Juteszembe, okosan bennhagytam az akksit télire és most amikor meglátogattam, jöttem rá, h lemerült. Milyen töltővel kell ezt tölteni? Autóstöltő jó lesz neki?
A ZZR-250-es az nem is hasonlit a többi zizire csak optikailag. Az ugyanis 2 hengeres, kisértetiesen hasonlit az Eliminátor blokkjára. Viszont kurva jó hangja van és igényesebb kivitel mint a többi 250-es pl Bandit (vagy GS500) Én nagyon befüröttem elektronikai hiba miatt, sose lett jó.
Én GS500-ról(1 év után) váltottam 146 Le-ös 1000-re és bizony még mindig nagyon kell vigyáznom- nem nöltem bele még egy év után sem. De azért ésszel mindeggyikkel ki lehet jönni.
Arra gondolj, h a 400-as szinte pont ugyanaz, mint a hatszázas, csak gyengébb. Ugyanolyan nehéz, olyanazok az alkatrészek vannak benne, ugyanakkora a teste is.... és kezdőként megállni kell tudni. A 250-est sokkal könnyebben lehet döntögetni, lévén van 40 kiló súlyelőnye, cserébe 180 centi felett már kicsi a vas ... :)
Az előélet témát felejtsd el, egy Mo-i motorról sem tudod, h milyen volt az előélete...
Sajnos még nincs meg a moci. Valahogy magamban elhatároztam, hogy ez lesz a tökéletes kezdőmotor, de a környezetemben mindenki azt mondta, hogy ne vegyek ilyet. Van aki szerint az a baj, hogy japán import, ezért gyakorlatilag semmit nem lehet az előéletéről pontosan tudni. Mások szerint meg nem kell 400-assal kezdeni, mert hogy úgyis ésszel kell menni, és akkor meg nyugodtan vehet az ember 600-ast, amit utána nem nő ki olyan gyorsan.
Mindezek ellenére én még mindíg ZZR400-at szeretnék, csak kicsit elbizonytalanodtam. (Ti mit gondoltok erről?)
A motorhoz egyébként semmi leírásom, de bízom benne, hogy a weben majd sikerül valamit találni.
üdv,
veszti
ui: Mesélhetnél kicsit a mociról, meg a vásárlásról... :-)
Sőt! Most hogy kiütötték alólam, és az oldalán csúszott, az elkopott deklin keresztül folyt el az olajam egy része. Ott nincs semmilyen szimmering. Végülis semmi gondot nem okoz ott az olaj, mivel a jeladó ugyis hermetikusan ki van öntve.
JA - és a legfontosabb: ha 400-ast nézel, az évjárata szinte BIZTOSAN nem az lesz mint ami a forgalmijában van! Fékcsöveken/kerekekben érdemes ellenőrizni, ill. motorosbolto(ka)t felhívni az alvázszámmal hogy azonosítsák be az évjáratát. Jó alku alap lehet.
- Rozsdásodó lámpakonzol: frontális sérülésből eredő nyom.
- Terhelésváltásnál rántás: típushiba - gumi menesztő a hátsó lánckeréknél. Szinte mindegyik motoron van játéka...
- Hátul 48/52 áttétel is lehet rajta. Előbbi inkább túrás, utóbbi inkább egykerekezős feladatokra alkalmas.
- Elöl csak a 120/60-as gumi a gyári méret. Ettől eltérő esetében akadhatnak gondok a sárvédővel...
- A motor már újkorában sem csöndes - ne ijedj meg a hangjától.
- Ha minden egyes LE számít, akkor a gyári (CR9EK) gyertyát vedd bele, de általános használatra jobb/olcsóbb/tartósabb a sima CR9E.
Kb. ennyi , az alapvető motorvásárlási tanácsokat megtalálod pl. a motorkatalógusokban. Az nem rövid lista, de érdemes "bemagolni"...
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, de azért igyekeztem végigolvasni a hozzászólásokat.
