Jó újra hallani Rólad! Mint tudod a 6kilós nagyon bejött nekem (nekünk), és bár az általad kínált motor állapotával a legkevesebb kételyem sincs (ismerve motorozási szokásaid, nem is lehet) de az 1.1-es bármily hihetetlen, ki fog maradni motoros evolúciónkból. (pár éve nem hittem, hogy eccer leírom ezt a mondatot)
Szóval egyenlőre marad a 6kilós, és ha nagyon összetollasodom, akkor max. 1.4 ZiZi - teljesen beleszerettem, nincs mit tenni...
Az én ZZr-600-am 2006-os 0 km-es, amerikai típus. Lejjebb találsz képket is róla, de ha szeretnéd küldhetek is. Május 8-án érkezik, de meg kell válnom tőle sajna. sztem nagyon jutányos az ár, és benne van a regadótól kezdve minden.
Sziasztok, en is jartam a lepcsoket es akkor volt egy piheno 7 ev. Sokat nezgelodtem keresgeltem mit vegyek visszateronek. Naked kiesett mert szeretek turazgatni, menni es kozben nezgelodni, nem szaguldani (csak palyan, egyenesbe :) igy szukult a kor. Suzira meg zizire, gs500f vagy zzr, hat sertes ne essen de a zizi szerelem lett elso latasra :) En is nezegettem a 250-est de anyira kisebb, hogy rogton kizartam. Ha valki meg nem ult rajta, nem latta eloben akkor a kawasaki vaci uton van egy hasznalt (talan meg). De sokan nem szeretik-ajanlottak a 2 henger miatt sem. Igy lett a 400-as, sulyban, meretekben teljesen ua mint a 600. Lehet csavarni, nem agaskodik, tokeletes visszatero vagy elso nagy moci. Azt mondtak gyorsan kinovom, hat reszben igazuk volt is meg nem is. Nekem is tul-kepen a 600 -as a vegcel, a 400-as csak lepcsonek lett veve. Most eladoban van, de csak junius 1-ig :) utanna egyutt oregszunk meg :) Szval aki kezdo-visszatero annak csak ajanlani tudom a 400-ast. 250 tul pici 600 meg sztem tul sok, habar ez az embertol fugg, ezek mar mind fegyverek, olni es megoletni magunkat lehet veluk. Szval csak okosan :)
Nekem kerker k45 dobok vannak rajta, olyan a hangja mint egy nagynak :) Meg is csodaljak :)
Konyu vezetni, szofogado, konnyu felrakni kozep labakra, sajnos gombakat butykolni kell ra, fogyasztas 6-9-ig (120 v 190 km/h). ha melegitem egy kicsit meghalalja, dorombol utanna :) Dicserjem meg ? :)
Aki ilyet vesz nem banja meg :)
Udv mindenkinek.
tHUNder
UI: ha valkit erdekli enyem akkor: vmishi@gmail.com
vagy:
http://expressz.hu/auto/motorkerekpa r/showAdvert,1941098,46,1.html#advertShow
nem akarod megvenni az 1100-asomat? 98-as, 54000 km, én használtam... Magyar rendszámmal 1100000 Ft, anélkül 800000 (és segítek az ügyintézésben). Svájci, szervizkönyv, gyári kulcsok, minden, látnod kéne...
Akkor lehet, hogy a 400-as mellett döntök. Mert önmérséklettel nem nagyon áldott meg a sors, épp ellenkezőleg. Mikor először ültem motorra, már akkor sem bírtam magammal. Még jó, hogy csúszott a kuplung...
Én megjártam az utat. Bánom is meg nem is. ETZ250-ről GS500 (45LE)- ra ültem. Kb 1 év alatt meguntam. Tény, hogy én amúgy is ilyen vagyok. Azóta már egy 1200S bandit-ot terelgetek. De a GS még nem ment el. Így havi 69 ropi a kiadásom életbizt.-sal együtt. Nagyon meg kell gondolni.
De azért nem bánom a dolgot, mert a GS-t nehéz volt megszokni. 10000-et forog, az ETZ 4500-at. Sokkal hosszabbak a sebességek. A bandittal már nem volt gond. Ő "csak" sokkal erősebb, de ugyanolyan terelni, fékezni, előzni... csak nyolcadfordulat gázon. Teligáz = halál 1, 2 fokozatban.
Egyszóval a biztonság és a rutin miatt mocskosul megéri lépcsőzni, az anyagiak meg mindig is rosszak voltak borsodban.
Én végigjártam "alaposan" a létrát : "90 óta motorozom, és két éve van ZZR600 am (2002-es)
Ha nagyrészt egy személlyel mész, akkor is LEGALÁBB 400-as ajánlott, a 250-es max. városban OK, nem hosszútávú perspektíva. Csak ha nagyon nagy önmérsékleted van, akkor ajánlom a 6kilóst neked, mint kezdőnek.
