Nem emlékszem pontosan, az a csavar a vázba megy ugye. Kibírja a terhelést a bukógomba rögzítése??? Mert mintha az a csavar hely elég vékony lenne. A gomba méreteit elküldhetnéd!
Előre is köszi!
Azt értem hogy hova mondod, de sajnod halvány gőzőm sincs hogy mi az a metamid és neten se találtam róla nagyon semmit. Esetleg egy kicsit tudnál róla többet mondani. Vagy hogy kivel csináltattad és kb. mennyibe fájt?
Nálam a motor oldalán, az oldalsó (idomokat elválasztó) csík hátsó felfogtó csavarján van - fekete, metamidból. Nem csúnya, és hál" Istennek még nem teszteltem...
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy zzr 400-asra 93-om utánni, hogy lehet bukógombát felrakni ? Kérdeztem már pár embert, de sajnos eddig nem tudott senki választ adni. Mindenki azt mondta, hogy nem lehet rá rakni.
Segítségetek előre is köszi!
Tuningos... én nem tűntem ám el, csak felemészt a meló hétközben és hétvégén is egyelőre...
Jövő héten remélem már tudok jelentkezni érte... ha fel tudnád hozni Pestre, akkor viszont akármikor leboltolhatjuk. (valamelyik kamionban nem fér el?)
És ezt átlagosan mekkora tempó mellett volt mérhető?
Még annyit, hogy mennyi az utazója, mennyi a kényelmes neki, és mennyi a nagyon laza tempó? (km/h)
Köszi.
Sajnos ilyet csavarboltban nem fox kapni - bontóban is alig találtunk anno, talán az RMC aki foglalkozik ilyenekkel. (Gyáriban elég horror, anno egy Hondához v.mi 6-800 ft volt darabja!)
Köszi az infót! Nincs meg valakinek a MR amiben ezek vannak? Tök jó lenne ha be tudnátok szkennelni a teszteket! Majd megírom a fejleményeket.
Még 1* köszi a segítséget!!!!!!
Kutya!
Köszi a segítséget, lassan talán rábírom, hogy jobb gép a 600-as, pláne hosszabb távon. Ment a Fazeremmel, azt tetszett neki, nem félt rajta. Még fűzni kell, de lassan ő is belátja!
Ghost!
Szerintem fogj meg egy csavart és menjél el egy csavarboltba, hogy neked ilyen kell. 1-2száz Ft-ból megvan!
Inkább 600-as, persze ha talál megfelelőt - nem GPZ blokkos, a 4-5-600 as saját blokk, nagyjából egyforma műszaki alapon.
Csak ajánlani tudom, 97 óta Kawázunk, 2000 óta csak ZZR en (és ahogy nézegetem az 1.4 est, a következő is az lesz...)
A MotorRevü használt tesztjét érdemes átolvasnia - részletes képet kap a vasról belőle.
Ismerősöm szeretne venni "90-"95 közötti ZZR-t. Egy kis segítségre lenne szükségem, mert nem vagyok otthon a témában.
Még nem tudott dönteni, hogy 400 v. 600 ccm legyen (én az utóbbira próbálom rábeszélni). Viszont talált pár ZZr 500-as hirdetést is. Ez belpiacos? GPZ 500 blokkja van benne? Műszaki adatok is érdekelnének mind a három típusú ZiZihez, mert nem nagyon találtam róluk semmit.
Egy 250-es Maruderről nyergelne át.
Előre is köszi
Üdv.
Kawasaki ZZ-R 250.1994-es új gumikkal,fékbetétekkel,aksival,sportdobokkal.Garázsban tartott megkímélt szép állapotban eladó!
Ár:350.000ft
Végsebesség 150km/h
Kéthengeres,soros.
Alkatrész van hozzá.
Ha érdekel e-mailen válaszolj!!!
Előre is köszi!