Nem kell elbizonytalanodni, veszel egy 600-ast és gól ;)
Motor alkatrészek lehetnek érdekesek, de az a legsimább, ha bemész a közel eső Kawasaki kereskedésbe és jól megkérdezed, hogy 500-ashoz tudnak-e alkatrészt hozni normális határidővel - elvileg EU (vagyunk)....
köszi!, hmm tudsz valami műszaki adatokat is? hmhm osztrákok nincsenek messze pedig de így tényleg macerássabb lehet....esetleg mi az amit cserélni kell vagy használtnál macerásabb beszerezni hozzá?...csak akkor az ember lealkudja az árát...na azért köszi!
elbizonytalanodtam..:--
A 600-as osztrák piacra szánt változata. Gyakorlatilag mindenben megegyezik vele, csak kisebbek benne a lyukak. Ha lehet, kerüld a vételt, vagy kalkuláld bele, hogy bonyolultabb az alkatrészbeszerzés - bár nem lehetetlen.
Tarka, látom nagyon eleven vagy már úgy 2 napja! Amúgy nem is vagyok kicsi! Bár ez relatív, mert egy két méteres állat mellett biztos kicsi vagyok Mást nem tudsz róla?
Tudna nekem valaki segíteni infokkal, adatokkal, linkel a kawasaki zzr500-ról? Milyen motor ez.....használtan nézegetem, bár a jövő zenéje, de kezdőnek sok lehet ez...de bármilyen adat érdekel a motorrol...
Köszönöm!
ghost: ugyan nem mértem le (nem volt mivel) de megnéztem: a bukógomba ugyanolyan széles, mint az alsó és középső idomot elválasztó csík, a hossza 2,5 szerese a szélességének.
6-os imbusz fogja, a gyári csavarmenetbe.
Racionalitás:
-Egyrészt olcsó biztosításban is, árban is, alkatrészben is (a zzr400=zzr600, csak kisebb motorblokkal).
-Másrészt 50 kiló súlyelőny, ezt könnyebb pakolgatni, dönteni megtanulni (a 400-as szárazon is 195kg)
-Harmadrészt ez nem megy 180-at, ahonnan mondjuk sokkal kisebb magabiztossággal áll meg az ember, ha nagyon muszáj
+ úgyis cserélni fogom 1-2 év múlva, és a 600-as majd dupla annyi LE lesz, szinte ugyanolyan pénzügyi feltételek mellett.
...Végülis a racionalitás jegyében a 250-es mellett döntöttem...
PONT a racionalítás miatt írtam/írtuk hogy a 400-as lényegesen kompromisszum-mentesebb megoldás (ha pénzügyi racionalitás, akkor értem, az más tészta) - de sebaj, Te tudod, jó szórakozást az új vashoz! (és aztán elmenni egy IGAZI motorostalálkozóra is , csak hogy legyen összehasonlítási alap... )
Motor alkatrészek lehetnek érdekesek, de az a legsimább, ha bemész a közel eső Kawasaki kereskedésbe és jól megkérdezed, hogy 500-ashoz tudnak-e alkatrészt hozni normális határidővel - elvileg EU (vagyunk)....