user jól látom az 250 es a tied?Amugy nekem nemkéne hogy 200 akkal mennyen mert szerintem azért joklenne kicsit a teljesítmény első gépnek,csak legyen jó nagy testet állat
Szevasztok
Asziszem kezd kicsilenni a 125 ös kategória,most egy yamaha tdr em van de szeretnék egy 250 es zzrt.
Ügyeltem a fokozatosságra-50 es robogo-125 ötös robogo-125 yamaha ---ennél fokozatosabb nem lehetek
Valami alap dolgot mondjatok erről a zzr ről még abszolút nem tudok semmit.Jah és most hallom hogy emelnek mindent amit lehet,mennyivel lesz ez több?
A-korl jogsit most akarom lerakni csak még nem vok 17.5 ,azzal lehet vezetni ugye?
Üdv DAVID
Szia!
Először is köszönöm hogy írtál.
Én úgy gondolom hogy egy 100 lovas géppel is lehet ésszel menni, az elején majd óvatosan csak kóstolgatom azt a 100 lovacskát, aztán már ha biztos kézzel tartom akkor rákapcsolok.
A KW adót már megkérdeztem! Ilyen idős motorra kilowattonként 120 Ft egy évre.
A biztosítás az már húzósabb, 1 évre 30000 Ft.
Bár az én szívem a V2-őért verdes...azért hozzászólnék:-A 2500-ft/órás munkadíj az naon rendben van merthogy már 5000/óra alatt hozzá sem nyúlnak a vasakhoz...persze az számít hogy ez maszekműhely vagy márkaszervíz...gondolom nem az!
A szelephézag állítás szerintem nem egy egyszerű mőveletfőleg nem a Zizik-nél mert naon el lehet b@sz-ni!
Inkább hagyd ott csak csinálják meg rendesen,késöbb meghálálja...ha jól tudom azért tart sokáig mert az állításhoz szükség van egy két alkatrészre...de hogy pontosan milyenre az csak a széthúzás után derül ki a szelephézagtól függ!
Ha lehet csak megbízható hozzáértő csinálja...ne kókány!
Üdv mindenkinek! Kb. 3 hónapja regisztráltam a topikba, mivel úgy terveztem, veszek Tepsy-től egy ZZR600-at vagy ZR7-et, de ez nem jött össze. Végül egy egy éves Z750S-t sikerült vennem. Először azt szeretném megérdeklődni, tulajdonképen melyik topik olvasóitól kérdezhetnék, akinek sokkal több a tapasztalata ezzel a tipussal kapcsolatosan?
Elvittem a 400-as zizimet átnézetni, és azt tanácsolták, hogy egy szelephézag állítás valamint egy karbi pucolás és állítást illene csinálni. Eddig rendben is van. Az árajánlaton külön-külön 6-6 munkaóra szerepel 2500Ft-áfa/órával. A munkadíj úgy tűnikrendben is lenne, de a 6-6 óra nem sok egy kicsit?! Durván egy nap megcsinálni egy szelephézag állítást?
A 93"-as motor vételével kapcsolatban: Ha esetleg nem tudnád nem a forgalmi a mérvadó a motor évjáratával kapcsolatban, hiszen szeretett országunkban mindent lehet, sőt egy ilyen kis okirathamisítást szerintem pár tizesből is megoldható... Nézd meg a kereket, esetleg kérdeztesd le a motorszám alalpján...
Első nagymotornak jó lehet.
Pörgős (piros 14-től), nyomatékcsúcs fent = pörgetni kell ahhoz, hogy igazán menjen, tehát nem fog váratlanul megugrani (kezdésnek előny), a futóművéről jókat írtak anno, sima utakon kiválónak mondták. Szerintem egy jó 4 hengeres 600 nem csak első motornak jó (azaz nem muszáj a lecserélésére gondolni).
Simson után.. itt kérdés a gyakorlatod és az, hogy mennyire vagy ura a lehetőségeidnek (simsonnal is előadható a "halálos fegyver"...). Tisztelni kell mindig a motort.
Megbízhatóság: karbantartás függvénye. Ha a gépkönyv előírásait megcsinálták, akkor minden motor megbízható.
Szerelhetőség: kell műszaki érzék és angol/német tudás a gyári/Clymer/Haynes szerelési útmutató használatához (ami szerelési ambíciók esetén feltétlenül szükséges), a tiszta, jól felszerszámozott garázs/egyéb pedig alapfeltétel.
Alkatrész: vanni van, az biztos, kérdés, hogy itthon van-e kompetens cég a piacon. Tudomásom szerint a kawa alkatrész ellátottsága elég gyenge itthon=hetek-hónapok.
Azért simson után q. óvatosan! A simó 4 ló, a 600-as ZiZi meg 98. A simó kb 60 kiló, a ZiZi meg szárazon 200kg. Főleg az új kW-adó mellett sztm jobban jársz egy 400-assal. Vagy nagyon ésszel a nagyvassal.
Sziasztok!