Kezdő (nagy)motoros vagyok, és a Kawasaki ZZR 400-at néztem ki első motornak. Sok jót olvastam róla, már vezettem is, szerintem megfelelő lenne - talán jobb, ha nem egy erősebb 600-assal indítok.
Tudnátok picit segíteni, mire kell odafigyelni használt ZZR-400 vásárlásakor (vagy akár általában, használt motoroknál)?
Érdekelne minden, mert mivel első motor lesz, nincs még tapasztalatom ilyen téren, és nem szeretnék elsiklani valami felett, ami miatt aztán a fejemet fogom. Meg persze jó lenne, ha nem csapnának be túlságosan...
Akkor vizsgáld gyakran (némi KP val a zsebedben) az itthoni és német hirdetési újságokat.
Miután megvettem, találtam kint VADONAT újat is 6000 euróért, kint jóval több is van belőle.
Nem esélytelen - és elhiheted: megéri várni rá
Megbízható, tartós darab, gyakorlatilag minimális értékvesztéssel. (1,5 évesen, kevés kilométerrel 1,4 ért vettem, és még a 10 évesek is millióért mennek ha gyári fényű, szép állapotúak.)
Nincs sok - és főleg kevés a gyári állapotú darab.
Én négy (!) évig vadásztam rá...
Köszi a válaszokat. A 600-as is jó lenne de olyan mostanába alig van eladó, azok is elég régiek. A 600-as enyire ritka vagy csak most épp nem sokan akarják eladni?
Pár hónapja vittem a mocimat szervízbe mert valami hang jött a váltóbol ami nagyon nemtetszett. utolag már bánom hogy ebbe a szervizbe vittem mert nagyon elintézték a motor. 2 hét alatt nem sikerült mejavitani, ráadásul mióta elhoztam folyamatosan 4 helyen szivárog az olaj és az a hang sem szünt meg. én nem vagyok egy nagy szerelö ezért vittem szervízbe, azt viszon meg tudom álapitani hogy ez egy pancser balkezes banda, nem való ezeknek szerszám a kezébe. már nagyon megbántam hogy ide vittem, egy vagyonba került és nem hogy megjavították volna még rontottak rajta. Valami Bajner-nek hívták a mekmestert, magát szerelőnek nevezi, de én jobban el tudnám képzelni egy bontóban, ott talán nem tudna kárt tenni a mocikban, de még ez se biztos.nem ajánlok semmit heyette, mert még azt hinnétek a konkurenciátol vagyok, csak óvlak benneteket, ha szervizelni kell eszetekbe ne jusson oda vinni.
Üdv:
Awak
Juteszembe, okosan bennhagytam az akksit télire és most amikor meglátogattam, jöttem rá, h lemerült. Milyen töltővel kell ezt tölteni? Autóstöltő jó lesz neki?
Én GS500-ról(1 év után) váltottam 146 Le-ös 1000-re és bizony még mindig nagyon kell vigyáznom- nem nöltem bele még egy év után sem. De azért ésszel mindeggyikkel ki lehet jönni.
Az előélet témát felejtsd el, egy Mo-i motorról sem tudod, h milyen volt az előélete...
Sajnos még nincs meg a moci. Valahogy magamban elhatároztam, hogy ez lesz a tökéletes kezdőmotor, de a környezetemben mindenki azt mondta, hogy ne vegyek ilyet. Van aki szerint az a baj, hogy japán import, ezért gyakorlatilag semmit nem lehet az előéletéről pontosan tudni. Mások szerint meg nem kell 400-assal kezdeni, mert hogy úgyis ésszel kell menni, és akkor meg nyugodtan vehet az ember 600-ast, amit utána nem nő ki olyan gyorsan.
Mindezek ellenére én még mindíg ZZR400-at szeretnék, csak kicsit elbizonytalanodtam. (Ti mit gondoltok erről?)
A motorhoz egyébként semmi leírásom, de bízom benne, hogy a weben majd sikerül valamit találni.
