Ok, megvan az alsó limit. Innentől meg lesz tartva - ez már fix.
Szelidi - tó , szept. 5 , ZZR - szezonzáró :
Étkezés helyben - Pizza 0.3 négyzetméter pizza / 3 fő
8-as/62-esről : (fehérvár, 11 óra)
- Tibizzr
- &rash - Lehet nem egyedül, és akkor felszolgálók sem kellenek
- RamAir
6-os/M6-os (OMV kút, fél 12)
- Bituman - Pizzzzaaaaa
- Kutya. - (pizza)
Pest/környéke Érd 11 óra:
- Ramm.. (csakhogy legyen 1 motorkerékpár is ottan) pidza..most is
- Peeter +2 fő (pizza)
- kicsizolika (most pizzára gondolok, de mi van, ha ott mégis vmi menüfélét ennék?)
Solt - Mol Kút - 12h:
-Coyot+Heni(pizza) most be fog indulni
+AYAmaha (pidza) így jó Kutty ?
+ Lacibá+né Suzuki
Szió Peet! Bocsi most volt ídőm írni mindig ez a motorozás szabin vagyok és ki is használom. nemvoltam sajna Lime-n péntek és az nekem meló sajna...... Láttam ám a képeket és biztos nagyon tutter volt....
Előbb mérj rá az akksira - álló motornál, járó motornál, járó motornál reflektorral.
Ha állónál 12v alatt van, vagy járónál 13 alatt akkor valami döglött a rendszerben (jellemzően az akksi)
Ezt hallgassátok mi a bánatot csinált ma velem a zizi: Reggel indit simán, melegitem, utána szivató vissza, kisgázzal indultam stb és lefulladt, utána viszonylag sokáig kellett inditózni. Meló után - 7 órával később - szivató rá, inditózás, indul de trükkös, van hogy a kuplungra reagál, van hogy akkor röffen be, amikor elengedem az öninditót. Szivató óvatlan visszatolása miatt leáll, köszörüléssel indul, de gázadásra... eddig indult alap gázállásnál. Megálltam 12km-el később, sokáig kellett köszörülni, már az akksit is gyengének éreztem, megjegyzem alapjáraton gurultam pár száz métert. Miután beindult, pörgettem a benzinkútig ~ 1km - utána már féltem h beégek inditásnál. Nos, ekkor meg simán röffent. Itthon megintcsak kétszer ráinditottam, és simán beindult, de szintén nem kiméltem a gázt kisfalumban
Valami diagnózis? Apám szerint a szénkeféket kellene megkukkantani az öninditóban. Én még szétszedném az öninditó kapcsolóját is.
Szasztok!
A jövőhét szombati túrával kapcsolatban kérdezném a nagyérdemű résztvevőket, hogy nem lenne e gond, ha két cimborám is velünk tartani a Szelidi tóra.
Egy Yamaha TDm 900-assal és egy BMW Rt 1150-essel.
Nem száguldozós típusok, hanem "faterok motoron" a jellemző rájuk.
Jöhetnének?
Nézz rá a hátsó rugóstagra is, ez nem érhet le alap esetben.
Valószínüleg elgyengült, vagy nincs eléggé előfeszítve (ahogy nekem sem volt!) a rugóstag.
Bazz, télleg a szúrófények Megrovás jogos kérek engedélyt laposkúszásban meghunyászkodásra eltávozni
megmondom őszíntén annyira koncentráltam a vasúti átjárón történő szabályos áthaladásra, (40km/h, jobbra balra körülnéz megaf@szom) hogy csak a kék bukó meg a cordura ruha tűnt fel, a motort meg sem néztem...
Köszönöm szépen a gyors választ!
Szerencsére csak az utca végére kellett elmennem érte, szal ismertem az előző tulajt és így sztem a kötelező szezon cseréket meghagyom tavaszra
A kipufogó télleg elég rossz helyen van elvezetve, és az előző tulaj 2személlyel egy körforgóban odaverte és így sztem mihamarabb el kezd majd rozsdásodni!
A többi típusban is úgy van megoldva a kipufogó, hogy a dob és a leömlők között van egy kb 20centis összekötő cső?
Szóval simán dobot nem tod cserélni, ahhoz kell az összekötő csövet is cserélni!
a plexiről ítélve túrás/igényes gazdája volt, szép a motor.
