Én láttam már! Éppen a hátamon pihentem egy feljáró aljába,a motor pedig nagy sebességgel közeledett irányomba! Gondolkoztam is rajta egy kicsit hogy ez miképpen történhet,de nagyon nem volt időm tűnődni,mert közben a testem bal oldalába érkezett a motorkerékpár,mely nagy fájdalmat okozott,és ezen oknál fogva pont le is szartam hogy milyen színű a kibaszott telóvédő! Az említett történethez tartozik még,hogy az oldalam kék,fekete,sárga és zöld színben pompázott az eset után! !
Nincs odaírva, hogy ennyit is akarok érte... Egyébként csak hirdetem, unatkoztam aztán hátha jön vmi vásárló rá... hozzáteszem egy igazi balfasz tinó volt az extulaj... az abszolút hozzánemértés és baromarcúság jeleit kellett észrevennem a motoron...
Sziasztok! valaki meg tudja mondani, hogy az első telónak mennyit szabad "lógnia"? azt vettem észre, ha behúzom az első féket és mozgatom a kormányt előre-hátra, akkor az eleje még előremozdul egy kicsit, meg a telónál van egy kis hang is. Vagy ez természetes jelenség a ktmnél?
Pedig jobb a 200-as mert ha eldől, könnyebb fagyival a kézben felállítani... Sokan a 250-300-at már túl erősnek gondolják, azért népszerű a 200-as.
Én azt is kevésnek gondoltam, míg ki nem próbáltam.
Bőven elég mindenhol. Autópályán lehet kicsit gyenge...
Sziasztok!
egy 450 EXC vásárlását tervezem és a kérdésem az volna hogy lehet e rá tenni valahogy egy hátsó lábtartót, km órát és hosszú távon mennyire lehet szétülni a seggemet rajta?
Találtam belőle pár rendszámosat, tudom nem erre való de nekem nagyon bejön a gép.
miért ? én pl. múltkor láttam menet közbe az első sárvédő belsejét.....kár hogy százzal mentem földúton közbe és fél percet még vártam mire sikerült elesnem....
Mondtad, h az eladó motorod mellé van idomszett is. Nincs véletlenül elcserélni való narancs telószárvédőd? (a gyári szép állapotú feketét szeretném narancsra lecserélni...)
össze kéne költözni a vadabbaknak egy területre ....
és mondjuk kivernénk egymás farkát mikor nem motorozunk ...de semmi buzulás...