Van egy törött 250 és azt kéne felépíteni ! sérült a blokk is meg csomó cucc rajta . De olcsóbb lenne egy komplett papir nélkuli motorbol megcsinálni mint egyesével beszerezni az alkatrészeket .
És minden egyes műszakira kicseréled a komplett blokkot? vagy átütteted? Egyébként váltani akarok, a Gz azért csak kényelmesebb, előretolt lábtartó, meg szebb is. De még nem vagyok biztos benne, néztem 250-es virágót is, csak abból ugyanannyiért öregebbet kapok, és nagy fordulaton nem teszik a hangja(nem adja ki azt a szép V2-es hangot), meg nem tudom kis köbcentiből nem jobb-e az egyhengeres.
Lapar félreértetted, az eddig benne lévőnél hígabb, 20W-50 volt benne. Gondolkodtam rajta hogy kiengedem, teszek bele sűrűbbet(csak akkor lehet hogy megint gyengusz lesz), ez meg majd jó lesz a 250-esbe, persze ha egyáltalán lesz 250-es, mégiscsak fél millió, nem tudom ér-e annyit, lehet hogy valami komolyabbat kéne venni, például vízhűtéseset, az nem zörög. Egyébként nem rossz ez az olaj, mondjuk múltkor koppant olyat mikor betettem kettesbe, hogy azt hittem egyesbe van, följebb váltottam, azt meg alig akart kigyorsulni utassal körforgalomból.
Ja és az enyémen nincs autómata feszítő, egy csavart kell kilazítani, majd visszahúzni, ja és nálam a süvítő hang akkor jön elő ha megfeszítem, tehát szerintem az nem baj.
Nem komplett motor kéne , nem cserélek blokkot ameddig ez beindul ! Vezérműláncot 50 000-nél már illő ! szerelővel ugyan ezt beszéltük milyen olaj 10w40 vagy 20w50 szerinte 20w50 eladásra csörgös motornál jo( ennél a kis köbcentinél) ! DE most nekem 10w40 van benn ráadásul repsol mert az volt akciós , de nem várom meg az 5000 ret mert nagyon szar vele a kuplungom meg csattog a váltom ! A viragomnak a vezérműlánc hangja nem volt feltűnő egy kis süvítő hang volt
A 10W-50 nem hígabb a 10W-40 től, de jobban bírja a magas hőmérsékletet.
A vezérműláncot akkor kell cserélni, mikor már az automata feszítő nem feszít tovább, és csörög. Hogy milyen a hangja, azt szerencsére nem tudom, szakival hallgattasd meg.
Bár az se jelent sokat, nekem a márkaszervízben nem tudták egy "ketyegő"hangról, hogy szelephézag, vagy vezérműlánc. (végül egyik sem volt)
sziasztok,
virago 125-höz lenne szükségem gyíjtás központi egységre (digitális) kis doboz az ülés alatt.
kérem, ha tudtok segíteni, írjatok!
köszi előre is
felleg
Sziasztok!
Kicseréltem a mocimban az olajat 20W50-ről 10w50-re. Most kopog de szerintem jobban megy, 50 000 km van benne. Lehet valami baja a hígabb olajtól?(gyári ajánlás 10W40) Remélem nem más okból kopog, szeretném egy darabban eladni, 250 Gz lesz az utód valószínű. Vezérműláncot milyen sűrűn szoktak cserélni?
Szia!
Köszia segítséget.Végülis Áprilia classik 50cm3 lett a vásárlásból.Ha nem a saját szememmel látom,nem hiszem el hogy vígan megy 100at,de 80-90kmes sebességgel 5.ben simán lehet utazni vele.Nincs megbuherálva,gyári állapotban van,és a könyve szerint is 50cm3.
hello
a red rose csak akkor megy 100 at ha 125 ccm .. az 50 es mint egy simson ugyan az és jó esetbe 70 a vége . A gyújtásra kell odafigyelni meg 20 000 km folott már a kereskedok nem szokták bevenni ! De az 50 2t között a legjobb választás ha choppert akarsz .
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Aprilia red rose classic motort,50 cm3.
és a véleményetekre lennék kíváncsi,főleg ha valakinek netán van,vagy volt ilyen. Pl. igaz-e hogy gond nélkül szépen megy 90-100at? Ja és motorikusan mennyire megbízható? Előre is köszi.
Van egy 98-as Virago 125 XV motorkám. Németországból behozott, ahol a tulaj fojtást rakatott bele a gyerek miatt, és így a sebessége max. 85 km/h, ott rángatni kezd. Beszéltem egy ürgével erről a szakszervizben. Úgy vettem észre, hogy nem tudja milyen megoldás lehet, mivel fél óra alatt mindenről beszélt hogy mi mindent lehet csinálni, hogy egy motor gyorsabb legyen, kivéve erről. Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy ezt miképp oldják meg! Valami általános vagy valami spec. módszer?
Most olvastam vissza hogy kinek mennyit megy a motorja én épp mostanság raktam fel az orát mert szerelésre szorult . és sik uton a motor viszi a 100 at de a 90 a stabil dombnak folfelé 85 re vissza esik de azt tartja, eddig nekem se ment ennyire de volt szerelonél és szelepet állított meg a karbin hangolt valamit és a motor hidegbe is pocre,, 3. ba kipörgettem (versenyzésközbe) 85 ig uveghangon . ( oldaltáskákkal meg 120 kiloval )
Sziasztok!
Nem tudom hallotátok-e már?
Jótékonysági túrát szervezek CSÍKSZEREDÁBA július hónapban.
Lehet jönni motorral, autóval, a lényeg, hogy sokan legyünk. Vagyunk már jópáran, de még nem elegen.
