Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyébként ezt véletlenül tudom.
roof eltalálta,ez az akropovics gázgyorsitos rendszere
ha nem tudod mi hogykell olvasd el a supermoto forum utolso vagy 2oldalát
értelenkedtem nem keveset,de szerintem meg tudsz belöle te is minden praktikát
"Kicsit" más, ja
Az alul lévő képen egy VB-s gép van, annak konkrétan annyi köze lehet a szériához, hogy ugyanúgy narancssárga...
gyári állásba tekergesd vissza, majd az általad használt értékekre.
jah az egy gáz gyorsító ha jól tudom.


de hülye vagyok!
hy

emberek kéne egy kis segítség. most cseréltem olajat az első tellóban és hogy lehet a tellót beállítani vagy kell -e egyáltalán valami plussz műveletet végrehajtani rajta a berakáson kívül.
én erről a képről beszélek HE a kipuff könyöknél lévő csőre kérdeztem én, nem a te képeden lévő maszekolásra
milyen heggesztésről beszélsz? ez egy gumi cső, ami svéd bilincsel van felfogatva a kipöffenőre.
És esésnél nem horpasztja be az a cső a kipuffot a hegesztés miatt ? Mert végülis egy darabbá válnak így.
az a cső darab nagyon jól jön, ha esetleg az aszfalton csúszik a motor. mivel ez az SMben elég "gyakori" mutatvány, egy ilyen pár százas megoldással, spórolhatsz egy dobcserét, idomcserét,és még ki tudja mi mindent.
valaki derítse már ki, mert tényleg kíváncsi vagyok rá.....

meg a vázat nézegetem.... kicsit más az is (ez gondolom a súlycsökkenés miatt van)
szerintem "nyomatéknövelő"
a-a.... nincs rajtuk
Kulacstartó, mint a bicajokon
"Pumpatartó"
miért van a kipuffon az a "cső darab" ?
Asszem egy ilyet kell vegyek magamnak karácsonyra - modellben
Lukács, jól átalakítottad az Smc-t. üdv az Smr club-ban.
ez sem rossz!








szép napot mindenkinek! jah és jó éjt!
iszonyu durván néz ki ez az rc kötöme
505 SX ATV