Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Mézegetem a kipufókat a motoromra. Keresgélés közben erre akadtam. Azt szeretném kérdezni, h mit tud ez a cucc? Esetleg van vmi tapasztalata valakinek?

https://m.ebay.com/itm/TWO-BRO...
Külön nem lesz eladó , mert ha valakinek majd kell felni , annak nagy valószínűséggel a tárcsa is kelleni fog ! Vagy a másik lehetőség hogy el lesz cserélve D kerékre tárcsástól ! Ez van , még egyszer is írom , nem az enyém !
Szia! Úgy néztem, hogy megfelelő lenne a tárcsa. Mennyiért adod, ha adod külön?
Van különbség , ez 92-es C , ha jó lenne a D-hez , nem lenne eladó !
Szia! Engem csak a tárcsa érdekelne, de holnap megnézem az enyémet, mert mintha más lenne a felfogatása. Ha minden igaz, akkor az enyém C modell. Nem tudom, hogy van-e különbség a többihez képest. Holnap már többet tudok. Addig is köszönöm.
Majd megyünk tesó lődörgünk... Busalicka is már remélem bekoptatta a noje gummát azt nem mászok a nyakára a kanyarokban.
Balcsin leszek anyósék meghívtak baszki még ilyet...
Mee te televagy zsével , meg szabadidővel ! Hétvégén ballagjunk fagyizni !
Felniről jut eszembe én meg ab árkán cseréltem felniket gumikkal.
Karckijelzősbe lemerült az elem , de azt meg nem is adnám mai suhancok kezébe , az egy Mitutoyo , számítógépre köthető !
Ennyi pénzért ez ajándék! Te gyerek azt a sublert a mai suhancok már nem tudják leolvasni. Csak karckijelzőst!
Hali ! megkérdeztem az árát , 20e forint lenne a felni tárcsával , lánckerék menesztővel , és felragasztott szilenttel ! A kerék és a többi darab is tökéletes állapotban van , a tárcsát 5,7mm nek mértem , /Bár ez újkorában is azt hiszem 5,5mm/ teljesen újszerű nincsenek csíkok , nincs válla ! A csapágyak jó állapotban vannak , én zsíroztam le őket egy éve kb . nem volt azóta motorban ! 92-es amerikai ZX 11 Ninja-ból származik ! Nekünk a blokkja kellett !
OKOSOKNAK : nem az enyém , nincs hasznom belőle !!!!!!!!!!!
Nagyon helyes ! Akkor csináltass neki baszd meg egy tárcsát, hogy ne kelljen mélyen a zsebébe nyúlni és benzinre is marad pénze..
Nem olvastál vissza rendesen , én nem a belinkelt 260 euróst ajánlottam , hanem egy nálam lévő 92 es komplet hátsót , menesztővel , gyári tárcsával ! A kérés használt tárcsa volt 92 es 1100 hoz , ami arra utal hogy egy gyári használt kellene ! A link már a vita tárgyát képezte csak ! Ja és egy komplet műszerfalat is elajándékoztam természetesen ingyen , ez csak úgy megint eszembe jutott ! Na ez fáj nagyon embereknek , akiknek más kárán megy a habzsi dőzsi !
Bocs hogy belevau csak itt a párharc miatt folyton a ZZR topic van fent és sajnos bármekkora kő kawás vagy - akárcsak én ,en mtudok igazat adni neked. Ha kereskedik is ettől függetlenül nem jöttél ki semmiféle használható alernatívával csak egy indokolatlanul drága gyári megoldással, ami nem minden estben jobb mint a Bandit által ajánlott EBC. Példának okáért a gyári és gyári új kora óta jéghidegen szívesen ordenáré nyikorgó hangot hallató 2006- os gyári szar kuplunglamellákat említsem ami jelentős mennyiségű Zé tulajnka okozott fejtörést, de még akár 2009 - 2011 es Z 1000 tulajoknak is. Tehát jobb volt a gyári alkatrész? Egy lószart...
Én anno az előző tulaj baromsága miatt cserélni kényszerültem a gyári tárcsákat, első gondolatom a gyári tárcsa volt - mikor benyögték az árát 220- 230 ezer ft rögtön elvetettem, de még az EBC 120 ezres ára is sok volt fékbetétek nélkül..
Mivel anno az ER5 ön nekem a Goldfren tárcsa jól működött mindenki legnagyobb megrökönyödésére azt tettem fel a Zére- uszóban persze. Azóta is köszöni szépn a gyárivel megegyező hatásfokkal teszi a dolgát, immáron 3 éve és kb. 45 ezer km óta. Lehet hamarabb el fog kopni mint a gyári bár nem biztos, de az akkori helyzetben és most sem venném meg a gyári trácsákat ami amúgy lehet szintén kínai csak 2x- es áron! Élő példa erre mikor a nyikorgó kuplung után jártunk hogy a kosárnál lévő kis csapágy - bár nem akartam elhinni - de valóban gyárilag made in China volt.. Szal azért zöld a vérem de a Kawa is bekaphatja- mennyiért árulja a szarjait indokolatlanul néha...
Ui. Ahova EBS-t raknánk , oda töredék áron kivágatjuk a hasonló darabokat fogaskerékkel együtt ! Ugyan olyan , ha nem jobb anyagokból ! És nem játszunk zsebmetszősdit ! Még a saját cégnevedet is belevágják a kibaszott féktárcsádba !
Ui. Olvasom, más tök jól el van a "szar" féktárcsákkal... és qrvára nem kérte sem az engedélyed, sem a tanácsod, mikor tárcsát cserélt....:-D
Helyes !!!!!!!
Hát... egy ekkora gyökér faszt, mint te vagy... :-) hihetetlen... De tudod mit...? Húzok a picsába... :-D Én tök jól el vagyok nélküled is... Te meg döglödj a saját a szarjaiddal... :-D
Ha bontott tárcsa után érdeklődik , a faszért ajánlgatod a szemetedet ?! Mivel használtban gondolkodik , nagy valószínűséggel a gyárira törekedik , segíteni én akartam mivel másét ajánlottam neki amiről tudom hogy jó és gyári ! Te nem segíteni , hanem eladni , tehát kereskedni szerettél volna ! Bocsika hogy a saját motor tipus fórumomba merek valóban segítséget nyújtani másnak ! Csak hogy tudd volt első fejidomom gyári , ingyen adtam oda valakinek , voltak gyári új idombelsők , szintén ingyen adtam át valakinek és még sorolhatnám ! Te kapirgálsz a szemétdombodon , aztán potenciális riválissá válik aki tényleg önzetlen mer lenni ! Nem vagy okos ember ! Sőt ! Húzz a picsába a saját motor típusod fórumába , azt ott osztogasd az "angol" kínai szemetedet ! A húszéves gyári Kawa tárcsa többet ér mint az egész raktárad polcostul !
Én nem írtam, hogy gyári tárcsa... én segíteni szerettem volna, semmi más... valószinüleg azért érdeklődik bontott tárcsa után, mert qrvára felveti a pénz, és zsebből kipengeti a 320 eurt a kb. 1200 eur értékü motorjához alkatrészért.. Én neki ajánlottam fel a választás lehetőségét, hozzád egy qrva szót sem szóltam... Pont ilyenek miatt jutok el oda, hogy amikor azt olvasom, hogy valakinek segitség kell, akkor nyugodtan tovább lapozok és pont leszarom, hogy nekem itt van a raktárban a qrvára hiányzó cucc, és segithetnék neki...
Na ezt nem tudom. Mármint hogy lehet e repeszteni az újat vagy sem. De biztos lehet én hiszek neked. :-D