Ha ezek becsődölnek, akkor lehet még háztartási boltban kapható egyszerű trisóval is mosni.
( Engem óva intettek tőle, hogy mar, meg kilyukasztja: amikor a két éves autón olaj került a hűtőbe, én azzal mostam ki. Elmentem 200 km-t vele trisós vízzel és leengedtem. Frankón kitisztította. )
Semmi baj - nem kötelező a jobbat megvenni.
Egyébként jó az ár amit ajánlottak: az a betét több mint 15ezer Ft listaáron, a 2 pár.
( Félreértés ne legyen: nem szar a Ferrodo szinter - amíg azzal jártam, én se mondtam rá semmi rosszat. De most lecseréltem a tesztben látható Brembora: többet nem is lesz benne más
Sajnos pontosan nem tudom . Rozsdás a vizkör. a blokk amit vettem 2-3 évet állhatott és most ugy érzem meleg a blokk . Előtte kimostam mielőtt betettem egy csomó rozsda jött ki . Ezt szeretném kipucolni belőle . remélem a hütőm nem dugult bár az egész meleg csak nem
Kedves márkatársak, barátok!
Szeretnék tiszteletbeli ZZR tagságot kérni Rammstein, Bituman, Coyote, és még pár társunk mellé.
A hétvégén, míg ti tátrában voltatok, én sem tétlenkedtem, és megtaláltam álmaim motorját, amit ma Haza is hoztam a balatonról.
2002-ben látta meg a napvilágot, azóta keveset szaladt, de most már az én ápolásom alá került egy ZX-6-os álommotor!
A ZZR-t még látni fogjátok!
Az akku tökéletes feltöltéséhez szükséges cellafeszültség 2,4V. Ezt figyelembevéve a töltőfeszültség 6x2,4=14,4V. Efölött már túltöltésről beszélünk. Ha a töltőfeszültség értéke eléri a 2,6-2,7V/cella értéket, ez a lemezek károsodásához vezet. Az akku tönkremeneteléhez vezethet a mélykisütés is, ennek értéke 1,75V/cella alatt van 20 C°-on mérve. A normál árammal terhelt, 100% töltöttségű akku cellafeszültsége 2,1 V (12,6V).
Én Brembót használok 3000km-e és csak azt bánom hogy nem korábban. Pár helyzetben már elég rendesen bizonyított, szerintem nem árt ha bajban is számíthatsz a fékre...
Kimértük a töltést. Alapjárat környékén, 4-5.000 ig tölt a legtöbbet, néha felmegy 14 fölé, láttam 15öt is. Magas fordulaton 14 környékén marad. Autóvillamosságis az akivel csináltam, véleménye szerint ennyitől nem kellene megsülnie az aksinak. Bekérdezek a motorszerelésbe is, hátha tudnak valami okosat mondani. Mennyivel kell túltöltenie, hogy igy megsüljön? Veszek majd egy feszültségmérőt, ami majd méri mente közben
( Engem óva intettek tőle, hogy mar, meg kilyukasztja: amikor a két éves autón olaj került a hűtőbe, én azzal mostam ki. Elmentem 200 km-t vele trisós vízzel és leengedtem. Frankón kitisztította. )