Na ahogy látom mindenki megszabadult a kis vasaktól és 1800-as Gold Wing-re cserélte a kis Virágot
Van még itt esetleg valaki, aki nézegeti a topicot Laparon és rajtam kívül?
Ne legyen már ennyire halott, élesszük fel egy kicsit, hátha kell a tapasztalatcsere, meg aztán indul a találkozószezon, ha esetleg van, aki szívesen jár efféle rendezvényre, akár össze is lehetne dumálni. Esetleges élménybeszámolók motorozásról, képek, stb....
Na hajrá!
Írogassunk pár sort!
Persze, attól függ, mihez hasonlítjuk.
Szerintem is városi, elővárosi közlekedésre ideális, nem kell menni 600+-os gépekkel túrázni. A Simson rossz hasonlat, mert nincs hangélmény, még a Red Rose-nél se nagyon.
Nehéz ezt a kis gépet megindokolni. Nekem pl. közlekedési eszköz, de olyan, amit szeretni is tudok. Olyan, mint pl egy kis gőzmozdony modellje, de annak nincs gyakorlati haszna.
Lehet hogy praktikusabb, és ár-érték arányban jobb egy YBR, de azt nem lehet "szeretni".
Ha már itt tartunk, eljutunk oda, hogy a legpraktikusabb eszköz a robogó, de én pl. utálom, és akkor sem kellene, ha el kell ismernem, hogy az időjárásvédelme a legjobb. Mondjuk engem nem zavar a "gépészkedésnek" nevezett váltás, sőt.
Én is szeretnék egy nagyobbat (max. 350-ig, mert nem akarok autónyi kötelezőt fizetni) de ha már itt tartunk, akkor az 1000 ccm feletti vasak sokkal inkább értelmetlenek, mint ezek a "törpék"
Én sem ajánlom a viragot pláne nem egy 190cm-es embernek.Nekem xvs-em volt,talán még picit nagyobb is mint a virago és erősebb.Motorozgatni jó,de főleg városban.Pláne nem ha valaki szeret társaságban motorozni és nagyobb motorok a társak,mert nem lehet velük tartani a lépést.
Gondolom akkor hatalmas tapasztalatod lehet a 125-ös Virago nyergében ha egy ilyen hozzászólást írtál!
Nem szólom le a Simsont, de azért egy Japán motorral nem kéne egy lapon említeni, főleg, hogy a hengerszám és a motorfajta is -pláne a 4 ütem- a Virago mellett szól.
Kinézetről ne is beszéljünk!
125 virago:- Kicsi ,gyenge,(nagyon) és kiábrándító....Próbálj ki először 1et...Simson után jónak tűnik de 1hét használat után,megbánja az ember hogy inkább vett volna 70es hengerszettet a simsonra.....!
Keresgélj használtan!
Nekem egy 1100-asé van felszerelve egy kis barkáccsal, lehet, hogy pont fordítva, de szerintem így jó. annakidején 13 HUF-ot adtam érte.
Nekem ez volt a legfontosabb "extra", a többi rajta volt már.
Szerencsére még nem használtam rendeltetésszerűen menet közben, de állóhelyzetben, már megkereste az árát szerintem.
Sziasztok!
Nem tud esetleg valaki xv 125-re olcsó bukócsövet? Használt is jó, mert az a helyzet, hogy a gyári olyan 60.000 jmf-ba kerül és annyit lehet hogy nekem nem ér meg.
Valami barátibb árúra gondoltam.
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
A minap nézegettem a 125-ös Virago-t, tudnátok nekem néhány infót mondani a méreteiről? Kényelmesen el tudnék férni a közel 190 Cm-es magasságommal?
Előre is köszi a válaszokat!
Mivel én Somogyban lakok, így főleg a Kelet- MO-i meetingek az elérhetőek.
Szerintem az idei év első és talán legfontosabb állomása szerintem a győrújbaráti találkozó lesz május első hétvégéjén. Az eddigi tapasztalatok: kitűnő hangulat, jó zenekarok, jó programok, motorosbarát árak és kb 5-6000 motor plusz egy oltári király felvonulás. Ezen a site-on is vannak galériák és videók, ha érdekel tekintsd meg, szerintem a "Hárlifesztiválon" kívül ez az egyik legnagyobb esemény az országban. Csak a "Hárlin" sajnos nem látják szívesen a Japán motorral érkezőket(tapasztalat). Addig csak kisebb túrákat tervezek indításnak tavasszal, ha az idő is engedi. Egyébként még nincs fent a neten egy értelmes programajánló sem.
Széles utat!
Tisztelettel: Cs. Csaba
Én személyesen vettem át. Meg egy motoros találkozón sem voltam,ha van nyári időpontod,szívesen veszem.
Nekem egy XV 250 Viragom van.
Köszönettel: Dunai Balazs
Szia,a motorom 20-éves de nagyon jol néz ki.Majd rakok róla képet,
turát meg Erdélybe tervezek,még nem tudom mikor. Üdv