Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm akkor tényleg marad a szerviz. Csak próbáltam ötletelni hogy ne kelljen kétszer haza taxizni a város másik végéből. (egyszer amikor viszem és egyszer amikor hozom) mert bár eredetileg valamikor autószerelő voltam, a kawa más világ és az alapokon kívól nem nagyon túrnék bele bizonytalan dologba :(
Ha leveszed a tárcsát,akkor le tudod venni! De akkor sem olyan egyszerű,mert a fogaskerék alatt van egy "fűl" ami miatt kicsit nehézkes vissza fűzni a vezérmű láncot.
Ha ezt a tárcsát sikerülne levarázsolni, azzal elvileg le lehetne fűzni a vezérmű láncot is szerinted?
Le vettem a gyújtás fedelet és sajnos ezt találtam! Az elöző gazdája vagy valami kontárszerelő lenyalták a 17-es csavarfejet, és így nem tudom megfogni normálisan.
Mondd hogy ezt így találtad. . .
Valakinek nincsen ilyen jeladó tárcsája eladó! Meg kellene egy himba is!
biztosíték boxot nézd meg! elektronika szokott szarakodni. nekem konkrétan leolvadt a múltkor a biztosíték box mert nagyobb teljesítményű izzó volt benne mint a gyári és nem oldott ki a biztosíték. asszem a japán verziónál van az, hogy 2X35W-os izzó kell az első lámpába, amit itthon nem kapsz meg, csak 55w-osat. nekem 2db 55w-os volt benne mikor megvettem a gépet, és rohadtul nem figyeltem. ha nem veszem észre a bajt, akkor kb. a seggem alatt gyullad ki az elektronika. mellesleg ebből a csoda izzóból, amit angliából lehet rendelni, kb. 15 ezer ft párja szállítással együtt. nekem most 1X55w van bent, és semmi baja. amúgy volt főtengely problémám is, ami szereléssel, alkatrésszel, szarral-húggyal együtt több mint 200ezrembe fájt, és nem hiszem hogy lett volna olyan ember, aki vásárlásnál ezt kiszúrta volna. 5 hét után jelentkezett nálam ez a probléma. a végén már olyan hangja volt mint egy traktornak. na szóval a lényeg, hogy zsákbamacska, bármit is mond az eladó. én havertól vettem a gépet, mégis beszoptam. ez ilyen sajnos, de én kívánom neked, hogy a legfaszább gépet fogd ki, és szolgáljon téged sok ezer km-en át
elküldtem a méreteket!
A fényezése sem gyári, töretlenség kizárva most hogy így komolyabban megnéztem bár ettől függetlenül lehet jó vétel.
Ha pályázott vele akkor miért irta oda hogy soha nem volt, ez már gyanús egy viszont egy kicsit.
Nagy valószínűséggel a kuplung csörögni fog ha behúzod akkor elhallgat ettől ne ijedj meg alapból kicsit csörgős hangja van mintha valami laza lenne benne de a mechanikai rendellenességet kihallani rögtön, amúgy a szokásosak hidegen indítsa el ne füstöljön ne zörögjön, ciripelés még belefér csak szelepállítással kell kezdeni a többi alap dolog fékek állapota stb. ezeket gondolom tudod.
Nyárig nem tudok várni a gépre! Mindjárt szezon van! :p
Azt tudom hogy pályázott vele előző tulaja, meg biztos is voltam benne hogy hajtva is volt, de fene tudja. Vasárnap megnézzük elvileg(ha idő is engedi), aztán ha minden úgy akarja lehet el is hozzuk. Még egy cbr400 van kilátásban.
Mit érdemes jobban szemügyre venni rajta? Ha beindul az nyílván már előny :) Ha szép hangja van azt már fél siker?
Köszi az eddigieket is! ;)
Ettől függetlenül persze nincs az az isten hogy ne kelljen majd belenyúlni a lentebb szereplő hirdetett gépbe de ezek már csak öregebbek lesznek, ha fent tudnám tartani én is vennék egyet hobbi célra totál gyárira ekecsölve megőrizni az utókornak néha 1-1körre kivinni.
De azért azt is figyeld hogy hiába lenne egy tényleg kitűnő állapotú mondjuk 600ért ki venné meg? Olyannyira vesztettek az értékükből ezek a gépek is hogy nem igaz szerintem 500 max amennyiért még el lehetne passzolni, én szoktam nézegetni a használtautó-n a 400as gépeket és veszettül megy lefelé az áruk így még a 380 körüli ár is lehet reális, 2007-ben 610ért vettem az enyémet akkor volt még 1 eladó egy misiért is meg 8-700e ft-ért. Ha valaki konkrétan ilyen típust szeretne akkor megveszi a 6 kiló körül de mikor az ezredfordulós gépek mennek ennyiért akkor sajnos alá kell beárazni hogy el is vigyék.
ha egy sportmotor hirdetésben azt olvasod, hogy soha nem volt törve és pályázva, akkor azt egy 19 éves zxr 400-as esetében lehet nem kell egyből elhinni. de ha esetleg kivételesen ő az első és egyetlen gazdája, akkor akár még igaz is lehet, de akkor viszont minimum a duplájáért árulná! jobb ha elfogadod: ezek már nem mai vasak, és bizony ezek nem 1000ccm-es 180Le-s állatok, amik hatodikban 0 fordulaton is emelik az elejüket. ezek 50-60Le-s kis gépek, amik bizony 10k RPM fölött voltak hajtva szinte mindig. az én gépem eladó lesz nyáron. ha van eszed, vársz, és megveszed azt. pályáztam is vele, csúsztam is vele, meg is volt bontva a blokkja, DE össze is lett rakva úgy, hogy ahhoz a blokkhoz még legalább 60 ezer km-ig nem kell nyúlni.
Remélem én is! köszi!
Sziasztok! Segítségre van szükségem! ZXR400 első keréktengely pontos méreteire lenne szükségem, távtartókkal együtt. Ha véletlenül lenne valakinek épp kiszedve az első kerék, megkérném méretezze le (tengely, kilométermeghajtó, másik oldali távtartó), és valamilyen formában (fénykép a rajzról, vagy egyéb) küldje nekem e-mailben ide: vmaxenator@gmail.com
Sikerült 750 tengelyt vennem 400 helyett, és problémás a mérete. Ezért kellene a 400 pontos méretei, mert egysztergályos meg tudná csinálni. Előre is köszi!
Nem kő senkinek itt a suzukid kawás fórumba beírni merénylet de azért remélem hamar meg lesz a 9-es.
Szia!

Kérlek küldj egy mailt a címünkre,hogy tudjuk küldeni árajánlatunk!

Üdv.
Mennyibe kerülne az új? 95-öshöz kellene, meg akkor egy olyat is kérdeznék, hogy matrica szettet lehet-e hozzá kapni?
Szia!

Újban tudunk segíteni.

Üdv.
Sziasztok! Akinek van fékpedálja eladó kérem írjon!
csatlakozom az előttem szólóhoz... Ha igaz amit leírt akkor ennyiért megéri.
Megér egy utat szép gyárinak tűnik. a dob is gyári a 45e km-t megkérdőjelezhető mivel csak a spirált kell kitekerni ami fél perc bármikor de mint mondtam egy misét megér, árban nem rossz.