Ha viszont a két személy gyakori, és esetleg túrázás is jáccik, akkor egyértelmű: a 600-as a Te géped. DE valóban nagyon óvatosan az első 2-3000 km-en, nem gyerekjáték.
Szia User137! Én is pont ezen gondolkoztam egész nap. Én is az A-t akarom elkezdeni, és nem tudom, hogy 400-as vagy 600-as Kawasakit vegyek. Engem is érdekelne nagyon hogy lehet-e nyugodtan motorozni a 600-as Kawasakival.
Épp az A-s jogsit csinálom, és kinézett első motornak egy ZZR250-et szeretnék. Kár, h "97 óta nem gyártották. A másik lehetőség még a ZZR400 másfélszer annyiért, vagy egy ezüst/fekete ZZR600, ami a végcél lenne.
Szerintetek a 400-as sor4-ese, és a centersztend megéri az erősebb motorral a plusz pénzt? Kezdő mocinak nem sok a 60LE? (vagy a ZZR600 98LE-je?) Mivel a motorcsere drága játék, lehet érdekesebb lenne egy 600-ast venni elsőnek, és finoman megtanulni vele motorozni? Lehet a ZZR600-al finoman motorozni? :)
Elsősorban olyanokat kérdeznék, akik már esetleg megjárták a létrát...
Szia!
Én 1.450.000-ért szeretném eladni a ZZR-600-at, ebben minden benne van.
Ha még a héten szólsz, akkor egyből a Te nevedre íratom, és akkor nem kellenek plusz dolgok.
De egyébként bármilyen motorra, illetve quadra tudok kb 2 napon belül árat mondani, ha komolyan érdekel.
Most is van egy csomó, ami sztem elég jó vétel lenne.
Ilyen pl: zx636R 1.700e ; Z1000 1.800e ; ZX6RR 1.850e ha csak a Kawákat nézzük...
ezek mind regadóval, stb..
En csak az EU-s ZZR-be vagyok szerelmes :) meghozza a fekete e evi 600-asba, csatoltam lent a kepet (elozo hozaszolasomba). Ez a masik az amerikai piaci zzr es nekem nem tetszik, enm szeretem ezeket az uj vad vonalakat.
Habar nagyon bizonytalan lettem el kell e adnom ezt a kis meregzsakot ami most van. En igazi tura-sportos vezeto vagyok (ebben a sorrendben) es hetvegen voltam miskolcon vele, hat mit mondjak, megy mint a golyo.
190-nel tilt :) Szukseges e nekem ettol jobb ennyi penzert ? Eladasi hatarideje ugyis mar el van dontve, junius 1, ha adig nem megy el akkor egyutt oregszunk meg :)
Jelent már meg valahol 1.4-esről teszt ? Az első motor, ami a legutóbbi vétel ("02-es ZiZi600, egy évesen) óta először igazán "megkívántam" ! Lenyűgöző darab...
Na megnéztem a kawa oldalt. Szerintem nincs igazad. Ez nem egy zx köntösbe bujtatott zzr, hanem egy 2000-01 zx-6r amit átneveztek zzr-nek. Nézd meg az információnál. A blokk 66X43,8mm furat/löket arányú, míg a régi ZZR-600, amit nálunk is árultak 64/46,6mm. Itt 12,8 a sűrítés, míg a zzr-nek csak12-es, a zzr kehini karburátoros, nem mikuni. Ezen kívül a súly sem stimmel hiszen 380font körülinek mondja a száraz tömeget, ami 170kg körül van. Azt nem kell mondjam, hogy a zzr-ek soha sem a könnyű súlyukról voltak híresek. Hátul meg 160-as gumi van nem 180-as. Szóval ha ez egy zzr akkor többet fejlesztettek rajta mint a zx-10r-en.
Sőt, inkább hazánkba jött a zx , zzr néven, mert kint az itthoni zzr1400-at zx14-nek hívják. és vannak még furcsább dolgok is, pl? hogy az itthon er-6f kint ninja 650.
Szóval én igazából a zzr600-ra keresek vevőt, ami úgy fog kinézni, mint ami a képen van. tehát zx köntösbe bújtatott zzr belső
igazi sportos túramoci
Jó újra hallani Rólad! Mint tudod a 6kilós nagyon bejött nekem (nekünk), és bár az általad kínált motor állapotával a legkevesebb kételyem sincs (ismerve motorozási szokásaid, nem is lehet) de az 1.1-es bármily hihetetlen, ki fog maradni motoros evolúciónkból. (pár éve nem hittem, hogy eccer leírom ezt a mondatot)
Szóval egyenlőre marad a 6kilós, és ha nagyon összetollasodom, akkor max. 1.4 ZiZi - teljesen beleszerettem, nincs mit tenni...