Igazából kint zx köntösbe bújtatták, de mégis zzr maradt, csak szerintem szebb ezzel az üléssel, és első fejidommal, mert nekem az eu-s egybe kocka lámpa nem tetszik. de így!!! elég szép!!!
Nekem lenne most egy eladó ZZR 600-am, ami 2006-os 0 km-es.
Igaz, hogy ezüstszínű, de sztem gyönyörű, és csak azért válok meg tőle, mert hirtelen anyagi gondjaim támadtak, és muszály lenne eladnom, május elején érkezik meg az országba, mert amerikából hozzák.
Sztem sokkal szebb, mint az európai kivitel.
Ha gondolod vegyük fel a kapcsolatot.
képeket itt találsz róla:
http://www.kawasaki.com/product_detail.asp?product=145 &category=2&tag=motorcycle
de azért teszek ide is egyet, jó?
küldjél e-mailt, ha érdekelne!
Sziasztok, nana hogy gyartjak meg a "kis" ZIZIT , nekem 400-asom van, elado mert egy 600-ast akarok venni. Par eve vissza csak kekben meg ezustben volt kaphato, utolso evben csak ezustben. De !!! Az iden csak feketebe !!!!!!!!!!!!!! Na ezt akarom .
Adatok (Angolul):
Kawasaki ZZR600 2006 UK Specifications
ENGINE
Type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement 599 cm3
Bore and Stroke 64 x 46.6 mm
Compression ratio 12.0:1
Valve system DOHC, 16 valves
Fuel system Carburettor ø 36 mm x 4 (Keihin) CVKD
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
DRIVETRAIN
Transmission 6-speed, return
Final drive Sealed Chain
Clutch Wet multi-disc, manual
FRAME
Type Perimeter, pressed-aluminium
Wheel travel: front 120 mm
rear 130 mm
Tyre: front 120/60ZR17
rear 160/60ZR17
Caster (rake) 24.5°
Trail 96 mm
SUSPENSION
Front: Type 41 mm
Rear: Type Uni-Trak with gas-charged shock
BRAKES
Front: Type Dual semi-floating 300 mm discs
Caliper 4-piston
Rear: Type Single 240 mm disc
Caliper Single piston
DIMENSIONS
Fuel capacity 17 litres
GENERAL
Seat height 780 mm
Power 98 Ps @ 12000rpm
Torque 61 Nm @ 8800 rpm
Dry Weight 195 kg
Nallunk is kaphato, reg adoval: 1.995.000 + uzembehelyezes.
A holland oldalon tudtok talalni rola meg kepeket es kis rovid szoveget.
Udv mindenkinek,
tHUNder
UI: Egyeduli valtozast amit vettem eszre (2-3 eve van) a gyari kipufogo szep, nagy vastag lett, nem kis b*zi vekonyka, hangjat sajnos nem hallottam meg, de ha meglessz akkor kap ajandekba tolem a zizikem ket finstert . Igaz siratni fogom a 400-asom is a ket kerker k45-osokkel.
Az egykerekezéssel kapcsolatban: 400-as zizivel( nekem is az van) tudtommal szinte lehetetlen egxkerekezni. Ennek oka az, hogy sulyra szinte tök ua mint a 600-as, paripára viszont nem, + felépitését tekintve orrnehéz, magyarul elölre van tolva a sulypontja. Viszont elsö keréken egész könnyen megáll
Csákány mindenkinek!
Igy kicsit elkésve mindenkinek boldog uj évet.
Irtam már régebben is, csak most kb 2 hónapig nem volt netem, ráadásul vissza se tudtam csatlakozni az oldalra a régi nevemmel( zzr400) na de lényeg hogy végre megint itt lehetek.
Kawasaki KLX (4T), Kawasaki KDX (2T), Yamaha XT (4T), Yamaha DT (2T), Honda XR (4T), Honda CRM (2T), Suzuki DR (4T), Suzuki RMX (2T). Többféle hengerűrtartalommal készültek ezek a típusok, pénzedhez képest tudsz választani, nézd meg őket.
Nekem lenne most egy eladó ZZR 600-am, ami 2006-os 0 km-es.
