Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy darabig jár még , aztán ahogy elszegényedik a keverék felpörög aztán megdöglik ! Off állásban jó ha zár a csap , mert különben túlfolyhatnak a karbik ! Lehúzott benzincsővel ellenőrizd a csapot hogy ne csurogjon , off állásban egy csepp sem jöhet !
Helló! Nemrég vásároltam egy ZZR600 99-es E mocit. A benzincsapnak van jelentősége hogyha off állásba rakom, akkor is pörög a motor és nem áll le. hogy lehetséges ez? Vagy ez valami hibára utal? Válaszokat előre is köszi.
Koszi, holnap megcsorgetlek.
Sziasztok! ZZR600 E '96 hoz keresek jó állapotú első féktárcsákat, ha valaki tud esetleg akkor szóljon! Már kettővel megszívtam, sajnos, az egyik eladó azt mondta 3,9mm elmentem megmértem kis jóindulattal volt 3,6mm, a másik postázom 4,2mm elpostázza megmérem 3,65mm hát köszönöm szépen, még szerencse hogy visszavette. Úgyhogy olyan érdekel ami valóban 4 mm körül van.
Köszi, sikerült már beszerezni
Hali !
A szervízkönyvet már átnézegettem... , csak most idő hiányában nem igazán tudok vele foglalkozni. De lehet hogy tényleg az lesz a célravezető , ha a karbisort veszem kezelésbe. Ettől függetlenül jó lenne találni egy értelmes szerelőt , vagy akár forumtársat ,aki ilyen ambíciókkal és szakmai hozzáértéssel van felruházva, szívesen elvinném hozzá.
Hali4

Hát ajánlani sajnos nem tudok. A szinkronizálás nem képes csodákra és nem is állítódik el minden évben. Egyébként meg addig nincs is értelme szinkronizálni, amíg a kompressziók, a hengerek zárása és a szelephézagok nincsenek leellenőrizve. Ha ingadozik az alapjáratod, az lehet a szinkrontól, de ha azt beállították, akkor fals levegő, persze általában csak elkérik a pénzt. Ha nehezen tudták beállítani, az azért van, mert ennyi km-nél már ki lehetnek kopva a fojtószelep tengelyek, vagy legalábbis nem jók a tengelytömítések. Lehet egyszerűbb szerezni egy kevesebb km-es karbisort bontóból (Twin-motor, Kakasd). Ezek persze csak ötletelek, amíg nem nézi meg valaki, minden jól van-e belőve, addig ez csak okoskodás. Viszont le tudod tölteni a szervízkönyvet, amiben benne van, mit és hogy kell ellenőrizni. Például az úszómagasságok jók-e. Ha megnézed a gyertyákat, minden hengerben egyformára égnek-e ki. Ha igen, sötétbarna vagy fekete, akkor sokat kap, ha fehér akkor keveset, a világosbarna vagy szürkésbarna az o.k. Itt lehet játszani az úszómagassággal (benzinszinttel) a gyári tűréshatáron belül. Az 0,5-1 l-t is számíthat. Ha túlságosan ki vannak tekergetve az üresjárati csavarok (pilot screws), akkor eleve sokat kap kb. 4-6 ezres fordulatig, ahol a legtöbbet használod. Ha csak az egyik lóg ki a sorból, akkor az milyen, stb. Szervízkönyvet innen tudod letölteni: http://www.manualedereparatie....
Hali. 5 ezerbe adok láncot vezetősínt meg patront, jó állapotú működő motorban volt,ez nem ledobott alkatrész.
Szia! Van polcon! adatlapomon elérsz
Sziasztok.93as 600as (100Le) zizihez honnan tudok venni vezermu lancot?illene mar cserelni.
Koszi
Szia !
ZZR 600 E modell , 1999-es évjárat . 70e km van benne ,ez valós. Motorikusan teljesen rendben van úgy gondolom. A szokásos "tipushibás " alkatrészcserékkel ( fesszabályzó és társai... ) 63e km-el hoztam egy idősebb olasz tulaja volt , tőle vettem , ujkora óta nála volt , teljesen gyári minden rajta, a profilban vannak fent képek. Amikor behoztam is rendben volt , csak ugye illik ilyenkor azért a lehetőségekhez és a pénztárcához képest a fontosabbakat kicserélni. Így volt olajcsere , gyertyacsere , légszűrő tisztítás , fékbetétek cseréje elől-hátul, két új gumi , tank tisztítás , karbi szinkron ,stb. Ez volt 2014-ben. Azóta 7e km-t mentem vele , de idén tavasszal ismét olajcsere , karbiszinkron , miegymás. De már tavaly nyáron is felfigyeltem , hogy kb 7-8 liter körül fogyaszt. Aztán úgy voltam vele , hogy mindegy , lehet csak alattam van így... De már az első karbiszinkron sem ment könnyen , mire be tudták állítani. Akkor több gyertya is tönkrement benne viszonylag rövid idő alatt. Egyszerűen nem indult és gyertyacsere lett a vége. Jó fekete kormosak voltak , plusz no szikra . De aztán azóta ez megszünt , ment rendesen. Most tavasszal a mostani üzembe helyezéskor volt ismét kötlelező olajcsere és a többi. Karbi tisztítás , megnéztem minden tűszelep rendesen zár , nem kopott , uszóházban is zár minden szelep , egyedül a benzincsap nem zárt rendesen , de azt megjavítottam , kapott új tömítéseket.
Most megy rendesen , de valami még sem ok , mert hát a fogyasztás felugrott 8-9 literre ( tegnap is 77 km re 6,8 litert töltöttem bele , 120 as tempora ) és az alapjárat is ingadozik ha üresben megállok. Hol le akar állni , hol pörög 1800-at. Egyébként más jelenség nincs. Viszont azt nagyon megköszönném ha ajánlana vki hozzértő , tapasztalt szerelőt Komárom közelében ( Győr , Tatabánya , stb. ) ahol végre rátalaálnak a problémámra. Én amit tudok magamtól megcsinálom rajta , de nem vagyok motorszerelő , sajnos.
Köszönöm. Üdv, Zsolt
sziasztok! gyors kerdesem lenne zzr 600e 95' milyen szinu fagyallot vegyek bele?
Ez egyiknél sincs benne. Meg kell mérned a horony átmérőjét, meg a házét. A kettő különbsége osztva kettővel, +0,2-0,3 mm.
Ha jól tévedek, akkor kb. 7,5x1,27, vagy 8,5*1,5 vagy vmi ilyesmi.
Az biztos, hogy csapágyboltban nem standard, de létező méretek.

