Azt nem jrtam, hogy a tervezok nem gondoltak vegig, de nem tetszik. Kiprobalnam, de ha lenne ennyi penzem, amennyit valoszinusitek, tuti nem ez lenne a megvasarolt.
Kawa ZZR-X (2004)
Így képzeli el a Kawasaki a jövő nagysebességű túramotorját. A konstrukció lehetővé teszi, hogy a vezető ? céljának és igényeinek megfelelően ? változtassa a jármű jellegét és az ülés helyzetét. A kerékkoszorúhoz rögzített kúpos féktárcsa megfelelő hűtést kap, s a változtatható állású terelőmezek pedig a sebességtől függően optimális védelmet nyújtanak a menetszél ellen. További jellegzetes tartozékok: a burkolatba épített hangtompító, s az ülés előtt elhelyezett nagyvonalúan méretezett tárolótér. A kompakt módon szerelt kardánmeghajtás mögötti egyoldali kerékfelfüggesztés a sportos túramotorok funkcióit összekapcsolja a szupersportgépek agresszív vonalvezetésével. Ezzel együtt: az új koncepciót szemléltető modell jelenlegi formájában biztosan nem kerül sorozatgyártásra.
Két észrevételem van, a zöld az jó, nekem is ilyen színű, na de a felnicsík színe az böki a szemem, valamint ezen a motoron a doboztartó olyan idegenül mutat.
Az akkor három észrevétel, vagy a szín méltatása az annak számít?
Igen , ez egy fordított bejegyzés volt , amit ide másoltam ! De volt 84-es GPZ900R-em a világ első nindzsája , meg a legelső 89-es ZXR 750 H1 , és 91-es és 93-as ZZR1100-am is ! 🤫
A 90-es évek kezdetével a Kawasaki elindította a ZX-11-et, ami ismét egy gyártású motor végsebességén 176 km/h-ra emelte a lécet. A 90-es években a gyártók igyekeztek egymást „egymásra” törekedni a lehető leggyorsabb motorkerékpár megalkotásában, a nindzsa pedig finom stílusosan vágta bele az évtized csatáját.
A nindzsa története - https://i.mtr.cool/isvthuvlla
Szia. Van akinek jelent van akinek nem. Nekem nem :) Így jó diszcsomag nélkül is. :) Meló ,gyerekek.. most más a fontos. De azért pünkösdre egy Horvát D8 is befigyel 4 napban.
Hali. Rég hallottam felőled. Remélem a munka nem megy a motorozás rovására.
Sejtettem hogy ilyesmi turpisság lehet a dolog mögött😃 akkor jó oda az olcsóbb szinezésmentes is, vagy jelent pár lóeröt?
Így képzeli el a Kawasaki a jövő nagysebességű túramotorját. A konstrukció lehetővé teszi, hogy a vezető ? céljának és igényeinek megfelelően ? változtassa a jármű jellegét és az ülés helyzetét. A kerékkoszorúhoz rögzített kúpos féktárcsa megfelelő hűtést kap, s a változtatható állású terelőmezek pedig a sebességtől függően optimális védelmet nyújtanak a menetszél ellen. További jellegzetes tartozékok: a burkolatba épített hangtompító, s az ülés előtt elhelyezett nagyvonalúan méretezett tárolótér. A kompakt módon szerelt kardánmeghajtás mögötti egyoldali kerékfelfüggesztés a sportos túramotorok funkcióit összekapcsolja a szupersportgépek agresszív vonalvezetésével. Ezzel együtt: az új koncepciót szemléltető modell jelenlegi formájában biztosan nem kerül sorozatgyártásra.
Az akkor három észrevétel, vagy a szín méltatása az annak számít?
Másfelől GPz900R (1984), GPz600R (1985), ZX10 "Tomcat" (1988), ZXR-7 (1989) és utána jött csak a ZX-11.
A nindzsa története - https://i.mtr.cool/isvthuvlla
Sejtettem hogy ilyesmi turpisság lehet a dolog mögött😃 akkor jó oda az olcsóbb szinezésmentes is, vagy jelent pár lóeröt?