Milyen gipsz ? Nem volt meg az önsúlyod ?! A képen látod az enyém is fúlva van , valami műanyag alapú hőállóval ! Elég sokat próbáltam már , de ez faja , és reajta is marad , nem csak 2 hónapig !
Nem tom, talán kondenzvíz. Mind1, kész van a hegesztés, lecsiszoltam, biztos ami tuti most áll egy napot rozsdaoldóval lekenve, holnap lefújom kipuff festékkel, aztán holnapután megy a helyére. Meg ha már le van szedve és nincs útban, akkor lepucoltam a blokk elejét amihez másként nem férni hozzá. A ventilátor mögött már csak a csupasz fém volt, gondolom a rávert por szépen lekoptatta. Szépen lefújtam, meg a csavarokat, félkarikákat is puccba vágtam, szebb lesz mint új korában. Most már csak ettől a kurva gipsztől kéne megszabadulni hogy motorozni is tudjak.
Én ausztriában dolgozok, 1km-re lakok a határátkelőtől, így 90%-ban ausztriában motorozok és tankolok, szóval nálam tuti nem a magyar benzin a gond, már ha van vele gond egyáltalán.
Kétszer sem mondom , hogy ez a kukorica lével teleb@szott fasza benzinünk is hozzátesz ahhoz a korrózióhoz ! Ill. kiváncsi lennék nyugatabra ahol azért itt ott betartják vagy betartatják a kukorica ethanol előírt /kötelező/ százalékát , hogy ott is ilyen nyilvánvaló ennek a tipusnak a leömlő elhervadása !?
Az enyém az utolsó évjárat, nem is futott sokat,szóval valszeg csak rosszabbat kapnék, nem ismeretlen a probléma, többeknek is volt már így elfáradva. Meg ez igazából csak egy doboz sprébe meg egy vékony tárcsába kerül így. Ha az szürke, akkor hegesztés után még egy optikushoz is el kell mennem.
Rézcsavarok vannak neked vagy csak a színük olyan? Én csak rézsprével szoktam a menetet befújni. Közben nézelődtem és több típusnál is 20Nm van megadva kipuff csavarra, asszem annyira húzom majd. Van bennük anyag a k anyját, 1.5-ös lemezből van a külseje, azon belül egy szita, kipuff tömő gyapot, perforált lemez, meg még középen szét is van választva a 2-2 henger egy terelőlappal, az volt megrepedve a tövénél úgy 10-12 centi hosszan, onnan jött a rezgő hang, Jó erősen meghegesztettem, a külső lemezt meg holnap egy motoros cimbi szépen visszagyógyítja avival, a látható részen nem akartam a porbelessel taknyolni.
Remélem még nem késő Mivel konkrétan nem írja , ilyenkor ez a táblázat a mérvadó ! Szerintem a 34Nm sok lesz , a hátsó excenter rögzítő 10-es csavarja 39Nm ! Az hogy kézzel lazítod tökéletes , szinte mindegyiket így lehet levenni amelyiket nem valami balfasz tépte meg ! A táblázat szerint max 19Nm ! A gyertyák is 14 Nm , azokat is , ha jól megmarkolod a toldót racsni nélkül lazulnak ! /az enyémek legalább is ! / Én az enyémen is 19 re húztam , új karikákkal , és grafit spreay-vel összerakva . Egy képet csináltam róla most !
Kérdés főként Ekecs úrnak!
Le kellett vennem a kipuffot a rexiről, mert valami zörög benn a közösítő után és repedtfazék hangja van tőle néha. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy ahogy vettem le, a leömlőket tartó anyák olyan gyengén voltak meghúzva, hogy azt nem is nevezném meghúzásnak. Igaz hogy megáztattam őket wd-vel a szerelés megkezdésekor, de kettő kivételével még a krova szár sem kellett, a toldót marokra fogva le tudtam tekerni a csavarokat. Viszont hibátlanul állt a helyén a kipuff, nem mozgott, nem fújt ki sehol, tűzgyűrűk is szépek, vagyis úgy néz ki hogy ez így jó. Tényleg így jó, ilyen finoman kell csak ráhúzni ezeket? Eddig minden motoromon úgy kellett lekínlódni őket hosszú szenvedésekkel. Ezek meg maguktól leugrottak ránézésre.
Basszus , gyerekkorba nem volt simód , Jawad , trabid se wartyogód ? Nekem is abból az időböl való , egy pár friss kiegészítővel , de a Jawam gyujtását 84 be már ezzel állítottam !
Több mint valószinű , mert amúgy is elég feszes a gyári tárcsa ,, és ehhez jön a mosás, víz por stb mert ugye szezonban nem illik ott olajozgatni , meg WD-zni a tárcsát . Ha ilyen gond van , én mindjárt a helyén felpattintom a mociknak az indikátor órát , és ott a helyén meglehet állapítani hogy mi szar a kerék , a tárcsa vagy a menesztő , attól függ a gumis mit baszott el ! Azon sem kell nagyon gondolkodni hogyan lehet ezt mérni , elárulom , tök egyszerű , a moci tengelye csőtengely , ezen keresztül egy menetes szárral lehúzom az indikátor tartóját és már mehet is az óra a tárcsára ! Ilyen egyszerű és secka perc alatt meg van ki a bűnös !
Na, ezt a csavaros megoldást ki is próbáltam, volt amelyik könnyen megindult, volt amelyik csak nyekkenve. Szerintem holnap végig megyek rajtuk, kemény fékezésnél nálam is van egy kis vibráció, lehet hogy ettől elmúlik. Kösz a tanácsot!
Köszönöm alás szolgája holnapi program. Már a Dugattyuk tisztitásán túl vagyok, akkor már ezt is megteszem. Pulzált nekem is az eleje fékezésnél, rendbe vágtam a dugattyukat, mondhatom hatttttalmas javulás volt az eredmény. De egy minimális alig észrevehető még maradt...
Le kellett vennem a kipuffot a rexiről, mert valami zörög benn a közösítő után és repedtfazék hangja van tőle néha. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy ahogy vettem le, a leömlőket tartó anyák olyan gyengén voltak meghúzva, hogy azt nem is nevezném meghúzásnak. Igaz hogy megáztattam őket wd-vel a szerelés megkezdésekor, de kettő kivételével még a krova szár sem kellett, a toldót marokra fogva le tudtam tekerni a csavarokat. Viszont hibátlanul állt a helyén a kipuff, nem mozgott, nem fújt ki sehol, tűzgyűrűk is szépek, vagyis úgy néz ki hogy ez így jó. Tényleg így jó, ilyen finoman kell csak ráhúzni ezeket? Eddig minden motoromon úgy kellett lekínlódni őket hosszú szenvedésekkel. Ezek meg maguktól leugrottak ránézésre.