba az olajat csavard ki hogy a levegőt kinyomja magából.Ha már olajat nyom akkor csavard be.
Cseréld le a réz alátéteket a csavaroknál, a 2 alsónál és a váznál is, mert lehet folyni fog ha nem cseréled le.
Sziasztok! Valaki le tudná írni lépésről lépésre, hogy kell olajat cserélni a Ktm Lc4 640 2005 mociba?! Mi a kódja az olaj szűröknek milyen olajat kell és mi a folyamat... Nagy segítség lenne! Előre is köszönöm! :)
Egy SX 6 gangos váltóval lehet hogy jó lenne helyette... Patvarcra ki tudok szaladni a pályára 1 óra alatt kikészítem magamat, és kész. Ha meg 2* eljutok endúrózni azt a 2 napot végigkínlódom a 6 sebességgel...
De nem ragaszkodom az eladásához mindenáron!
Király gép ez!
adventúré
Azért egy ilyen motort megbontani, hát nem tudom
Nem hiszem hogy szétkapkodják