Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, 2001-es 125-ös Virago-ban haldoklik az akksi, úgy tűnik. (Ezúton is köszönöm a segítséget annak mocistársnak, aki szombat este a Dinamit koncert után segített betolni ).
Szóval milyen akksit ajánlanátok, pontosan az akksi típus számával együtt írjátok, ha lehet, esetleg netes linkkel! Köszi
Igen, a fordulatszámcsökkenés várható volt, ha nőtt a végseb, az külön öröm.
Mennyi a fogyasztásod? Nekem 3,5 körül, és nagypapás stilussal sem tudom 3,2 alá szorítani.
Pár km/h val nőtt a vége és azonos sebességen esett a fordulatszám ami fogyasztás szempontjából remélem kedvező lesz de az még később derül ki :)
Írd meg, hogy mi a fejlemény a 14-es fogaskerékkel!
még hozzáteszem h egyik haveromnak is van egy és ő is mindenkinek azt mondja hogy 120-at megy a moci közben pedig elég leharcolt és még a 90-et is alig bírja.
hali! hát nekem a gyári áttéttel oldaltáska nélkül ment 105 körül oldaltáskával 100 nyélgázon + bukócső bár az nemhiszem h sokat számít és 65 kg vagyok. De egyébként nekem megvan a gyári papírja és abban a végsebesség 100-ra van írva szóval akinek 110-115-öt megy az vagy hazudik vagy kicsit megvan piszkálva a moci. Ma megrendeltem a 14-es első fogast kiváncsi leszek így milyen lesz, elvileg holnap érkezik.
Én korábban írtam a végsebességeket, amiket elért a motorka.
Most se nagyon bírja a 100-as tempót elérni, érdekelne, hogy a tied mennyit megy, mert hallottam olyanokat is, hogy 110-115, és nem tudom, hogy más nem mond igazat, vagy az én motorom nem hozza a gyári teljesítményét. Ami viszont tény, hogy amit az órája mutat, annyi gps szerint is (mert általában csalni szoktak az órák)
Plexi nincs a motoron, viszont 2 oldaltáska, éa csak 7+ kg vagyok.
Ha esetleg vkit érdekelhttp://www.kepesmotor.hu/onroa...
Nagyon szépen köszön :) sokat segítettél azt gondolom tényleg előre rakok 14-est.
Viszonyításképpen:47:13 = 3,61 (gyári), 42:13=3,230 (ilyen volt az enyém, mikor vettem)
47:14 = 3,357 (ilyen lenne a tied a 14-es nagyobb elsővel)
42:12 = 3,5 (ilyen lett az enyém, a kisebb elsővel, majdnem gyári)
Szia! Nem biztos, hogy jó az ötlet. Nekem hátul azt hiszem 42-es volt, és 4.-ben többet bírt menni (100), mint 5-ben (90). Azt hiszem a gyári áttétel 13-47, most nem vagyok biztos benne, de majd megnézem.
Olcsóbban megúsznád, ha előlre tennél egy 14-est, és ha nem teccik, akkor visszaállítod. A munka is kevesebb vele. Én is először az elsőt cseréltem12-esre, aztán lánc cserénél visszakapta a gyári áttételt, denekem pont fordított volt a cél.
Sziasztok. Virago125-ös motoromon akarok áttételt változtatni (hátulra kisebbet) ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata kérnék egy kis segítséget, hogy mégis mennyivel érdemes kissebbet rakni rá. Köszi
Szép estét.
Üdv,szép a mocid.A kipufogót,hogy oldottad meg?A közösítő fent maradt?
Hát nem nagyon!
Motorozunk, legalábbis én néha.
A héten kedden volt a legszarabb motoros élményem a szállingózó szitáló ködben. Rosszabb volt, mint az eső, 500 m-enként törölgettem a szemüvegemet a lábam közé rakott szarvasbőrrel.
Még jó, hogy nálam volt, mert a kesztyű már nem vitte le, csak maszatolta.
hali!
Itt senki nincs bent mostanában?
Szia ttamas!
Megy még a gépsárkány?
Vagy már másnál repeszt, mert kicserélted?
Hello
Én is a 250 es vasat ajánlom ! de dragstart egyáltalán nem ! volt szerencsém próbálni ! alacsony a motor és látszik rajta élőben hogy kicsi,olyan gyerek méretű ! vezetni se nagy öröm mert magas rajta a kormány és bizonytalan ! és a virgohoz képest gagyi !próbáld ki mindkettőt mielőtt veszel valamit !
Értem. Köszönöm a választ.
Nos, hétfőn kezdem el a jogsit, korlátlanra és jövő tavasszal az álmaim vasát is megszeretném szerezni. Lényegében pont ezek miatt érdeklődök, hogy nekem szintén mindennapos lesz a motorozás.
Na akkor most.
A Drag valóban inkább cruiser, de ennek nem nagyon van jelentősége. Elvileg robosztusabbnak látszik, de ez nem hiszem, hogy zavarna vezethetőségben. (bár nem próbáltam)
Nekem a Virago jobban tetszik (azért van az) , de motorikusan a Drag, valamivel nagyobb teljesítményű 0,5-1 LE. Nem sok, de itt minden paci számít, amikor ilyen kevés van belőle.
Pontosan ezért, ha a jogsid megengedi, akkor inkább 250-est keress, az jobb városba is, és az ótópályára is ki tucc vele menni.
Mondjuk, ezzel is kimegyek, csak nem akkora öröm.
Tényleg kihalt. Én is csak most vettem észre, hogy írtál. Már most nagyon este van, de majd kifejtem a véleményem nem sokára.
Sziasztok.

Látom kihalt mostanában a fórum. Sikeresen elolvastam az összes hozzászólást ami megjelent itt.
Én egy kezdő chopperes vagyok és pont egy ilyen fórumot kerestem. Nagyon sok kis kategóriájú vasat néztem és tulajdonképpen arra az elhatározásra jutottam, hogy a Yamaha XVS 125 Drag Star a legtökéletesebb számomra.
Ám ahogy olvasom, az inkább cruiser.
Azt szeretném kérdezni, hogy így kezdőként melyiket tudnátok ajánlani jobban? A Viragot vagy a Drag Start? S miért ezt vagy miért azt?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_125_virago_virago-636
1209

Csak őt találtam neked a neten, és őt is 300 ért... Alatta nem igen láttam. 125-öst néztem mivel a 125-ös fórumba írtál.
Persze, hogy Praktikusabb a Simson, én régen Jawa Mustanggal jártam télen, élvezetesen lehetett vele driftelni a havas latyakban.
De az is fontoss, hogy az ember szerethesse a járgányát, és ez ezekkel nem megy. Nagyon lucskos időben a lányom robiját vettem elő néha, hát utálatos egy görhokedli, pedig jól megy 80-at óra szerint. (Aprilia SR50) , és mivel vizes, be is melexik 1 km-en.
Ezt a hűtőtakaró dolgot ki fogom próbálni, mert valóban túlhül télen.
Hellotok!
Nem tud valaki 300.000 alatt eladó Viragot?