Igaz, hogy ezüstszínű, de sztem gyönyörű, és csak azért válok meg tőle, mert hirtelen anyagi gondjaim támadtak, és muszály lenne eladnom, május elején érkezik meg az országba, mert amerikából hozzák.
Sztem sokkal szebb, mint az európai kivitel.
Ha gondolod vegyük fel a kapcsolatot.
képeket itt találsz róla:
http://www.kawasaki.com/product_detail.asp?product=145 &category=2&tag=motorcycle
de azért teszek ide is egyet, jó?
küldjél e-mailt, ha érdekelne!
További szép napokat
Adatok (Angolul):
Kawasaki ZZR600 2006 UK Specifications
ENGINE
Type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement 599 cm3
Bore and Stroke 64 x 46.6 mm
Compression ratio 12.0:1
Valve system DOHC, 16 valves
Fuel system Carburettor ø 36 mm x 4 (Keihin) CVKD
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
DRIVETRAIN
Transmission 6-speed, return
Final drive Sealed Chain
Clutch Wet multi-disc, manual
FRAME
Type Perimeter, pressed-aluminium
Wheel travel: front 120 mm
rear 130 mm
Tyre: front 120/60ZR17
rear 160/60ZR17
Caster (rake) 24.5°
Trail 96 mm
SUSPENSION
Front: Type 41 mm
Rear: Type Uni-Trak with gas-charged shock
BRAKES
Front: Type Dual semi-floating 300 mm discs
Caliper 4-piston
Rear: Type Single 240 mm disc
Caliper Single piston
DIMENSIONS
Fuel capacity 17 litres
GENERAL
Seat height 780 mm
Power 98 Ps @ 12000rpm
Torque 61 Nm @ 8800 rpm
Dry Weight 195 kg
Nallunk is kaphato, reg adoval: 1.995.000 + uzembehelyezes.
A holland oldalon tudtok talalni rola meg kepeket es kis rovid szoveget.
Udv mindenkinek,
tHUNder
UI: Egyeduli valtozast amit vettem eszre (2-3 eve van) a gyari kipufogo szep, nagy vastag lett, nem kis b*zi vekonyka, hangjat sajnos nem hallottam meg, de ha meglessz akkor kap ajandekba tolem a zizikem ket finstert . Igaz siratni fogom a 400-asom is a ket kerker k45-osokkel.
Motor típusa: 4 ütemű, soros 4 hengeres
Lökettérfogat: 1352 cc
Teljesítmény: 190 LE (140 kW) / 9.500 ford
Teljesítmény Ram Air-rel: 200 LE (147.1 kW) / 9.500 ford.
Nyomaték: 154 Nm / 9500 ford.
Hűtés: Vízhűtés
Furat x Löket: 84 x 61 mm
Üzemanyag ellátás: 44 mm-es (Mikuni) üzemanyag befecskendezés
Gyújtás: digitális
Indítás: Önindító
Váltómű: 6 sebességes
Hajtás: Lánc
Váz típusa: Monocoque alumínium
Felfüggesztés első: 43 mm-es felfordított teleszkópvilla
Felfüggesztés hátsó: Uni-Trak gáztartályos központi rugóstag
Rugóút első: 117 mm
Rugóút hátsó: 122 mm
Gumi első: 120/70 ZR17
Gumi hátsó: 190/50 ZR17
Fék első: Dupla 310 mm-es hullámos tárcsa 4 dugattyús radiális féknyergek
Fék hátsó: Szimpla 250 mm-es hullámos tárcsa
Villaszög: 23°
Utánfutás: 94 mm
Tengelytáv: 1460 mm
Ülésmagasság: 800 mm
Tank: 22 l
Száraz súly: 215 kg
Nem nagyon vágom a T-mát de mintha az rémnlene hogy 94-ben volt fazon váltás. Már csak azt kellene eldönteni hogy ez a régi, vagy az újjab fazon.....
ezt hajta ZZR 600-ast meddig gyártották?
http://www.umgweb.com/0kZX3.htm
Nem tud vki neten tesztet a zzr 400-ról?
Igy kicsit elkésve mindenkinek boldog uj évet.
Irtam már régebben is, csak most kb 2 hónapig nem volt netem, ráadásul vissza se tudtam csatlakozni az oldalra a régi nevemmel( zzr400) na de lényeg hogy végre megint itt lehetek.