Véleményem szerint gyenge az akkumulátor. Gyújtás nem kap elég áramot indítózáskor. Kocsiról próbáld meg bebikázni , ha arról röffen akkor ez lehet a gond. Csak egy tipp..
fontos lenne! Egy 625 SXC 2006-os motorról van szó. (szürke blokkos)
Nem indul a motor hidegen önindítóval. Ha meleg akkor semmi gond, indul könnyen. Én már megszoktam hogy ilyen(rugdosom), de egy olyan srác veszi meg akinek ezt lesz az első motorja és szeretném, hogy pöccre induljon. Ha ráadom a szivatót akkor sem indul sőt, szívatóval be sem tudom rúgni. Ha ráhúzom és úgy önindítozom egy idő után el kezd durrogni. Gondolom itt már túlszívja magát.
nem kell azé hajoldozni
Lenne 1 kérdésem 5000 ért
Nem tudod milyen összefüggés van azzal hogyha este keresek x00000HUF t akkor reggel áll a kukim nagyon de ha nem akkor csak össze van menve és csak 20cm?Lehet lelki okai vannak vagy v csak az elözö este felszippantott Co...in arányával függ össze ill a testosteron szintem alacsonyabb mint az ösztrogén szintem és taláán elnőiesedek ?Akkor most buzi leszek v mi?
üdv van 2 eladó holmim egy Keihin FCR-41 illetve egy 59036110000 cikkszámú 8/33 tuning vezérműtengely ami kb 15-20 üzemórát futott,a vízpumpa szimering helye tökéletes
kipufogót tervez a srác...olyan fordulattartományra hangolja a rezot amire szeretnéd...ha 3ezer környékén menjen akkor oda ha 9000re akkor oda... de nem akartam beleszólni van itt választék...
Szia! Adj egy e-mail címet! Hátha tudok segíteni, alkatrész ügyben is és másban is! Ez a mérésed korántsem biztos, hogy pontos, szerintem 2 barnal be sem indulna 11 fölött van a gyári! Sok hiba lehetőség van ebbe a mérésben, föleg, hogy önindítód sincs! Csinálj inkább henger nyomásveszteség vizsgálatot!
szia végdob, power rugó, karbi hangolás,300 as henger szett, lendkerék súj, irható gyújtás, de amilyen görbét használok legjobban a gyári exc é vált be
Nem akarok okoskodni, ne kövezzetek meg ha hülyeséget írok, de szerintem 2-t exc-nél lehet variálni a kipufogó szelepet különböző rugókkal, így talán lehet egy kicsit nyomatékosabbra hangolni...
köszi
Zsiráf ha esetleg tudnál jo áron ujat az is érdekel... köszi.
Eladó KTM tuningok.
Magasító 20 mm : 2.000.-Ft
Alsó kuplung munkahenger védő : 5.000.-Ft
Olajszűrő fedél 2darab (csak párban eladó) : 7.000.-Ft
Kuplung kupak, és fék kupak karral (Csak párban eladó) 8.000.-Ft
Egyben az egész, 20.000.-Ft
fontos lenne! Egy 625 SXC 2006-os motorról van szó. (szürke blokkos)
Nem indul a motor hidegen önindítóval. Ha meleg akkor semmi gond, indul könnyen. Én már megszoktam hogy ilyen(rugdosom), de egy olyan srác veszi meg akinek ezt lesz az első motorja és szeretném, hogy pöccre induljon. Ha ráadom a szivatót akkor sem indul sőt, szívatóval be sem tudom rúgni. Ha ráhúzom és úgy önindítozom egy idő után el kezd durrogni. Gondolom itt már túlszívja magát.
Tippeket, véleményeket várok!
Előre is köszi
ill ez 450.. 525 smr vagy mi?
ez erősiti az sx eket ?
Lenne 1 kérdésem 5000 ért
Nem tudod milyen összefüggés van azzal hogyha este keresek x00000HUF t akkor reggel áll a kukim nagyon de ha nem akkor csak össze van menve és csak 20cm?Lehet lelki okai vannak vagy v csak az elözö este felszippantott Co...in arányával függ össze ill a testosteron szintem alacsonyabb mint az ösztrogén szintem és taláán elnőiesedek ?Akkor most buzi leszek v mi?