üdv,
veszti
ui: Mesélhetnél kicsit a mociról, meg a vásárlásról... :-)
Tud valaki ZZR 400,600-hoz 96-os kiadáshoz bontott komplett hengerfejet tengelyeknélkül,vagy 16 db szelepet?
Én is most vettem egy 400 ast kaptál valakitöl segitséget,szervizkönyvet vagy valami ilyesmit?
Előre is köszönöm K.Árpi
Tel.:06209347636
Érdeklődnék, hogy tudsz-e abban segíteni, hogy a ZZR-nél a gyújtás oldali dekniben lehet-e olaj, ha nem akkor milyen szimmering... lehet a baj
Köszi
frogteam: A mocit már kinéztem, de azért köszi az ajánlatot :-)
veszti
- Rozsdásodó lámpakonzol: frontális sérülésből eredő nyom.
- Terhelésváltásnál rántás: típushiba - gumi menesztő a hátsó lánckeréknél. Szinte mindegyik motoron van játéka...
- Hátul 48/52 áttétel is lehet rajta. Előbbi inkább túrás, utóbbi inkább egykerekezős feladatokra alkalmas.
- Elöl csak a 120/60-as gumi a gyári méret. Ettől eltérő esetében akadhatnak gondok a sárvédővel...
- A motor már újkorában sem csöndes - ne ijedj meg a hangjától.
- Ha minden egyes LE számít, akkor a gyári (CR9EK) gyertyát vedd bele, de általános használatra jobb/olcsóbb/tartósabb a sima CR9E.
Kb. ennyi , az alapvető motorvásárlási tanácsokat megtalálod pl. a motorkatalógusokban. Az nem rövid lista, de érdemes "bemagolni"...
Haverom most akarja eladni a 400 zizijét.
Megbízható szép állapotú.
Ha érdekel irj lesz több infó.
Üdv Tibor
Új vagyok a fórumon, de azért igyekeztem végigolvasni a hozzászólásokat.
Kezdő (nagy)motoros vagyok, és a Kawasaki ZZR 400-at néztem ki első motornak. Sok jót olvastam róla, már vezettem is, szerintem megfelelő lenne - talán jobb, ha nem egy erősebb 600-assal indítok.
Tudnátok picit segíteni, mire kell odafigyelni használt ZZR-400 vásárlásakor (vagy akár általában, használt motoroknál)?
Érdekelne minden, mert mivel első motor lesz, nincs még tapasztalatom ilyen téren, és nem szeretnék elsiklani valami felett, ami miatt aztán a fejemet fogom. Meg persze jó lenne, ha nem csapnának be túlságosan...
Thx
Miután megvettem, találtam kint VADONAT újat is 6000 euróért, kint jóval több is van belőle.
Nem esélytelen - és elhiheted: megéri várni rá
Nincs sok - és főleg kevés a gyári állapotú darab.
Én négy (!) évig vadásztam rá...
Figyelmeztetés!
Pár hónapja vittem a mocimat szervízbe mert valami hang jött a váltóbol ami nagyon nemtetszett. utolag már bánom hogy ebbe a szervizbe vittem mert nagyon elintézték a motor. 2 hét alatt nem sikerült mejavitani, ráadásul mióta elhoztam folyamatosan 4 helyen szivárog az olaj és az a hang sem szünt meg. én nem vagyok egy nagy szerelö ezért vittem szervízbe, azt viszon meg tudom álapitani hogy ez egy pancser balkezes banda, nem való ezeknek szerszám a kezébe. már nagyon megbántam hogy ide vittem, egy vagyonba került és nem hogy megjavították volna még rontottak rajta. Valami Bajner-nek hívták a mekmestert, magát szerelőnek nevezi, de én jobban el tudnám képzelni egy bontóban, ott talán nem tudna kárt tenni a mocikban, de még ez se biztos.nem ajánlok semmit heyette, mert még azt hinnétek a konkurenciátol vagyok, csak óvlak benneteket, ha szervizelni kell eszetekbe ne jusson oda vinni.
Üdv:
Awak