Még egyelőre nem szedtem szét a mocit. Most pihenő üzemmód van neki.
De mihelyst lesz időm és hely ahol tudok dolgozni, szét fogom.
Öreg szaki kollégám szokta mondani, "amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni".
Még ha más nem is lesz, és szétbarmolom a tengelyt, akkor készítünk egy újat, és sajtolva vagy eleve szerelhetősre megcsináljuk.
Köcce!
Hátha sikerülne valami korszak alkotó ötletet összehozni.
Még mindig azt mondom, hogy nem javítható. Nyilván valahogy lejön a lapát, de gyárilag szerintem úgy van ráapplikálva, hogy ha leszeded, többet nem lesz tökéletes. Lehet hogy lejön, vissza is tudod tenni valahogy, aztán egyszer azt veszed észre hogy megfő a motor, meg hengerfejes lesz. Egy barátomnak volt ilyen gondja ZZR1100-nél és neki is cserélni kellett, a service manual is szivattyú cserét ír, ha folyat. Sajnos ez egy ilyen hiba, nekem 92ekm van a gépemben és gyári van benne, ennyi méterenként belefér egy új szivattyú. Ez olyan mint az ac pumpa, azt sem nagyon lehet javítani, cserélni kell.
Sziasztok!
Van egy két apróságom és ritkaság, ami most eladó, ha valakit érdekel valami, küldjön mailt.
A henger túlméretés dugattyúval van, ép hogy belet járatva a honoláson jól látszik.
átnéztem rendesen a motort és kellen még más apróság is amit nem tudtam beszerezni. Olajdeklni fedél pl illetve indexek tükrök. Ha tudtok ezekre valamit írjatok 1 üzenetet pls.
Úgy látom még mindig nem tanultál az esetből és rábízod megint valami nagy tudásúra levesz egy csomó pénze és utána mégsem lesz tökéletes. A szerelőm 12 éve piszkálja a motorom és több idő, sebesség csúcsot futott a gépem. A mamiban tanár, kel ennél több referencia.
zxtom köcce a választ.Most szétdaraboltatom megnézik hátha valami még kihozható belőle de ha találnék egy olcsó blokkot nem gondolkoznék mert a hócsukám tele lett ezzel a történettel. Két ütemű enduroztam idáig.az életbe nem volt vele gondom pedig 7 évig használtam.Ezt a mocit beszívtam de nem adom fel mert az az 1000 km amit sikerült idáig használnom az rohadt jó élményt nyújtott.
Jogos.....Tiéd a 10 pont.Mert egy bal fa.....sz vagyok. meg közbe beajánlottak egy zseniális szerelőt a Budafoki úton aki specko csak épp köze nem volt az egészhez láncfeszítőt akart cserélni 50 ezerért.Történet a következő.A szerelőtől haza fele jól meghúzattam mérgembe és elhalogatott minden zakatolás.Olyan zsír hangja lett a motornak hogy magam se akartam elhinni.Na ott végeztem ki mert tuti nem ment fel az olaj kis fordulaton a vezérmű tengelyig szerintem.Kb 2 km múlva újra elkezdett zakatolni.még egy gyorsulás és már be is kopogott valamelyik csapágy. szép lassan haza gurultam de mire haza értem ki is gyulladt az olajnyomás lámpa.naggyábol ennyi a történet. Kuka voltam meg tanácstalan mert 4 szerelő nézte meg és mind a négy a lánccal baszodott és egymást hurrogták pedig én naiv rákérdeztem az olajnyomásra és azt kizárták.
Csapágy cserével sem javítható már? Elvileg belemegy a zxr blokkja most utánanéztem egy srác csinálta ugyanezt csak fordítva zxr-be tett zx blokkot a felfogatási pontok ugyanazok csak a kábelkötege is kéne( zxr-be nincs benzinszint jelző pl. zx be meg nincs 2 lámpás kábelezés) meg a gyújtáshoz való alkatrészek plusz nem tudom a tiédnek van-e olajhűtője most hirtelen ennyi jutott eszembe kell azért pár dolog, lehet annyi zséért amiért ezeket megkapot a saját blokkod is rendbe lehet rakni.
Sziasztok.Kéne egy kis segítség. zx 400 ba szeretnék egy uj blokkot mert végleg megadta magát.Esetleg tud valaki egy bontott Budapest környékén? a zxr blokkot bele lehet rakni a zx be? akár 600 is? előző hozászolásaimba leírtam a jelenségeket.Három szerelő nem jött rá mi a probléma és most csapágyas lett mert nem volt olajnyomásom. Bődületes hogy némeik szerelő előadja mekkora ász motor szervizzel rendelkezik de a fékbetéten és az olaj cserén kivül ahoz ért hogy a másik szerelöt lehurrogja.
Fotó albumba is feldobtam, de ide is hátha volt már valakinek ilyen baja.
