Üdv
Más is elmondhatom hogyan csináltam.
Mivel ismeretlen menyiségű olaj folyt el ezért szétszedtem telyesen a telót, gondoltam belekukkantok és ha kell kipucolom.
Kellett csinálnom hozzá egy speciális "izét" :)
Lényege egy ha jól rémlik 12 es csavar jól meghosszabbitva kb 30 cm és annak a fejét kelett ledugnom a teló aljába , hogy ellentartsek a szétcsavarásnál.
De alkalomadtán lefotózom, egyszerűbb megmutatni mint leirni.
Akkor majd ősszel kérek tőled tanácsot, hogyan csináltad!
Én a kis lánckerék szimmeringgel voltam így 1300 vs 200 Ft.
Azért megszivatott, de az másért volt. Nem ott eresztett, hanem az oldaldekli tömítésnél, csak ott cseppent le.
Nem virago-ra gondoltam, csak elméletileg.
Különben a VTR 250 22 kW, meg a Hyo 250-ese is, a kis Ninja meg talán több is.
A kérdésre nem emléxem, biztos átfutottam rajta, ha megismételed, akár ott a virago-s topicon , biztos válaszolok rá.
Üdv
Na ne már, mióta 25 kW a 250 es.
Az enyém csak 14, valamit elszámolhattál.
Egyik szimering nekem is bekakált, rendeltem a boltban hozzá valami 4 ezerért egy párt.
Nem jött meg hetekig, bemérgesedtem és a csapágyboltben vettem 400 ért egy kommersz szimeringet, tavaly óta azzal járok.
Ez eléggé kihalt topic mert a viragosok amott csivitelnek :)
Amott feltetten meked 1-2 kérédst, nem válaszoltál rá.
Mégis számít a köbcenti, ez a teljesítmény-alap csak duma.
Kiváncsiságból kiszámoltattam a Netriskkel, hogy mennyi lenne a kötelezője egy 500-as, és egy 250-es vasnak (mindkettő 25 kW) hát nem jött ki egyforma összeg.
Mi van? sehol senki?
Vagy a törpe-csoppert csak dísznek tartjátok?
Télen teleszkóp olajat cseréltem, erre most szivárog egy picit az egyik.
Valószínű magasabb, mint volt, mert nem volt meg az előírt mennyiség egyikben sem. Szimmeringet nem cseréltem, ezek szerint a következő télen az jön.
Én a szivatot visszatolom 5 percet járatom mielott elindulok menetkozbe már nem áll le ! most nem motoroztam 1-2 hónapig nem volt idom de most elkezdtem és nem kell nekem joval nagyobb motor max 250 es .ezzel is nagyon jol elvagyok majd azért lehet hogy lesz de én a dragstart nézegetem.
Hát én idén még nem!
Valahogy több volt a lucsok, mint a hideg. Meg 4 km-re dolgozom, végig szivatóval kéne nyomni. De csak legyen egy kicsit jobb idő, nem érdekel a hónap neve, előkapom. Nincs is téliesítve, kihoztam egy drótót az aksiról, rákötöm a töltő, meg a testre valahol, oszt hagy tőtögesse. Meg kell becsülni, 2005-ös aksi, de még az idén ki kell hogy húzza.
Erősen nézegetek valami 250-es vasat, esetleg egy GS 500, az is csak 35 kW, csak 2. kat. a kötelezőben. Most már nem számít a köbcenti.
Szia !
XV 250-hez van angol service manualom, valóban ugyanaz, mint a 125, más fúvókaméretekkel, de esetleg azt is meg tudom adni, mert a 125-öshöz meg megvan a kezelési könyvem.
A gond az, hogy majdnem 34 MB , és nem tudom e-mailban elküldeni. Hol lax? Én Budapesten vagyok elérhető, ha el tudsz érni ráírjuk egy pendrive-ra.
Tudna valaki segíteni xv125 karburátor robbantott rajzának elérhetőségében?
Illetve ha kormosak és olajosak a gyertyák akkor melyik csavarral lehet visszavenni a benzint a karburátoron?
Köszönöm előre is.
Majd most én is kifigyelem az enyémet, 3 alá kéne nyomni, mert lehet, hogy melóba járok vele.
Visszaraktam a gyári fúvókát.
Annak idején mondta egy fószer, hogy nagyobb kell bele, és nyomatékosabb lesz. Szereztem egy fúvókát (az eredetit nem akartam elbarmolni 77,5) és kibővítették 100-ra. igaz a levegőszűrő dobozban is van egy gumi szűkítés, amit ki kellett venni.
A fogyasztás nem tünt magasabbnak akkor, talán valamivel nyomatékosabb is lett (ha hinni akartam benne) de télen rontott a karburáción, hidegben nehezebben vette a gázt.
Ja, az eredeti főfúvóka 3500 Ft, a Simsoné jó bele, de az 70-es, így fel kell kicsit bővíteni.
Megvan a fogyasztás ! Ha téptem mindenhol az azt jelenti hogy majdnem tiltásig porgetve vegyesbe 3.2 l ,, Ha finomabban az autokkal haladva a forgalom ritmusát fölvéve akkor megvan a mesebeli 2.8 l ! Soha nem volt ennyi csak ha nagyon nyugodtan mentem !
Most már lehasználom felújítást ! Bejáratás minek ? 100 a vége de állandóan raknám fel 6 ba . 1 esbe 40 ..2 60 ..3 80 ..4 100 .. 5 meg csak tartós de 5 be 80 könnyedén mindenhol sőtt még előzni is lehet olyan 90 ig ! Most megnézem a fogyasztást is . 4 napja van kész azóta belement 400 km
Na !
gyűrű garnitúra ,szívószelep , szelepszár szimering + tőmítés csere volt vagy 1 hónap mire megjott a cucc és 70 000 volt az alkatrész . Nincs utángyártott csak gyári drágán és sokára ! A magyarországi yamahások mocskos zsidók ! Ugyan ez a mutatvány alkatrészbe max 40 000 lett volna 1 hasonló hondához vagy suzukihoz ! Most a motor nagyon jo 80 az utazó szépen jár megy ! De soha többet nem veszek yamahát az alkatrészárak miatt !
Hello.Van 1 komplett karbim(szívató nélkül) xv 250-re való, és egy első hengerem(árvízkárosult,felületi rozsdás).Ha kell valakinek akkor írjon. Csere érdekel xv 250 generátor állórészre SOS!
Más is elmondhatom hogyan csináltam.
Mivel ismeretlen menyiségű olaj folyt el ezért szétszedtem telyesen a telót, gondoltam belekukkantok és ha kell kipucolom.
Kellett csinálnom hozzá egy speciális "izét" :)
Lényege egy ha jól rémlik 12 es csavar jól meghosszabbitva kb 30 cm és annak a fejét kelett ledugnom a teló aljába , hogy ellentartsek a szétcsavarásnál.
De alkalomadtán lefotózom, egyszerűbb megmutatni mint leirni.
végyé