Üdv! Nem tudom milyen mocira gondoltál, de Suzukinál típushiba a membrán kilyukadása, 25000 ft az új, mondjuk ha megragasztod akkor is elmegy évekig, max nem megy annyira. Hengerfejben a vezérműtengely siklócsapágya hajlamos még kopásra, az meg nem javítható, de ettől szintén elmegy évekig, max kicsit zajos, de bukó alatt nem hallani, mondjuk az enyémmel valószínű kevés olajjal mentek, akkor is kevés volt benn mikor vettem, meg korom fekete volt. Ja és ha tolod neki rendesen, akkor nem tolnak le , talán , pirosnál ki tudsz ugrani, de ha az autós is tolja neki, akkor nem biztos.
Azt nem tudom, mi szokott tönkremenni. A lánc-lánckerék, mint minden motornál.
Ha típushibára gondoltál, akkor nem hallottam ilyet. Csak szokványos dolgokat cseréltem, olajszűrő, fékbetét, gumi, gyertya. Hibája eddig csak egy volt, a hátsó index vezetékét kikoptatta a kerék 2 személlyel a sárvédőben. Ez is csak azért volt, mert a táskatartó miatt az előző tulaj áthelyezte az indexeket, és nem volt elég figyelmes.
Szerintem alaposan nézd meg a képeket a gyári mocikról, vagy ha van kiválasztottad, akkor kérdezz, mert szerintem ritka (pláne ilyen kicsiben) hogy csak passzióból építenek át egy motort, az átépítettek, átfestettek nagy valószínűséggel töröttek voltak többé-kevésbé.
Egyébként meg ugyanazt kell megnézni, mint a speednél, ha érdekel, van egy hosszú, innen-onnan gyűjtött listám arról, mit érdemes használt motornál megnézegetni, ha kell átküldöm mailban.
át szeretnék térni a speed-ről a chopperek világába...
tudnátok segiteni hogy mire kell figyelni egy ilyen 125-250 ccm-es chopper vételénél?
márkákrol és tipusokrol tudnátok okítani egy kicsit?
Figyelem keresek 300e HuF értékben eladó használt choppert elsősorban 125 v. 250es Yamaha virago érdekelne de bármilyen chopper jöhet , egy Barátomnak kellene ha tudtok valamit szóljatok légyszíves előre is köszi!
Érdeklődni:06-20-2500-956
Most?
szinte minden punnyad, még az olyan topicok is, amit 2-3 nap kihagyás után alig győzök végigolvasni.
Majd a tavasz közeledtével, ahogy erősödnek az elvonási tünetek.
Hát igen, csajoknak nagyon szép gép. A burbon-vörös metál szine a napon sokkal szebb, csillogóbb mint a képen. Motosos, járókelő egyaránt megnézi. De csak jókötésű csajnak javaslom. Állóhelyben "elhagyja magát", nehezen irányítható, tolható. (160 kg) Nem fordulékony. A középsztenderre pedig kifejezetten nehéz felállítani. De ha megindul, akkor minden szép és jó. Kanyarban a lábtartók hamar földet fognak. Igazi öreguras gép. Viszont így ahogy látod, (hátsó doboz nélkül) kevesebb mint 500 az új ára!
Dagadt
Szevasztok!
Most leltem rátok. Nekem egy retteget/megvetett, de gyönyörű kínai 250-es cruiserem van. A gép a Suzuki kínai gyárában készült, (Jinan QingQi) ott ahol a GZ250-esek, csak a Honda CA (CMX) 250 Rebel 1996-99 közt Dél-Amerikának és Ausztráliának gyártott blokkja van benne. 7500 km-t mentem vele, 2 lazult csavar, egy levált kuplung-bowden dió az eredmény. Utazója 90-100, vége 115-130.
Ha valaki csak a természetet szereti nyeregből élvezni, annak megteszi ez a géposztály. Én az asszonnyal (szumma 190 kg!) kettesben is elegendőnek érzem ezt, különösen ha a költség-különbözetre gondolok!
Látom Rebeles van itt, az Ő tapasztalataira leszek igen kiváncsi.
Minden jót nektek!
Szeva!
Kösz, tényleg elég jó állapotban van a gép, korához képest főleg(90-es), örültem, hogy ilyet találtam, de elég sokat szépítgettem(polír). Hát én is néztem Honda cm-et, csak az össze volt verve, igénytelen volt. Ez meg szét volt kopva, ez van. De úgyhallottam, hogy a Hondához méregdrága az alkatrész, meg ugye ott duplán van. Hát nem tom, azért maradjunk a choppernél, legalábbis igyekszem azzá tenni.
Legalább életben tartod a topicot.
Én nem tudom elképzelni, hogy úgy tudjak tanyázni, hogy a motornak semmi baja nem legyen, pedig van bukócsövem is. Azért itt- ott karcolódna.
Csővi all,hosszú hallgatás után újra ittvagyok hogy osszamaz észt:D
Jó kis szezon volt,kikéve azt az egy momentumot amikor elhasaltam a shadowwal:S
Hideg már az aszfalt ráadásul az ívet is elbasztam aztán eltt egy light csúszás,motornak semmi baja,gazdinak meg a térde fáj de túléltük!
AMúgy a Suzuki témához hozzászólva,sztem kicsit magas az a kék szépség csopinak.De mindenkép szép állapotban van,nézd meg az én Cmemet vagy keress a neten Honda CM 125ösöket hasonló motor csak 2hengesres picit jobban lépcsős az ülése és csöppet alacsonyabb de ugyanez a forma,meglátod ugy mennyivel jobban adja a choper feelinget:)
Jóbaz jó hosszú lett:D hibákért szorri:D
csácsá
köszi : )
megéri kischoppert venni vagy várjak még másfél évet és akkor marad a nagyoci... ?