Folyik a vízszivattyúnál a fagyálló, fagyálló csere után ez elég durván elhatalmasodott...(20km alatt egy mutatóujj mélységet pumpált ki a furaton keresztül)
Valakinek tipp, a javításról, tömszelence vagy más belső alkatrészéhez hol tudok hozzájutni?!
Nagyon köszönöm előre is!
Köszi a választ.
Amit leírtál azzal teljesen egyetértek. Azzal is tisztában vagyok mondjuk hogy nagyon gyakoriak az óra visszapörgetések. A kérdésemet csak azért tettem fel hogy ha mondjuk tényleg valósan 60 000 km van a motorban, akkor pl mennyi esély van rá hogy pár ezer km múlva teljes blokk felújítást kellene csinálni benne több 100 ezer Ft-ért, vagy azért 3-4 évet elmenne-e még. Természetesen azt is tudom hogy ezt nem lehet így megmondani, rengeteg mindentől függ nyilvánvalóan, csak próbáltam kicsit behatárolni, hogy mire lehet számítani... :)
Új vagyok itt a fórumon és a motorozásban sem tudhatok magam mögött évtizedeket (sajnos). Sőt eléggé kezdő motoros vagyok, 1 éve van meg a kis drága. Egy kawasaki zxr400 (l1) 92es évjáratú paripával dicsekedhetek :D. Viszont már most segítséget szeretnék kérni, sikerült elcsúsznom vele (sínekben megakadt átborult uh. mind2 oldalán csúszott...) és hát baja nem lett de elég csúnya, szóval idomok ügyében kérnék tájékoztatást. Első sorba a jobb első idom lenne a legfontosabb, de a többi is érdekel, ha valaki tud jó helyet ahol érdemes keresni, vagy akár ő maga tud ajánlatot tenni itt vagy e-mail-en várom szívesen. Csak a kawa zöld érdekelne.
Van valakinek ZXR400 L model (96)-hoz index reléje?
Köszi!
De mihelyst lesz időm és hely ahol tudok dolgozni, szét fogom.
Öreg szaki kollégám szokta mondani, "amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni".
Még ha más nem is lesz, és szétbarmolom a tengelyt, akkor készítünk egy újat, és sajtolva vagy eleve szerelhetősre megcsináljuk.
Köcce!
Hátha sikerülne valami korszak alkotó ötletet összehozni.
Van egy két apróságom és ritkaság, ami most eladó, ha valakit érdekel valami, küldjön mailt.
A henger túlméretés dugattyúval van, ép hogy belet járatva a honoláson jól látszik.
átnéztem rendesen a motort és kellen még más apróság is amit nem tudtam beszerezni. Olajdeklni fedél pl illetve indexek tükrök. Ha tudtok ezekre valamit írjatok 1 üzenetet pls.
Köszi
Miki
Engem erdekelne az idom
Zxr400-as motorra jo e?
Fotó albumba is feldobtam, de ide is hátha volt már valakinek ilyen baja.
Folyik a vízszivattyúnál a fagyálló, fagyálló csere után ez elég durván elhatalmasodott...(20km alatt egy mutatóujj mélységet pumpált ki a furaton keresztül)
Valakinek tipp, a javításról, tömszelence vagy más belső alkatrészéhez hol tudok hozzájutni?!
Nagyon köszönöm előre is!
Amit leírtál azzal teljesen egyetértek. Azzal is tisztában vagyok mondjuk hogy nagyon gyakoriak az óra visszapörgetések. A kérdésemet csak azért tettem fel hogy ha mondjuk tényleg valósan 60 000 km van a motorban, akkor pl mennyi esély van rá hogy pár ezer km múlva teljes blokk felújítást kellene csinálni benne több 100 ezer Ft-ért, vagy azért 3-4 évet elmenne-e még. Természetesen azt is tudom hogy ezt nem lehet így megmondani, rengeteg mindentől függ nyilvánvalóan, csak próbáltam kicsit behatárolni, hogy mire lehet számítani... :)
Új vagyok itt a fórumon és a motorozásban sem tudhatok magam mögött évtizedeket (sajnos). Sőt eléggé kezdő motoros vagyok, 1 éve van meg a kis drága. Egy kawasaki zxr400 (l1) 92es évjáratú paripával dicsekedhetek :D. Viszont már most segítséget szeretnék kérni, sikerült elcsúsznom vele (sínekben megakadt átborult uh. mind2 oldalán csúszott...) és hát baja nem lett de elég csúnya, szóval idomok ügyében kérnék tájékoztatást. Első sorba a jobb első idom lenne a legfontosabb, de a többi is érdekel, ha valaki tud jó helyet ahol érdemes keresni, vagy akár ő maga tud ajánlatot tenni itt vagy e-mail-en várom szívesen. Csak a kawa zöld érdekelne.
Köszönöm előre is