Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen az infót!
Oksi, bár nekem még el kell hozni a mocim egy ismerősöm garázsából, de ha ilyen jó idő lesz mint ma, akkor mehetünk!
Jön a jóidő! Egy két héten belül esetleg összejöhetnénk, nem?
A túrázásban én is benne vagyok, vagy csak egy jó kis gurulásban, csak az időm nem mindíg teszi lehetővé, de ha tudok mindenképpen csatlakozom!
Szerintem leszünk még többen is. Most legalább tundi lehet, hogy kit érdekel, és ha terveznénk valamit, akkor meghírdetjük, és megyünk. Elötte meg megbeszéljük a leendő résztvevőkkel. Szerintem.
Hali! No akkor már 3-an vagyunk egy jó kis motorozásra. Ki tudja, lehet, hogy még többen is leszünk? Nem kell ugyan túllihegni, majcsak lesz valami nemigaz? :)
Heló!
Igaz, hogy bontót, vagy alkatrész boltot nem nagyon tudok, de ha nem olyan vészes a törés, akkor ismerek egy szervízt, ahol kifejezetten autó és motor idomok javításával foglalkozik. Itt a web címük. És ajánlom mindenkinek! http://www.muheg.hu/
Sziasztok!
A túrázás és a közös gurulás engem is érdekelne. Nekem annyira nincs motoros társaságom, akikkel el tundék járni, úgy hogy benne vagyok az ilyen ötletekbe!
Sziasztok!
lenne egy kis problémám!haveromnak van egy zzr 400asa és volt egy kis csuszi... ugye van tank alatt a váz és az idom között ilyen kis tároló féleség,....sajna az eltört neki a bal oldali. kérném a segítségeteket,hogy esetleg hol lehet ilyet beszerezni,tudtok -e vmi boltot ,vagy bontót,aholl érdemes lenne utánajárni,megkérdezni,vagy ,ha valaki tudna szerezni ,akkor hálásan megköszönnénk (én csak közvetítő vagyok,nem igazán vágom az ilyeneket,ezért gondoltam írok)
bármilyen segítséget köszönök
üdv
Nem lenne rossz, ha volna rá igény, mindenesetre firkantson ide, akit még érdekelne, mert ha eljön a jóidő, akkor tényleg meg lehetne beszélni egy gurulást. Már ha tényleg van rá igény.
Hm. Én már majdnem csináltam ilyet, de nem ment. Egy ilyen klubot nem egyszerű életben tartani. Azt mondom, hogy el kell kezdeni telefonszámokat gyűjteni és megismerkedni mindenkivel, személyesen, egyenként. Aztán ha megy, automatikusan megjön az igény a bővülésre. Például nekem írhatsz túrázási célzattal :) 2000 óta 1100-assal nyomom, idén újítottam egy 7-esre, de még kb. tudom, hogy működik a ZZ-R.
major.gabor@allveer.hu
Sziasztok!
Van Budapesten és/vagy a környékén ZZR klub, vagy ZZR-rel guruló motorosok csoportba szerveződött egysége, vagy ilyesmi? Szívesen csatlakoznék tapasztalatcsere + közös gurulások céljából. Mostanában jutottam egy 500-ashoz, ezelőtt igencsak más stílusban hajtottam. Még kóstolgatom, de ha nem lenne ilyen gány az idő, mennék messzebbre is.
Motoros üdvözlet.
Sziasztok! 400zzr be milyen olajat javasoltok?
Sziasztok! Örömmel csatlakoztam ZZR-esek táborához.
Szeretnék egy megbízható, jó szervízt budapesten, ahova gond esetén el tudom vinni a 400-as ZZR-em.
Segítségeteket előre is köszönöm!
thx.
A 400 és a 600-as tényleg csak a motorjában különbözik, de 93-tól modellváltás volt a zzr-nél.
90-93-ig D , 93- pedig E a jele. Szerintem esély sincs rá, hogy kicseréld mert telejesen más a lámpa is meg az idom is, és szerintem még a váz sem ugyanaz a két modellnél.
sziasztok.

azt hallottam a zzrekről hogy a 400 600 semmiben nem különbözik csak szinte a motorban.
a kérdés az hogy az első fejidom meg a hátso két idom ami az oldalán van az csereszabatos a 600 assal és az évjáratok között változik a felfogatás ?
90 es évjáratú a zzr-em és szerenék felrakni egy új hátsót mivel annak szebb a lámpája már no meg az elején is lenne mit változtatni. Lényege az volt a kérdésnek hogy egy az egybe felmegy a 94 -97 es idomok vagy furkálni kell ?
előre is köszi a válaszokat.
S.
mizu? mindenki alszik..... vagy csak trekeritek a vasat mint én???????????????
perecelni kis köbcentis mocival is lehet.ha zizire pályázol előtte azért szerintem is érdemes bemelegíteni valami kisebbel, de senkinek nem tudok ajánlani valami ideges kis 125-ös dongót, az csak a kölköknek jó száguldozni a telepen
Ja, hát akkor ne aprózd vegyél ezrest!!!!
Nem ám! Szerintem érdemes betartani a 125/250-es ETZ, 400-as naked, 600-as sport/sporttúra lépcsőket minimum. Nem véletlen vannak teljesítménykategóriák motorjogsiban sem...
Nekem 1000-es a gépem, és a gyári 139-ről 147-re kellett egy komplett 4-1 kipufogórendszer, nagyobb fúvókák, és sportlégszűrő. De sztem nem kell piszkálni a srácot, mert még nem annyira ismerős ezekben a dolgokban, és nem Ő, hanem az ismerőse mondta neki ezt a saját motorjáról. Haverom is mindig fényezi a CBR-t, hogy ennyi meg annyi LE....
Na jah 120 lóról 168-ra ugorni azt tényleg nem sok
Sokan körbehugyoznák magukat, ha csak úgy összejönne. Azt a gépet lehet betolni a versenypályára, mert a többiek sírva kullognának haza
Nevesebb tunincégek már a veztengely nélkül elért 137 lóért (kuplungon) kemény pénzeket kérnek el. 168? :)
persze, hogy nem
jah...
ZZR400-asba kellene ...
(lehet a 600-asé is jó!!!)
hi ...
ha valaki tud ilyet ,akkor lécci,lécci,vagy ráhegesztem a hátsókerékre a lánckereket