Akinek felkeltette az érdeklődését kérem írjon nekem a motorostura@citromail.hu-ra, és én elküldöm részére a részletes túra leírást.
Várom leveleiteket!
Üdv:Manóbácsi
láncot a motorvárosba vettem (pesti bolt) rk-t o ringeset 17 ért és szerintem az is fasza 60 000 km nél még a gyári fogaskerék van hátul mostanába majd cserére szorul........a vezérlánc zajos volt . azt hiszem csak a láncot cserélte a szerelő ..És helyesbítenék 12 lóerő a virago !hamár minden paci számít !
Én az Esjot lánckereket vettem, egy pesti cég forgalmazza (tán Mérai-Dobra?) Volt, aki panaszkodott rá, nekem jó. Azért kellett onnan, mert 12 fogast csak ők forgalmaznak. A gyárit bárhol megkapod, 6-8, és 2-3 ezer között.
Lánc: nekem 2 éve egyszerű RK van (nem "o" gyűrűs) Kemény 6000 Ft volt. Az "o" gyűrűs biztosan tartósabb, de nem annyival, amennyivel drágább (3-szorosa) És nagyobb az ellenállása. 11 pacinál pedig minden patkó számít!
Kösz a segítséget. Hát nem tudom szerintem az enyémet még 90-ben tették bele, és szó szerint szétmállott , most vettem egy ív légszűrőszivacsot motorosboltban, abból ragasztottam pisztolyos ragasztóval, nagyon király lett (a gyári 5000 lett volna ez meg 500), mire leméregetttem a gyárit addigra ki is szakadt. Néztem a motor szerelési útmutatójában, franciául nem tudok (így tudtam letölteni), de ott valami 80W-90-et írnak , lehet hogy ilyen sűrű olajjal kell olajozni? Magyrul hikomollal?
Ja és az enyémen nincs autómata feszítő, egy csavart kell kilazítani, majd visszahúzni, ja és nálam a süvítő hang akkor jön elő ha megfeszítem, tehát szerintem az nem baj.
Gépet váltasz, vagy 250-es blokkot akarsz tenni a kis sárkányba?
Nekem már megfordult a fejemben, a váz tök ugyanaz.
A vezérműláncot akkor kell cserélni, mikor már az automata feszítő nem feszít tovább, és csörög. Hogy milyen a hangja, azt szerencsére nem tudom, szakival hallgattasd meg.
Bár az se jelent sokat, nekem a márkaszervízben nem tudták egy "ketyegő"hangról, hogy szelephézag, vagy vezérműlánc. (végül egyik sem volt)
virago 125-höz lenne szükségem gyíjtás központi egységre (digitális) kis doboz az ülés alatt.
kérem, ha tudtok segíteni, írjatok!
köszi előre is
felleg
Kicseréltem a mocimban az olajat 20W50-ről 10w50-re. Most kopog de szerintem jobban megy, 50 000 km van benne. Lehet valami baja a hígabb olajtól?(gyári ajánlás 10W40) Remélem nem más okból kopog, szeretném egy darabban eladni, 250 Gz lesz az utód valószínű. Vezérműláncot milyen sűrűn szoktak cserélni?
papírok nélküli 250-es virago-ra lenne szükségem kedvező áron . Ha tud valaki segíteni megköszönném.
Köszia segítséget.Végülis Áprilia classik 50cm3 lett a vásárlásból.Ha nem a saját szememmel látom,nem hiszem el hogy vígan megy 100at,de 80-90kmes sebességgel 5.ben simán lehet utazni vele.Nincs megbuherálva,gyári állapotban van,és a könyve szerint is 50cm3.
a red rose csak akkor megy 100 at ha 125 ccm .. az 50 es mint egy simson ugyan az és jó esetbe 70 a vége . A gyújtásra kell odafigyelni meg 20 000 km folott már a kereskedok nem szokták bevenni ! De az 50 2t között a legjobb választás ha choppert akarsz .
Szeretnék vásárolni egy Aprilia red rose classic motort,50 cm3.
és a véleményetekre lennék kíváncsi,főleg ha valakinek netán van,vagy volt ilyen. Pl. igaz-e hogy gond nélkül szépen megy 90-100at? Ja és motorikusan mennyire megbízható? Előre is köszi.
Még nem is hallottam ilyenről hiszen a gyári fogaskerékkel 90-95 megy a virago és az már jónak számít ..
Van egy 98-as Virago 125 XV motorkám. Németországból behozott, ahol a tulaj fojtást rakatott bele a gyerek miatt, és így a sebessége max. 85 km/h, ott rángatni kezd. Beszéltem egy ürgével erről a szakszervizben. Úgy vettem észre, hogy nem tudja milyen megoldás lehet, mivel fél óra alatt mindenről beszélt hogy mi mindent lehet csinálni, hogy egy motor gyorsabb legyen, kivéve erről. Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy ezt miképp oldják meg! Valami általános vagy valami spec. módszer?
üdv.
Nem tudom hallotátok-e már?
Jótékonysági túrát szervezek CSÍKSZEREDÁBA július hónapban.
Lehet jönni motorral, autóval, a lényeg, hogy sokan legyünk. Vagyunk már jópáran, de még nem elegen.
Akinek felkeltette az érdeklődését kérem írjon nekem a motorostura@citromail.hu-ra, és én elküldöm részére a részletes túra leírást.
Várom leveleiteket!
Üdv:Manóbácsi
Lánc: nekem 2 éve egyszerű RK van (nem "o" gyűrűs) Kemény 6000 Ft volt. Az "o" gyűrűs biztosan tartósabb, de nem annyival, amennyivel drágább (3-szorosa) És nagyobb az ellenállása. 11 pacinál pedig minden patkó számít!
Ezeket is lánckerékkel együtt kellett, ugye?