Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akinek kell KTM 990 SM T kép, jelezze! Szereztem pár nagy gyári képet.
Kerék, fék - blokk közelről - hátsó kerék,felfüggesztés,fék - elölről - kipufogók,kapaszkodók, táskatartók - ülés

Dobj egy emailt, és küldöm őket amint tudom.
Imádom a gépet
és csak injekciós fecskendővel lehet ezt a kuplung olaj feltöltést elvégezni ?
ezt viszont megérdeklődöm!köszi a cimet!
nem azt nem tudtam hogy itt is fenn van, azt tudtam hogy nem boltba-járni használta... viszont szerelő a srác, amiből azt mertem feltételezni, hogy odafigyelt a műszaki állapotra, meg még eddig nem állt meg, szóval talán nem lesz baj. amúgy tegnap túlestünk a drágámmal az első közös fekvésen kicsit meg is ferdült nem baj, ezután még szilárdabban fogom a gázkart
köszi, de az SM kerekektől nem akarok szabadulni néha az aszfaltot is tolnám
Próbáld meg Ócsát, náluk láttam pár endurokereket a műhelyben, szerintem azok eladóak voltak.
http://www.ktm-ocsa.hu/
figyi, ha esetleg csere is érdekel, én szívesen elcserélem veled szőr-szőrbe a jelenlegi kerekeimet az sm-kerekekre. pár hete vettem a motort, és az előző tulaj állítása szerint újak voltak (de legalábbis a ráfok és a küllők biztosan). most is hibátlanok - én még nem tudok annyira motorozni hogy ki tudjak nyírni egy ilyen masszív cumót. egyébként DID felnik - nem tudom ez mennyit számít. írj ha érdekel
ezt néztem én is. de nekem olcsóbban kéne múltkor láttam 100ér, gumikkal betétekkel, vadászok akkor tovább. de ha tudtok, ne tartsátok magatokba
Igen az a legpraktikusabb módja, hogy alulról töltöd fel és a régi olajat mindig kiszívod a tartályból. Amikor tiszta a tartályban az olaj, kész a csere. A felülről légtelenítés nem nagyon megy, mint a féknél.
A komplett csere hogy történik: le kell engedni a régit, és az újat alulról felpumpálni?
?
Először is Grat a mocihoz!Hogy meddig fogja bírni az 520-as az attol függ hogy a belseje mennyire van egyben!Az most hogy kereskedésből vetted nem sokat számít!A null km-es KTM-ekre se adnak garanciát!Szóval dugót csapágyat meg hasonlókat lehet idővel átnézni!Egyébként nagyon jókat hallok ezekről a motorokról!Akinek van vagy volt az mind dicsérte,és KTM lett a következő!Ahoz hogy működjön nálad is,rendszeresen karban kell tartani és cserélni tisztítani azt ami kötelező!Ha vigyáztak rá az előző tulaj(ok) és te is figyelsz mindenre akkor nagyon jó moci lesz még jó ideig!A vidi jól sikerült,látom már kened a gépnek!Az SX125-ös tulaj kicsit gyilkolja azt a mocit de ahogy érzi
Amúgy ez az első vim vele
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szevasztok én most vettem egy 10000 km-es KTM EXC 520 at és szeretném kérdezni feltéve ha valaki tud nekem segíten, hogy ezek a motorok mennyire bírják a gyűrödést mennyire megbízhatok és hogy milyen a szervíz ígénye ?MEg ha nem verseny (HOBY) színten használom meddig bírják ki (ha odafigyelek mindenre! olajacsere Víz légszűrő tisztitás stb...)dugattyú vagy más egyéb csere nélkül ? A motor nagyon egybe van ALMÁTÓL(VARGA ÁKÓS) VETTEM GYŐRBEN A KTM -ben!
MÉG csak 3 vagy 4 hete van meg de nem tudok róla semmit sem!Igazából csak most szokom a motort! DE jó lenne tudni róla egy-két információt és ebben szeretném kérni a segítségét valakinek (és ha rossz fórumra írtam be bocsánat de akkor is jó lenne ha válszolnátok!)FONTOS LENNE! Előre is köszönöm!
IRIDIUM-os gyertya..... ez jó lehet az EXC-be ?
Gyári Magura olajat. Aranyár. Bár nem kell sok. KTM kereskedésben kapsz. Egyébként évente érdemes teljesen lecserélni, mert az alsó munkahengered élettartamát jelentősen meghosszabbítja. Mert az meg még drágább, ha elkopik a tömítéscsere nem segít és csak kompletten cserélhető ami ~35eFt.
ja meg egy kartervédő is érdekelne, esetleg...
üdv néktek!
nem tudtok occsóér enduró kereket EXC525-be?mer az SM gumákkal nem szivesen mennék ki amig nincs jogsim. viszont felén közel vannak a földutak
valaki cserélt már, vagy töltött már utána a kuplung olajnak ? Milyent kell bele vennem ?
hali! keresek 2T 2003-as EXC -re kipufogódobot! tuningot,vagy gyárit mindeggy!
SMT
Ez az Szabi
Alig várom, hogy élőben is láthassam!
Szerintetek erről az SMT változatról volt pletyka a "Minden Motor 2008/október 45.oldal" alján található cikkben?
Mert ott még úgy tudták, hogy idézem:
"Folyósói pletykák szerint az Adventure és a Supermotóo keresztezéséből is születhet egy 17-es kerekeken guruló aszfalt-túraenduro..."
akkor rosszul láttam a képen.azért nekem tetszik.akkor lehet rá költeni,felpörgést mi okozhatja?alkatrészek drágábak mint a japán motorokhoz? nincs ott olyan nagy külömbség szerintem.