Szeretném tőletek megkérdezni, hogy mi a véleményetek a 93-as zzr600-ról.
Első nagy motornak jó? (Simson után)
Megbízhatóság?
Szerelhetőség?
Alkatrész ellátotság?
Előre is Köszi!!
Mattika!
Nyilván különben nem ajánlottam volna neked. Már mindkét helyen járt a ZiZi és mind a két helyen rendesen megcsinálták és az javítási díj is elfogadható volt.
Ezeken kívül még ismerek 3 szervizt Budapesten, ahová mégegyszer nem vinném a motoromat. Mivel nem szeretném az üzletüket rontani, ezért csak utca nevet írok. Cserei utca, Rákos út, Pesti út. Sorrendben, az elsőnél olyan tapló a főnök, hogy az szinte fel nem fogható. A második ott basz át ahol ér. Nem cseréli le az olajat, stb. A harmadik meg a tökéletes motoromon középjavítást akart végezni, holott nem volt semmi baja. Aztán meg sopánkodnak, ha nem megy hozzájuk senki.
Ez aztán az üzletpolitika.
Ha szakszervíz általában két hét alatt be tudja hozatni, de nekem volt már problémám velük is. A két ram-air rácsot 1 év alatt hozták meg. Jó esetben, azért itt van két hét alatt.
Nemrég vettem egy 400-as zizit. Elég olcsón vettem, de sajna van is baja. Ha valaki tud megbízható szerelőt, aki esetleg az alkatrészbeszerzést is intézni tudja, az ossza meg velem.
Végül is három gondról tudok eddig: ki kell cserélni a gumimenesztőt, rozsdás a tankom. De ami miatt a legjobban megállt az ütö bennem az az, hogy ha melegítéskor egy kis papírlapot teszek a kipufugó elé, akkor kis fekete - gondolom koksz - darabkák kezdenek gyűlni rajta... Ez nagyon gáz?
Üdv, mindenkinek!
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlen, hogy mennyi idő alatt szokott jó esetben ZZR400hoz alkatrész érkezni? Nagyon várok egy kipufogószelepre csak sajna azt nem tudom, hogy meddig szokott ez tartani, mivel belföldes. Járt már valaki hasonló cipőben?
Még új vagyok itt.Az 500-asról csak annyit tudok mondani,hogy régen a környékünkön is volt egy ilyen gép.Az végre kb 210-et tudott,gyorsultam egyszer vele (Kawa ZX 4),de lenyomtam.Én inkább 600-ast vennék.
hi, ha visszaolvasol 8. lapon van egy-két gondolat a gépről...én is ilyenben gondolkodom, egy kolléga írt is pár sort róla.......(osztrák belpiacos gép)
Asziszem kezd kicsilenni a 125 ös kategória,most egy yamaha tdr em van de szeretnék egy 250 es zzrt.
Ügyeltem a fokozatosságra-50 es robogo-125 ötös robogo-125 yamaha ---ennél fokozatosabb nem lehetek
Valami alap dolgot mondjatok erről a zzr ről még abszolút nem tudok semmit.Jah és most hallom hogy emelnek mindent amit lehet,mennyivel lesz ez több?
A-korl jogsit most akarom lerakni csak még nem vok 17.5 ,azzal lehet vezetni ugye?
Üdv DAVID
Először is köszönöm hogy írtál.
Én úgy gondolom hogy egy 100 lovas géppel is lehet ésszel menni, az elején majd óvatosan csak kóstolgatom azt a 100 lovacskát, aztán már ha biztos kézzel tartom akkor rákapcsolok.
A KW adót már megkérdeztem! Ilyen idős motorra kilowattonként 120 Ft egy évre.
A biztosítás az már húzósabb, 1 évre 30000 Ft.
Bár az én szívem a V2-őért verdes...azért hozzászólnék:-A 2500-ft/órás munkadíj az naon rendben van merthogy már 5000/óra alatt hozzá sem nyúlnak a vasakhoz...persze az számít hogy ez maszekműhely vagy márkaszervíz...gondolom nem az!
A szelephézag állítás szerintem nem egy egyszerű mőveletfőleg nem a Zizik-nél mert naon el lehet b@sz-ni!
Inkább hagyd ott csak csinálják meg rendesen,késöbb meghálálja...ha jól tudom azért tart sokáig mert az állításhoz szükség van egy két alkatrészre...de hogy pontosan milyenre az csak a széthúzás után derül ki a szelephézagtól függ!
Ha lehet csak megbízható hozzáértő csinálja...ne kókány!
Sok Sikert!
Tasla
Midnight buli, sörsátor sörivőversen motorszépségverseny motorosfelvonulás és egyéb finomságok!!
Jöjjetek szeretettel várunk
Beugró: 1000ft
Elvittem a 400-as zizimet átnézetni, és azt tanácsolták, hogy egy szelephézag állítás valamint egy karbi pucolás és állítást illene csinálni. Eddig rendben is van. Az árajánlaton külön-külön 6-6 munkaóra szerepel 2500Ft-áfa/órával. A munkadíj úgy tűnikrendben is lenne, de a 6-6 óra nem sok egy kicsit?! Durván egy nap megcsinálni egy szelephézag állítást?