Amit azonnal: olaj, olajszűrő csere, légszűrő tisztítás (ha kell, akkor csere), akksi állapota (ha nagyon fos, akkor csere - mielőtt megeszi a fesz.szabályzót is) , hátsó gumi menesztő állapota (lánckerék mögött) , kipufogó alsó összekötő csöveinek állapota ( 93 előtti modelleknél hajlamos a korrózióra)
Egyébként típushibája nincs - ha odafigyelsz az állapotára, sok örömöd lesz benne ! Üdvözlünk a Zizzentek között
Aki együtt izgul velem, ( az együtt izgulók száma = a forumot olvasók számával ugye? ) hogy milyen új tüneteket produkál a kis Zizi itt egy kis update a tegnapi körök után... ( lehet egyébként motorhipohinder vagyok )
Na, a váltó olyan amilyen majd kiderül mi lesz véle
Viszont, a zörgés sajnos egyre inkább úgy tűnik az első futóműből jön. Megrángattam, nincs holtjáték, viszont az első féket húzogatva rázkódó út nélkül is előcsalogattam a hangot. Nekem úgy tűnik, a telóknak van némi holtjátéka de csak terhelten, azt láttam ( lehet nem szakszerű a megfogalmazás ) hogy a telószár mozog picit előre hátra mozgatáskor a telóházban... hát ez a helyzet
Kutya.!
láthattalak tegnap fél 5 körül Dunából Fehérvárra tartva, Fehérvár előtt a vasúti átjáróban? Arra gurultunk szép nagy T betűvel a hátunkon, intettem is...
Most vettem egy használt 1993 Kawasaki ZZR500-ast, sztem egész jó állapotban van!
Tudnátok róla véleményt, tapasztalatot mondani?
Mi az amire nagyon oda kell figyelni és ami gyakrabban kopik, mint a többi motoroknál?
Amiket árulnak, abból egyiket se tényleg vegyél egy 17-es cibere kereket... egyrészt SOKKAL jobban irányítható lesz a 120-70-17 -tel, másrészt most vettem 16ropiért Pirelli Diablo Strada-t ebben a méretben ( 39 a listaára )
Szóval kerékcsere...
( ha mindenáron 16-os, akkor vegyél olyat, mint amit tőlem kaptál a szuzira : 220471193296 , 50 font. ajándék )
A szelidi tavas közös gurulásra remélem el tudsz jönni! Már szerintem nem csak én ismernélek meg szívesen!
csatlakoznék, csatlakoznék!
Ok, megvan az alsó limit. Innentől meg lesz tartva - ez már fix.
Szelidi - tó , szept. 5 , ZZR - szezonzáró :
Étkezés helyben - Pizza 0.3 négyzetméter pizza / 3 fő
8-as/62-esről : (fehérvár, 11 óra)
- Tibizzr
- &rash - Lehet nem egyedül, és akkor felszolgálók sem kellenek
- RamAir
6-os/M6-os (OMV kút, fél 12)
- Bituman - Pizzzzaaaaa
- Kutya. - (pizza)
Pest/környéke Érd 11 óra:
- Ramm.. (csakhogy legyen 1 motorkerékpár is ottan) pidza..most is
- Peeter +2 fő (pizza)
- kicsizolika (most pizzára gondolok, de mi van, ha ott mégis vmi menüfélét ennék?)
Solt - Mol Kút - 12h:
-Coyot+Heni(pizza) most be fog indulni
+AYAmaha (pidza) így jó Kutty ?
+ Lacibá+né Suzuki
Ok, megvan az alsó limit. Innentől meg lesz tartva - ez már fix.
Szelidi - tó , szept. 5 , ZZR - szezonzáró :
Étkezés helyben - Pizza 0.3 négyzetméter pizza / 3 fő
8-as/62-esről : (fehérvár, 11 óra)
- Tibizzr
- &rash - Lehet nem egyedül, és akkor felszolgálók sem kellenek
- RamAir
6-os/M6-os (OMV kút, fél 12)
- Bituman - Pizzzzaaaaa
- Kutya. - (pizza)
Pest/környéke Érd 11 óra:
- Ramm.. (csakhogy legyen 1 motorkerékpár is ottan) pidza..most is
- Peeter +2 fő (pizza)
Solt - Mol Kút - 12h:
-Coyot+Heni(pizza) most be fog indulni
+AYAmaha (pidza) így jó Kutty ?
