Sziasztok motorosok!
Ha minden rendben lesz, akkor holnap elkészül a saját tervezésű egyedi csomagtartóm a sárkányra. Csak némi lakatmunka meg pár óra polírozás van hátra a cuccból.
Ha elkészült, rakok képeket, aztán jöhet az egyedi háttámla(vezető és utas), bár ott még nincs konkrét terv, csak egy-két skicc.
Hát ez van télen: építés
Építget-szépítget még rajtam kívül valaki?
Ötletvadászat van
Félreértettél. Bringázni=biciklizni, na ez van annyira sz@r, hogy a motor is jobb tőle, mert a szél nem zavar, (motoron úgyis fúj) az esőtől meg nem ázom el annyira, mint a biciklin. (legalábbis 5 km-en)
Igaz tegnap volt vagy 30, mert be kellett mennem a Váci útra a belvárosba, erre meg télen is legjobb a motor, csak hó-latyak ne legyen. Ahogy azt a motorosok mondják:
Száraz utat, nedves p...t!
Na mi a helyzet motorosok?
Ennyire bepunnyadt mindenki? Vagy csak simán elfogytak a kischopperesek az országban... . Ezt sem hiszem el.
Tud valaki linkelni valamit 125-ös Virago hangról, ami nem gyári kéményekkel van ellátva?
Nagyon érdekelne, hogy érdemes-e rászánni 36. 000.- Ft-ot a 2 végcsőre. Előre is köszi mindekinek!
Most látom, nem voltál műszakin, hanem fox menni.
Amúgy a tiéd nagyon jól megy, ha igaz a 115. Ettől kisebb méretű 125-ösök sem mennek ennyit. (pl. YBR, Honda CG)
Nem téged cáfollak, de egy GPS mérést megér. Nekem pontos az órám GPS szerint is csak 90-95 "hasalva"
Sajnos ez ilyen "haldoklós" topic. Én is elővenném, de ebben a havas jeges időben még ez a vas is nehéz. Ilyen időbe Simson való, vagy Jawa Mustang, azzal lehet "driftelni"
Műszakiban mi volt 10-es? Én Aug végén voltam, és 4500-ból adtak vissza.
Sportlégszűrőt még nem hallottam, de nekem mondta egy kolléga, hogy a légszűrőnél van egy gumi szűkítés, azt kell kivenni, meg egy nagyobb főfúvóka kell, és nyomatékosabb lesz a gép. Én megpróbáltam, de gyorsabb nem lett, talán kicsit nyomatékosabb, ha el akarom hinni, de az sem számottevő. Hidegben meg kifejezetten nem jó, mert ront a karburáción, (gondolom a több levegő miatt kisebb a vákum) és nem veszi úgy a fordulatot.
Mikor nekem új volt, én is mentem télen is, most már kicsit lenyugodtam, de ha be kell menni a belvárosba, előveszem, akármilyen hideg van.
Helló motorosok!
Szerintetek ha a gyári kályhacső mellé beteszek egy sportlégszűrőt, az hogyan befolyásolná a motor teljesítményét? Kellene állítani valamit a karbin, vagy elbírná? Ha karbiállítás, akkor azt hogyan és milyen módon?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Amúgy haldoklik a topic, vagy mindenki motorozik ebben a szép időben?
Na ja. Mindenképpen leveszem, amúgy kb. 5 perc alatt megvan .
Amúgy ne is emlegesd, júniusban vihetem. Még egy 10-es a "közös kasszába"...amiből nem látunk semmit . De a szabály az szabály. Csak lenne már tavasz és kezdődjenek a túrák és a találkozók...
Nem bírom ki, mennem kell.
Lehet, hogy holnap be is röffentem a kis sárkányt
Kérdés, mi a hosszabb út. Nekem volt Tata-Nyíregyháza (amikor vettem), de általában Nyíregyháza-Miskolc volt több. Aztán Nyíregyháza-Budapest, azóta csak helyben tötyörgünk itt Pesten.
Elengedett kormánnyal mindig szépen megy, kivéve 20 alatt.
A "háttámlát" az első tulaj variálta rá, de azóta lekerült a kis csúfság. Egyébként igen, wartyogó fejtámla
kéne még maszekolni rá bukócsövet, csomagtartót, nyeregtáskatartót, stb. de hát erre való a tél .
Ha valaki esetleg tud olcsó nyeregtáskát, akkor feltétlenül szóljon, mert vevő vagyok rá!
Helló motorosok!
Most regeltem, nagyon jó a topic.
Én friss-és boldog- tulaja vagyok egy 2000-es évjáratú xv 125 Viragonak, amiben szerényke 7200 km mozog. Egy ilyen gépet szalonban és garázsban tartani ahelyett, hogy menne bele a km...? Na mindegy.Most kezdem egyedivé varázsolni egy kicsit a vasat, ha érdekel, teszek fel képet.
A sebességről annyit, hogy 75 kg. vagyok bőrben+sisakkal+mindennel, egyszer meghúztam a szarvát rendesen és minden gond nélkül tudott a gép 115-117 km/h-át. Semmi tuning, minden gyári, kipuf is olyan halk, hogy lopni lehetne vele járni . Légszűrő is gyári, semmi felpöckölés. 5. sebességben 35-öt bírja, gázadásra meg nem gondolkodik, hanem indul, ahogy kell.
A kuplungom nekem is kint fog, a váltó meglepően chopperes, de a nagyobb vassal rendelkezők szerint így kell lennie. A kipufogón én is töröm az agyam, de amíg nem hallottam egy ilyen fúrt verziót nem merek nekilátni.
Én nem fúrtam meg, félek, hogy csak csattogósabb lesz, öblösebb nem. Az alsó közösítő dobon azt a csavart én is ki akartam venni, de úgy bele volt rozsdálva, hogy beletört. Azt hiszem 6-os csavar, de nem tudom, mi a szerepe.
Ez a hidegen indulás szerintem természetes, hogy egy darabig emelkedik a fordulatszám.
Valamilyen fordulaton nálam is van kicsit zavaró rezonancia, de most nem tudom hol.
Igen, a holtjátékot állítod, de ha növeled, akkor beljebb kezd el fogni a kuplung. Tudtommal itt olyan lehetőség nincs, mint az MZ-nél a dekni alatt. Nekem is volt 125-ösöm is, de még a TS. Én mindenesetre megszokom így, az előírt 3-5 mm holtjátékkal.
Ez nem kezelési, hanem szervízkönyv, 291 old, nagyon részletes.
Ha kell, adj egy E-mailt. Én sem tudok angolul, de a némettől jobban elboldogulok vele. ( aszámok meg magyarul vannak benne! )
Nekem soha nem rezonált a motor ! a kuplung bajra csak annyit tudok irni,, nekem csinált ilyet amikor 10-40 repsol olajat raktam bele kb 1000 km után ki is cseréltem mert csattogott a válto , ureset se akarta venni , most is a szokásos 20-50 es castrol van benne és teljesen hibátlan minden
Igaz nekem nem kischopperem van de szoktam olvasni ezt a topicot ,és véleményezni is tudok!Szerintem rohadt jó lett!Le a kalappal!