A mai napon hozzájutottam életem második nagymotorjához! :D
Ahogy megláttam egyből beleszerettem az én kis 400-as ZZR-embe...
Holnap lefényképezem és feldobom az oldalra!
Az első tapasztalataim nagyon jók, pedig még csak 100 km-et tekertem bele!
Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Jó időt, szép napot!
Hi Allveeer!
Kössz a választ! Ezt a porlasztóbeállítást akkor jól sejtettem. A fenntartásról nem is voltak kétségeim ;). Csak tényként közöltem, hogy nincs kedvem 30-40et erre költeni, hátha van még alternatíva. De ezek szerint tényleg a karbi+szelepbeállítás.
Jut eszembe... nem ismertek bontókat? Kipufogó leömlőt keresek és gyújtás-dobozt.
Vince78: Én is csak ajánlani tudom a zzr 400at. Nagyon szeretem a gépet, ráadásul a legszebb kortársai között!
Namost az van, hogy utángyártott cuccokban elég gyenge vagyok. Én nem is erőltetném az utángyártott alkatrészt, mert csak a gond van vele, hamarabb hívnám fel a bontókat... http://motor.lap.hu például, vagy Motor Revü megvesz, fellapoz.
allveer, te mindennek megmondója, köszönjük!
A Mester aszonta, h vegyek utángyártottat, mer"az ugyanolyan jó. Már csak az a kérdés, h ilyet hol a csodában lehet kapni?!
1. Porlasztó. Be kell állítani (nem egyszerű, ha nem gyári csöved van) + szelephézag-ellenőrzés/állítás. Az anyagiakat illetően a motor megvételével még csak a bérlethez jutottál hozzá, hogy költhesd a pénzt rogyásig, azaz a motorozásban nem a motor a drága, hanem a fenntartása.
2. Önindító/elektromos rendszer átvizsgál. Kopás, kontakthiba, életkorból kifolyólag.
Az a titok, hogy el kell vinni egy tuningmesterhez (nem lesz olcsó) és kb. 20 szét-összeszerelés után (fúvókacsere) és légszűrőtisztítás/csere után van néhány % esélyed, hogy normálisan működik a motorod. Gyári légszűrő és kipufogó forever - avagy vegyél nagyobb motort, ha nagyobb teljesítmény kell.
Na, közben "találtam" újba", 7500/db
Ha vkinek van "90-es ZZR karbija bontóból, vagy bontós ismerős, kérem dobjon meg egy maillel (user kukac sch pont hu).
Megvan a moci hibája, de nincs alkatrész. Megpróbálom elmondani: a karbiban szétment a levegőszűrő, és elkoptatta a (Schubert?)-tűt, ami szabályozza a fúvókát. A tűt nem lehet kapni semerre, mert a 250-es japán belpiacos modell. :(
Kérdések: ha lenne valakinek bontóban ilyen, vagy egybe" ZZR-be való Keihin karburátor (ez nem egyezik meg a 600-aséval?!), plz szóljon, mert addig esélyem sincs motorozni!
Szia Vince78! A ZZR gyárilag 2 (!) kipuffogós, erre figyelj. Tipushibáról nem tudok neked beszámolni, én az enyémmel 4000 km-en vagyok túl. Mondhatni szerencsésen. Egyhibája van. Ha szalagkorlátnak mész, akkor nagyon összetörik. Jó ezt csak a poén kedvéért. Vannak itt tapasztaltabb Zizisek, segíteni fognak neked.
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Motor vásárlás elött állok, és ZZR 400 -as mocit néztem ki, olyan 95-96-os évjárat között lévőket.
Érdekelne, hogy mennyire megbízhatóak?
Illetve most alapból 2 kipufogosak-e vagy 1? Mert ilyen is van , meg olyan is.
Illetve mi a jellemző hibái?
Köszi a válaszokat!
Vince
Szióka!
Nem,nem sürgős.
A május 1.-ei hosszú hétvégén jönnél?
Mert az is jó.Ha kell akkor természetesen félre rakom neked.
Nem szalad el.Én meg nem erőltetem,hogy vigyétek mán el. :)
Csak szólj,hogy mikor és hol stb...
Köszi Thunder, letöltöttem, és szerintem nagyon jó. Tisztára olyan, mint amilyet az MZ-hez töltöttem le még régebben.
Köszi mégyegyszer, remélem nem kell sokszor használni.
Valaki help nekem!
Hogy lehet letölteni a zz 600 manuált?
Tiszta béna vagyok......
Szép napot!