Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, ezek az árak még itthoni áfát vagy szállítási költséget nem láttak :D
A ducatiba a gyári betét szintén brembo nyeregbe a három szett vmi 150 ezer lett volna. Blackiex segitségével ugyanazt a minőséget brembo betétből kicsit több mint feléből kihoztam. Ezuton is köszönet.
Ja, aztán a hangfalvédelem reléjén meg pár, 2-3-4 mm2 felületen megy át a dinamika.
Te hiszel ebben?
De hol van az leirva hogy a majmot a legdrágább boltbol kell etetni banánnal?
Nekem mondod ? Szerintem is ! De tudod , ha majom kell ? ...
Ezt spec tudom mert ennyiett volna nekem is ha azt választom. Illetve kicsit több valami 120 ezer körűl per darab plusz betétek.
Akkor az sok.
Tárcsa tuti nem volt a képletben, 260 euró egy OEM tárcsa ZG/ZX14-hez.
Még Japánból is 41 ezer Yen (96 eFt) darabja.
Csak a betétek , meg két kipuffogó aszbesztgyűrű , meg 2db betéttartó csapszeg ! 🤔
Én is neked. Elhiheted hogy nekem fontosabb a fasza fék mint a magyarországi utakon járkálóknak.
És még csak le se akarlak beszélni csak ez már inkább bogár😄
Értem , hiszek neked , biztos úgy van ! 🤨
Milyen készlet? Két tárcsa két betét garnitura? Mer akkor kurva olcsó. Ha meg csak betét akkor kurvadrága.
Gondoltam🤣
Akinek a függönye is kawasakis és csak kawasaki olajjal működik az zzr annak minden más szar😀
Olyan ez mint audiophileknél a visszafelésodrott aranyozott hangkábel😄
Én ugyan nem győr balaton körbeguruláson napos időben próbáltam hanem dolomitok lejtőin akár szakadó esőben is, de kétujjal akkor és ott fogott ahol a nissined😃
Hét-nyolcezerrel több nyergenként az OEM Parts-tól a gyári (27e/nyereg), mint a Ferodo szinter.
Nissin cikkszám alapján 56 euró per nyereg az olaszoktól (plusz szállítás).
EBC-ből 19 az utcai szinter, 30 a pályanapos, 35 a verseny.

Lehet válogatni, kinek mi tetszik :D
EBC betétek voltak benne , egy határ fos a Nissinekhez képest ! 130e Ft volt a készlet komplettan ! 😉
De ha kawasakist emészt a szemed akkot az kell, ha japánbol févalatt hajózzák is, mert attól erősebb gyorsabb szebb😀
Nekem most ebc van mert igy is kétkilo felett voltak a tárcsák a gyáriból meg egy lett volna annyi. És nem lett rosszabb a fék.
Hát nem sokáig tart ha rá keresel
Szóval jobban fog mint a gyári Nissinek , és még a tárcsát is kímélik ! Na , ilyenek kellenének nekem ! 😉
Brembo nak vannak gyári specifikus is meg amilyet épp akarsz attól függően mire használod a motort.
Melyik az ? Szerinted !
Van.....sőt jobb is van....
Nem én raktam bele , én csak a gyárit , még az 1100-ba is gyári volt !
EBC volt benne !
Így van ez mindennel, kérem szépen.

Mit használtál ezelőtt?