A 93"-as motor vételével kapcsolatban: Ha esetleg nem tudnád nem a forgalmi a mérvadó a motor évjáratával kapcsolatban, hiszen szeretett országunkban mindent lehet, sőt egy ilyen kis okirathamisítást szerintem pár tizesből is megoldható... Nézd meg a kereket, esetleg kérdeztesd le a motorszám alalpján...
Más: mit szóltok ehhez a rrace mono-s dologhoz?
Üdv!
Első nagymotornak jó lehet.
Pörgős (piros 14-től), nyomatékcsúcs fent = pörgetni kell ahhoz, hogy igazán menjen, tehát nem fog váratlanul megugrani (kezdésnek előny), a futóművéről jókat írtak anno, sima utakon kiválónak mondták. Szerintem egy jó 4 hengeres 600 nem csak első motornak jó (azaz nem muszáj a lecserélésére gondolni).
Simson után.. itt kérdés a gyakorlatod és az, hogy mennyire vagy ura a lehetőségeidnek (simsonnal is előadható a "halálos fegyver"...). Tisztelni kell mindig a motort.
Megbízhatóság: karbantartás függvénye. Ha a gépkönyv előírásait megcsinálták, akkor minden motor megbízható.
Szerelhetőség: kell műszaki érzék és angol/német tudás a gyári/Clymer/Haynes szerelési útmutató használatához (ami szerelési ambíciók esetén feltétlenül szükséges), a tiszta, jól felszerszámozott garázs/egyéb pedig alapfeltétel.
Alkatrész: vanni van, az biztos, kérdés, hogy itthon van-e kompetens cég a piacon. Tudomásom szerint a kawa alkatrész ellátottsága elég gyenge itthon=hetek-hónapok.
Azért simson után q. óvatosan! A simó 4 ló, a 600-as ZiZi meg 98. A simó kb 60 kiló, a ZiZi meg szárazon 200kg. Főleg az új kW-adó mellett sztm jobban jársz egy 400-assal. Vagy nagyon ésszel a nagyvassal.
Szeretném tőletek megkérdezni, hogy mi a véleményetek a 93-as zzr600-ról.
Első nagy motornak jó? (Simson után)
Megbízhatóság?
Szerelhetőség?
Alkatrész ellátotság?
Előre is Köszi!!
Nem tudna valaki egy ábrát a 250-es ZZR teljesítményéről, nyomatékáról a fordulatszám függvényében?
Nyilván különben nem ajánlottam volna neked. Már mindkét helyen járt a ZiZi és mind a két helyen rendesen megcsinálták és az javítási díj is elfogadható volt.
Ezeken kívül még ismerek 3 szervizt Budapesten, ahová mégegyszer nem vinném a motoromat. Mivel nem szeretném az üzletüket rontani, ezért csak utca nevet írok. Cserei utca, Rákos út, Pesti út. Sorrendben, az elsőnél olyan tapló a főnök, hogy az szinte fel nem fogható. A második ott basz át ahol ér. Nem cseréli le az olajat, stb. A harmadik meg a tökéletes motoromon középjavítást akart végezni, holott nem volt semmi baja. Aztán meg sopánkodnak, ha nem megy hozzájuk senki.
Ez aztán az üzletpolitika.
Üdv:
ZZRich
Szerviz tipp:
1. Horváth László * 2141. Csömör, Ady Endre u. 18. * 30/9510-644
2. Bajner József * Big-Bang Motorkerékpár szerviz * XXI. ker. Budapest, Gyepsor u. 1. (Csepel Művek) * 278-2433
A másodiknál van alkatrész beszerzés is.
ZZRich
Ha szakszervíz általában két hét alatt be tudja hozatni, de nekem volt már problémám velük is. A két ram-air rácsot 1 év alatt hozták meg. Jó esetben, azért itt van két hét alatt.
Üdv:
ZZRich
Nemrég vettem egy 400-as zizit. Elég olcsón vettem, de sajna van is baja. Ha valaki tud megbízható szerelőt, aki esetleg az alkatrészbeszerzést is intézni tudja, az ossza meg velem.
Végül is három gondról tudok eddig: ki kell cserélni a gumimenesztőt, rozsdás a tankom. De ami miatt a legjobban megállt az ütö bennem az az, hogy ha melegítéskor egy kis papírlapot teszek a kipufugó elé, akkor kis fekete - gondolom koksz - darabkák kezdenek gyűlni rajta... Ez nagyon gáz?
Üdv, mindenkinek!
Nem tudja valaki véletlen, hogy mennyi idő alatt szokott jó esetben ZZR400hoz alkatrész érkezni? Nagyon várok egy kipufogószelepre csak sajna azt nem tudom, hogy meddig szokott ez tartani, mivel belföldes. Járt már valaki hasonló cipőben?