Ha a gyári drága, akkor https://superseal.hu/
Dragonfly!

Nem tudom, milyen vasad van, de ha a motorral minden rendben, a többletfogyasztást általában a karbik elöregedése okozza, mégpedig.

Tűszelep gumikúpja el van verődve, átszivárog, ha a fészek o-gyűrűvel van beszerelve és nem gyárilag préselt, akkor az o-gyűrűk el vannak öregedve, csere. a benzinszint nem megfelelő, vagy nem egyforma beállítása szintén probléma. Továbbá, ha az üresjárati csavarok nem megfelelően vannak beállítva, szintén jelentős túlfogyasztást eredményezhet. de persze okozhat problémát az is, hogy a tömítőgyűrűk már elvesztek a csavarokról. Stb. stb. Javaslom, hogy olyan szerelőt keress, aki tudja, mit csinál, mert a legtöbb csak szétszedi, elhagyja a fele alkatrészt, tudatlanul dörzsárazza a fúvókákat, több kárt csinál mint hasznot.
De van. 10.000-be elpostázom, vagy személyesen 7000.

Üdv.:

Ákos
Kecskemét
06-30-597-13-68
Sziasztok!

Nincs valakinek eladó jó állapotú ülése 1100 D-hez?
Mi lesz helyette?
kawasaki zzr 250 bontot alkatrészek eladók erd telefonon 06304053450
Sziasztok. Három hónapja vettem egy zzr400 at. Nincs meg az adattáblája a kormány nyakánál. Jo a váz száma a motor blokk száma, de a kis plakett hiányzik. Találtam olyat, aki aluminiumból gyárihoz hasonlót tud készíteni úgy, hogy a forgalmiban lévő adatokat belenyomja. De kellene egy fénykép és egy méret, hogy mégis milyenre és mekkorára készítse el. Ha valaki megtenné hogy lefényképezné ezt a kis adattáblát és átküldené az email cimemre azt megköszönném.
Van valakinek eladó zzr 600 komplet motor blokk!
Köszi már megvan
újban tudok segiteni adatlap!
Nekem is valamilyen másfajta van beleekecselve , most már értem miért van kicserélve ! Azt hittem annyit dudáltak vele hogy elkopott !
Sziasztok!

Nincs valakinél feleslegben ilyen kapcsolóblokk? Szinte minden karbis Kawán ilyen volt jó darabig.
Igazából a duda gomb kompletten is elég lenne belőle. Történt ugyanis, hogy vittem a motort az új
tulajnak és mire odaértem nem volt dudagombom mert eltört a műanyag a forgástengely mentén és elveszett.
Pedig utoljára műszakin dudáltam vele egyet, azelőtt meg az előtte lévő műszakin...

Köszi!
Helló! Megtudnátok mondani,hogy az 1989-es Zx10 karburátorban a tűszelepfészeknél mekkora az o-gyürű mérete? a manuálba nem találtam. Köszi