+ Lacibá+né Suzuki
Jó arcok, attól nem kell félni. Ha meg nem tetszene a társaságnak, akkor vállalok egy bőrruhás fürdést a tóban!
Ők is Pizzát ennének.
Ha állónál 12v alatt van, vagy járónál 13 alatt akkor valami döglött a rendszerben (jellemzően az akksi)
Ha ez ok, akkor önindító.
Valami diagnózis? Apám szerint a szénkeféket kellene megkukkantani az öninditóban. Én még szétszedném az öninditó kapcsolóját is.
Ha jó arcok, jöhetnek. ( ha nem azok , Téged verünk orrba - helyettük )
A jövőhét szombati túrával kapcsolatban kérdezném a nagyérdemű résztvevőket, hogy nem lenne e gond, ha két cimborám is velünk tartani a Szelidi tóra.
Egy Yamaha TDm 900-assal és egy BMW Rt 1150-essel.
Nem száguldozós típusok, hanem "faterok motoron" a jellemző rájuk.
Jöhetnének?
Azt hiszem a honlapodnak sok hasznát fogom venni
Valószínüleg elgyengült, vagy nincs eléggé előfeszítve (ahogy nekem sem volt!) a rugóstag.
Remélem látszik a képen
megmondom őszíntén annyira koncentráltam a vasúti átjárón történő szabályos áthaladásra, (40km/h, jobbra balra körülnéz megaf@szom) hogy csak a kék bukó meg a cordura ruha tűnt fel, a motort meg sem néztem...
Szerencsére csak az utca végére kellett elmennem érte, szal ismertem az előző tulajt és így sztem a kötelező szezon cseréket meghagyom tavaszra
A kipufogó télleg elég rossz helyen van elvezetve, és az előző tulaj 2személlyel egy körforgóban odaverte és így sztem mihamarabb el kezd majd rozsdásodni!
A többi típusban is úgy van megoldva a kipufogó, hogy a dob és a leömlők között van egy kb 20centis összekötő cső?
Szóval simán dobot nem tod cserélni, ahhoz kell az összekötő csövet is cserélni!
Szép a masina! Üdv a Ziziklubban!
Egyébként pedig megrovásban részesülsz , összekevered a dobozos-szúrófényes vezérgépet holmi "utcai" ZZR-el
a plexiről ítélve túrás/igényes gazdája volt, szép a motor.
Amit azonnal: olaj, olajszűrő csere, légszűrő tisztítás (ha kell, akkor csere), akksi állapota (ha nagyon fos, akkor csere - mielőtt megeszi a fesz.szabályzót is) , hátsó gumi menesztő állapota (lánckerék mögött) , kipufogó alsó összekötő csöveinek állapota ( 93 előtti modelleknél hajlamos a korrózióra)
Egyébként típushibája nincs - ha odafigyelsz az állapotára, sok örömöd lesz benne ! Üdvözlünk a Zizzentek között
Aki együtt izgul velem, ( az együtt izgulók száma = a forumot olvasók számával ugye? ) hogy milyen új tüneteket produkál a kis Zizi itt egy kis update a tegnapi körök után... ( lehet egyébként motorhipohinder vagyok )
Na, a váltó olyan amilyen majd kiderül mi lesz véle
Viszont, a zörgés sajnos egyre inkább úgy tűnik az első futóműből jön. Megrángattam, nincs holtjáték, viszont az első féket húzogatva rázkódó út nélkül is előcsalogattam a hangot. Nekem úgy tűnik, a telóknak van némi holtjátéka de csak terhelten, azt láttam ( lehet nem szakszerű a megfogalmazás ) hogy a telószár mozog picit előre hátra mozgatáskor a telóházban... hát ez a helyzet
Kutya.!
láthattalak tegnap fél 5 körül Dunából Fehérvárra tartva, Fehérvár előtt a vasúti átjáróban? Arra gurultunk szép nagy T betűvel a hátunkon, intettem is...
Most vettem egy használt 1993 Kawasaki ZZR500-ast, sztem egész jó állapotban van!
Tudnátok róla véleményt, tapasztalatot mondani?
Mi az amire nagyon oda kell figyelni és ami gyakrabban kopik, mint a többi motoroknál?
Szóval kerékcsere...
( ha mindenáron 16-os, akkor vegyél olyat, mint amit tőlem kaptál a szuzira : 220471193296 , 50 font. ajándék )