Tévedés , nem kell hozzá a végét járnia , ellehet repeszteni az újat is ! Az általam belinkelt tárcsa a 92-es 1100 as gyári tárcsája , és nem is drága , az én 93-asomhoz 320euro ! A Vösendorfi nagy Kawa raktárból ráadásul !
Ez szerinted a gyári tárcsa ?! Beszarás ! Ilyet vágatok lézerrel kéttucatot ! Sőt még ajándékba fogaskereket is ! Csak a rider használt gyári után érdeklődött , te meg írod a történelmet ! Meg hogy én hogy gondolom ?! Én világosan leírtam , és szerintem a komplett kerék lánckerékmenesztővel szilenttel olcsóbb mint a te szar nagykeres kínai EBC-d , nem mellesleg semmi hasznom belőle , ezt is írtam , mivel nem az enyém , nem én döntök ! Azt meg hogy Te hogy gondolod tényleg nagyon leszarom !
Össze jön ilyen 30E Ft-ből is Elek. Én kicseréltem az első tárcsákat EBC tárcsákra. Azok voltak darabonként olyan 60-70E Ft-ok de a hátsó lényegesen olcsóbb mivel ott általában nincs eltolás mint az elsőknél. Azok nálam is olyan 25E és 40E között vannak. A hátsó tárcsák nagyságrendekkel olcsóbbak mint az elsők. Nem hiszem hogy ilyen horror drága lenne mint amit belinkeltél. Vagy lehet valami trükkös cucc. Nem ismerem ezt a típust. (Persze a márka sokat mond. Mert mondjuk Brembo tárcsa biztos drágább mint mondjuk egy EBC, a gyárit meg meg sem merem említeni.)
Szia Ekecs! Köszi a választ. Ezek szerint akár egy vadi új tárcsával is előfordulhat ez a repedés, nem feltétlen az elhasználódásra vezethető vissza a hiba. A francba.
A felnihez nem nyúlnék, de a tárcsa az érdekel, már persze, ha mehet külön.
Nem hagyott nyugodni az a korábbi megjegyzésed, amit a 3. hengerrel kapcsolatban mondtál. Kicsit utána mentem. Jól gondolom, hogy arra a kiegyenlítő tengelyre vagy hogy hívják, vezethető vissza a probléma és természetesen extrém motorkezelésre?
Természetesen mással is előfordult már , velem is ! A régebbi időkbe mikor nem volt még egyszerű az alkatrész beszerzés , az internet elötti életben , volt hogy meg is hegeszttettem , aztán síkköszörű és hibátlanul tette a dolgát utána is , és nem repedt el ! Hogy mitől reped , minden kép drasztikus hő különbség miatt ! Pl. Forró tárcsa , aztán egy víztócsa és nem tud egyenletesen hülni ! Van 92 hez komplet felni tárcsával !
Sziasztok!
Még két hónapja sincs, hogy megvettem egy 1100 ZZR-t. Az elmúlt hetekben igyekeztem "betörni a ménest", hát mondhatom nagy élmény. Viszont észrevettem, illetve egy ismerősöm vette észre, hogy a hátsó féktárcsa repedt. Egyik kérdésem: tudtok-e első sorban használt tárcsát (gyártási év 1992). A másik az, hogy mitől tud egy tárcsa megrepedni? Egyáltalán ez egyik napról a másikra is megtörténhet, vagy szépen lassan alakul ki?
Köszönöm előre is a segítséget és a válaszokat.
Sziasztok. Nagy problémával küzdök. Van egy 600as zizim a DART ZZR amivel a párommal a Tátrától az Transalpináig bejártunk már mindent mindenféle gond nélkül kivéve azt hogy 1500km-es túrák alkalmával két pontban úgy szétnyom az ülés hogy besírok. Már csináltattam rá másik radikálisan átalakított ülést is de csak nem szűnt meg a probléma. Arra már rájöttem hogy ha a tankra rácsúszva ülök akkor kényelmes a láb és a kar pozíció de akkor egy tenyérnyi ülésen veretem a seggem és 3-400 km megválaszt. Ha hátrább rakom magam akkor nem nyom de messze a kormány a lábtartó meg túl elől. Valószínű hogy a 183cm-es magasságom nagy ehhez a vashoz. A túrakormányos átalakítástól meg félek hogy elveszti a motor a karakterét meg a szerpentin vadász jellegét. Kérdés az hogy érdemes egy ülésguruval csináltassak 60-80 ezerért egy másik lócát vagy el kell engedjem a kezét a vasnak (családtag, nem szívesen) és átülni egy 1100 vagy 1200as zizire. Sajnos nincs ezekkel sem tapasztalatom. Minden ötlet, felvetés és tapasztalat érdekel mert már 3 éve és vagy 15000 km óta szenvedek ezzel a problémával. Előre is köszi mindenkinek.
itt a videó, csak mi nem kulccsal tekerjük meg a szegecset, hanem akkus fúróval megpörgetjük a szegeccsel együtt miután kulccsal rászorítottuk a szegecsre. én hagytam a helyén és pörgetés közben féktisztítóval fújtam le, ekecs leszedi és wd-vel csinálja. ha a szegcsek a kosz miatt szorulnak, akkor az eredetileg úszó tárcsa nem "úszik", nincs semmi játéka, nem tud igazodni a betétekhez, ez okozhat vibrációt fékezéskor. de ez sem csodaszer, van vetemedett tárcsa amin ez nem segít, de egy próbát megér, nem kerül semmibe. http://youtu.be/nqcHw_t3QlU
Sziasztok!
Nekem is van érezhető vibrálás fékezéskor az első keréken. Hiába olvasom vissza nem látom az általatok említett művelet leírását a tárcsák Kál. Megoszanátok velem is?
Köszönöm!
Széles utat!
Van féktárcsa, vadonatúj kb 26e HUF..
A felnihez nem nyúlnék, de a tárcsa az érdekel, már persze, ha mehet külön.
Nem hagyott nyugodni az a korábbi megjegyzésed, amit a 3. hengerrel kapcsolatban mondtál. Kicsit utána mentem. Jól gondolom, hogy arra a kiegyenlítő tengelyre vagy hogy hívják, vezethető vissza a probléma és természetesen extrém motorkezelésre?
Még két hónapja sincs, hogy megvettem egy 1100 ZZR-t. Az elmúlt hetekben igyekeztem "betörni a ménest", hát mondhatom nagy élmény. Viszont észrevettem, illetve egy ismerősöm vette észre, hogy a hátsó féktárcsa repedt. Egyik kérdésem: tudtok-e első sorban használt tárcsát (gyártási év 1992). A másik az, hogy mitől tud egy tárcsa megrepedni? Egyáltalán ez egyik napról a másikra is megtörténhet, vagy szépen lassan alakul ki?
Köszönöm előre is a segítséget és a válaszokat.
2:47-nél feltűnik egy zizi...
Amint hazaértem a nyaralásbol kipróbálom.
http://youtu.be/nqcHw_t3QlU
Nekem is van érezhető vibrálás fékezéskor az első keréken. Hiába olvasom vissza nem látom az általatok említett művelet leírását a tárcsák Kál. Megoszanátok velem is?
Köszönöm!
Széles utat!